Jääkaappi ja mies
Pattitilanne. Meillä on pieni kolmen hyllyn ja lokeron jääkaappi. Oisko 150litraa, semmonen pieni kuitenki. Sinne ei mahdu perheen ruuat (4h). Mies ei suostu että ostamme tai minä ostan uuden isomman. Sanoo että kyllä pitää tuonne sopia! Menetän päivittäin hermot jääkaapin kanssa enkä jaksa enään. Jääkaappi on yli 20 vuotta vanha. Miehen kanssa ei voi normaalisti keskustella, menettää hermonsa heti jos mainitsen sanan jääkaappi. Ruokaa ei voi ostaa viikoksi kerralla ja se on katastrofi kun leivon synttärikakun tms
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Mitä muut tekis tässä tilanteessa? Tämä on tosi, ei satua..
Menisin kommentoijan 16 tai vastaavan luokse ja nauttisin saadusta lohdusta ja huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Onko vinkkejä miten saan rikki ton vanhan jääkaapin?
Äijä ostaa samanlaisen minikaapin tilalle. Jätä se äijä. M46
Mitä ihmettä? Mene ja osta se jääkaapppi! Käyt liikkeessä, ostat uuden ja tilaat vanhan poisviennin. Varmasti ei se ukko loppuikäänsä kitise, jos kaapissa vain ruokaa on. Ihme kiintymistä johonkin vanhaan jääkaappiin. Onko se joku lapsuudenkodista tuotu kaappi?
Vierailija kirjoitti:
Koska talo on hänen, siksi en voi ominpäin. Alakaappi pitää purkaa että mahtuu uusi isompi kaappi. Osaan purkaa kaapin itse ja asentaa jääkaapin
20 vuotta olette asuneet siinä yhdessä, mutta talo on vain hänen ja sinulla ei omassa kodissasi ole lupaa uusia edes jääkaappia, joka helpottaisi elämääsi? Ei hyvänen aika.
Mitä muut tekisi tässä tilanteessa? Voisiko joku ohjeistaa minua
Vierailija kirjoitti:
Sanoo että täytyy 2 aikusen pärjättävä tällä, lasten ruoka määrät on kuulemma niin pieniä ja pienin voi syödä pilttejä. Mikä helvetti tolla miehellä on että kaikesta mitä ehdotan niin ollaan vastaan.????
Arvaatko, mikä on se kysymys, mitä muut täällä pohtii? Mistä helvetistä lapaset aina löytävät nuo umpikahelit ja jatkavat heidän geenejään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä muut tekisi tässä tilanteessa? Voisiko joku ohjeistaa minua
Otatko neuvoja vastaan?
Ostaisin jääkaapin joka tapauksessa. Jättäisin vanhan paikalleen ja uuden vain laittaisin johonkin sopivaan paikkaan. Ei sen välttämättä tarvitse olla kaapiston sisällä.
Neuvot on tarpeen. Voiko joku selittää miksi mies on niin hankala?
On varmaan huono, kun tämä ei olevitsi vaan tosi elämää..
Vierailija kirjoitti:
Sanoo että täytyy 2 aikusen pärjättävä tällä, lasten ruoka määrät on kuulemma niin pieniä ja pienin voi syödä pilttejä. Mikä helvetti tolla miehellä on että kaikesta mitä ehdotan niin ollaan vastaan.????
Kuule, ongelma ei ole se jääkaappi eikä ruoan määrä.
Ihan kaikkea ei tarvitse yrittää ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muut tekisi tässä tilanteessa? Voisiko joku ohjeistaa minua
Viimeisen tunnin ajan en olisi jankannut täällä, vaan olisin ostanut uuden jääkaapin verkkokaupasta. Lisäpalveluina olisi maksanut jääkaapin kotiin kannon, mahdollisesti uuden asennuksen, vanhan pois viennin ja kierrätysmaksut.
Tässä vaiheessa jo rauhassa odottelisin, että saan latoa ruoat uuteen jääkaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Neuvot on tarpeen. Voiko joku selittää miksi mies on niin hankala?
Ei, ei voi.
Onko vinkkejä miten saan rikki ton vanhan jääkaapin?