Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisäelimiä varastavat

Vierailija
17.06.2026 |

Myyvät niitä vain varakkaille ? Vai antavat omille sukulaisilleen ????   

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitaanko meillä yksityiset sairaalat näistä rikollis asioista ? 

Vierailija
2/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tarkastaa että omat on tallella.

Ei noista siniverisistä koskaan tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän kehittyneissä maissa tuo on arkipäivää, esim Meksikossa jopa ihmisen luilla käydään kauppaa jotka on kaivettu haudoista.

Vierailija
4/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yön saalis oli kaksi kateenkorvaa ja kolme peräsuolta, aika hyvin vaikka itse sanonkin. Myydään huutokaupassa eniten tarjoavalle. 

Vierailija
5/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yön saalis oli kaksi kateenkorvaa ja kolme peräsuolta, aika hyvin vaikka itse sanonkin. Myydään huutokaupassa eniten tarjoavalle. 

Minä en saanut kuin umpisuolen ja pari polvilumpiota. Tekeeköhän niillä mitään?

Vierailija
6/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kertynyt jo melkoinen kasa erilaisia sisäelimiä munuaisista alkaen. Mihinkähän niitä voi myydä?

Vierailija
7/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta pilaa. E

Vierailija
8/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

In 2007, the World Health Organization (WHO) estimated that 5-10 per cent of all transplants worldwide used organs from the black market. However, with a growing and aging global population, the globalization of unhealthy lifestyles, and increased mobility, the actual number could be significantly higher.

The exact scale of this criminal activity remains unknown. Few studies have been conducted, as the crime’s clandestine nature makes data collection and verification difficult. Victims may also be hesitant to step forward, as organ selling constitutes a crime in most countries.

UN

Vierailija
9/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiton elinkauppa on ihan oikea ongelma. Elimiä poistetaan paskamaissa esim. poliittisilta vangeilta. Mistähän Mette Maaritin keuhkot oli peräisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän