Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkaappi ja mies

Vierailija
17.06.2026 |

Pattitilanne. Meillä on pieni kolmen hyllyn ja lokeron jääkaappi. Oisko 150litraa, semmonen pieni kuitenki. Sinne ei mahdu perheen ruuat (4h). Mies ei suostu että ostamme tai minä ostan uuden isomman. Sanoo että kyllä pitää tuonne sopia! Menetän päivittäin hermot jääkaapin kanssa enkä jaksa enään. Jääkaappi on yli 20 vuotta vanha. Miehen kanssa ei voi normaalisti keskustella, menettää hermonsa heti jos mainitsen sanan jääkaappi. Ruokaa ei voi ostaa viikoksi kerralla ja se on katastrofi kun leivon synttärikakun tms

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi ratkaisu. Talvella ulos, kesällä järveen.

 

Elämässä on ollut monenlaisia jääkaappeja. On mennyt kaappi rikki ja eletty minikaapilla, on ollut iso jääkaappi joka pakasti ihan kaiken. On ollut asuntovaunun jääkaappi 40c helteessä, joka ei jäädytä kunnolla kun ulkona on +20c. Kaikesta on selvitty. Maito voi olla uth ja kaupassa voi käydä useammin.

Jääkaappi on kuitenkin verrannollinen uusi keksintö.

Sitten voit harkita, että ostat matkajääkaapin. Niihin mahtuu aika paljon ja toimivat myös arkkupakkasena. Siinä on pyörät ja sen voi vetää mennessään kuin matkalaukun konsanaan sinä päivänä kun päätät jättää typerän miehesi.

Vierailija
42/53 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jääkaappi tilattu ja tuodaan tänään klo 14. Saas nähdä miten suhtautuu😐

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvot on tarpeen. Voiko joku selittää miksi mies on niin hankala?

Koska mies on idari, kuten sinäkin, ja minä. Kuten koko hemmetin ihmiskunta on sekopäitä. Siksi.

Vierailija
44/53 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisia jääkaappeja perheillä yleensä on?

Vierailija
45/53 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo että täytyy 2 aikusen pärjättävä tällä, lasten ruoka määrät on kuulemma niin pieniä ja pienin voi syödä pilttejä. Mikä helvetti tolla miehellä on että kaikesta mitä ehdotan niin ollaan vastaan.????

 

Kaikesta? Jääkaappi ei siis olekaan ainoa eikä edes suurin ongelma.

Tuollaista se pahimmillaan on, kun muuttaa miehen omistamaan asuntoon. Meillä on ollut aina toisin. Huomasin, että kaikki tämän talon huonekalut ovat minun ostamia, poikkeuksena vaan jotain ilmaiseksi saatuja. 

Vierailija
46/53 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mies on änkyrä luonne. Monesti sanoo "muuta pois" jos en tykkää jostain.. Tuntuu että olen yksin tämän asian kanssa. Vitutti eilen sulloa täyteen jääkaappiin limsapulloa, en halua aina lämmintä limukkaa juoda spesiaali päivinä!!! Onko mulla liian isot vaatimukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/53 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/53 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/53 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/53 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se jääkaappi!

 

😆 Tämis! E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/53 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Jääkaappi otti 

liikaa Botoxia? 🤨 E

Vierailija
52/53 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/53 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoilmajääkaappi-pakastin on loistoratkaisu, ei tarvitse huurteita sulatella ja viileys on tasainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän