HS: "Seksi ei kiinnosta tämän vuosikymmenen 25–34-vuotiaita miehiä ja naisia"
Tämän vuosikymmenen 25–34-vuotiailla miehillä on kuukaudessa noin 40 prosenttia vähemmän yhdyntöjä kuin 1990-luvun samanikäisillä miehillä. Saman ikäryhmän naisilla laskua on noin 33 prosenttia.
Nuorten ja myös muiden ikäryhmien kotikeskeiseksi muuttunut elämä on yksi keskeinen syy siihen, miksi seksi vähenee.
Jos parisuhdetta ei ole, kodin ulkopuolelta löytyisivät potentiaaliset seurustelu- ja seksikumppanit.
Nykyään solmituista parisuhteista jo lähes puolet alkaa nettivälitteisesti, kertoo vuoden 2024 Perhebarometri.
Samalla kaikki muut tapaamisen muodot, kuten kumppanin iskeminen baarissa tai tutustuminen ystävien kautta, ovat romahtaneet.
Internet ja älypuhelimet ovat mullistaneet yhteiskunnan ja ihmisten väliset suhteet muutamassa vuosikymmenessä.
Nuorten väliset kontaktit ovat siirtyneet suurelta osin verkkoon. Siellä eivät sosiaaliset taidot kehity samalla lailla kuin kasvokkain.
Nuoret aikuiset | Suomeen iski seksilama
https://www.hs.fi/tiede/art-2000012047910.html
Kommentit (274)
90-luvulla jengi oli joka viikonloppu kännissä ja baareissa. Nyt se on itselläkin romahtanut kun se on niin kallista. Yhdyntöjen määrät ovat vähentyneet mutta ehkä laatu korvaa määrän nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla jengi oli joka viikonloppu kännissä ja baareissa. Nyt se on itselläkin romahtanut kun se on niin kallista. Yhdyntöjen määrät ovat vähentyneet mutta ehkä laatu korvaa määrän nykypäivänä.
Mikä laatu?
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla jengi oli joka viikonloppu kännissä ja baareissa. Nyt se on itselläkin romahtanut kun se on niin kallista. Yhdyntöjen määrät ovat vähentyneet mutta ehkä laatu korvaa määrän nykypäivänä.
Jos hyvä olo ja himo johtuu alkoholista niin miksi siihen pitäisi sotkea miehiä? Jotta mies voi r aiskata naista, kun tämä on huumattu alkoholilla?
Koittakaa jo tajuta, että r aiskuuajat ovat nyt ohi. Kaput. Loppu. Zip. Ei tule enää ilmaisia r aiskaussuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi palstahullu vai onko kauankin riehunut?
Siitoshullu on vakiokalustoa. Tänään näyttäis olevan aktiivisempi kuin normaalisti. Sääliksi käy.
Turha säälitellä, sääli itseäsi kun sinut kastroidaan seuraavissa elämissäsi nykyisen r aiskauskäytöksesi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nykyään solmituista parisuhteista jo lähes puolet alkaa nettivälitteisesti, kertoo vuoden 2024 Perhebarometri"
Olisin odottanut että luku olisi vielä tuotakin korkeampi.
Tähän on varmaan jo kommentoitu mutta itse olisin odottanut jopa hieman pienempää lukemaa. Katselin jo vuosia sitten vierestä kun kaksi nuorta naista makasi sängyllä vierekkäin ja selailivat toisen tinderiä. Naureskelivat vaan niille matcheille ja kaikki miehet olivat kamalia ja noloja heidän mielestään. Yksikään ei kelvannut, eikä tuossa tainnut oikeasti edes olla heille kyse pariutumisesta vaan jonkinlaisesta pelistä joka vahvisti heidän omaa itsetuntoaan.
Mitä ihmettä sinä siellä teit? Anna nuorten naisten olla ja tehdä kaverijuttujaan, ei tuossa ole kyse mistään ihmislajin elämän tai kuoleman kysymyksestä jos he eivät siinä tilanteessa etsineet vakavaa parisuhdetta tai hyviä ehdokkaita ei vaan ollut tarjolla. Melkoista huuhaatieteen tekemistä sinäkin harrastat yhden - luultavasti itse keksityn -tapauksen pohjalta.
Oli kieltämättä kyllä aika naurettava tarina.
Tilastojen mukaan n. puolet suhteista alkaa netissä, mutta tuon pellen mukaan tämä ei pidä paikkaansa, koska kaksi (todennäköisesti keksittyä) tyttöä naureskeli miehille Tinderissä.
Mistä väittämiäsi tutkimuksia löytyy? Vuonna 2023 USA:ssa vain noin 5% pitkistä parisuhteista alkoi jonkin pariutumispalvelun kautta.
"Vuonna 2023 USA:ssa vain noin 5% pitkistä parisuhteista alkoi jonkin pariutumispalvelun kautta"
Miksi valehtelet? Sinulla ei ole mitään lähdettä tuolle luvulle, koska keksit sen päästäsi. Todellinen luku jenkeissä on noin 40%.
https://news.stanford.edu/stories/2019/08/online-dating-popular-way-u-s…
Joka kymmenes parisuhteessa olevista aikuisista USA:ssa tapasi toisensa ensimmäisen kerran treffisivustolla tai -sovelluksessa, selvisi kyselyssä joka suoritettiin vuonna 2022 Pew Research Center:n toimesta joka on erittäin luotettava lähde.
Eli 5% naisista ja 5% miehistä parisuhteessa olevista aikuisista USA:ssa tapasi toisensa ensimmäisen kerran treffisivustolla tai -sovelluksessa.
https://www.pewresearch.org/internet/2023/02/02/the-who-where-and-why-o…
Ei vaikuta olevan touhu millään tavalla valistuneempaa sielläkään. Matchmaking-palveluiden pitäjät jakavat someen sisältöä ja se on ihan sitä samaa sontaa kuin täälläkin.
Edistynein kärki on se porukka, joka on lopettanut "suhteet" ja parisuhdehaaveilijat alkavat olla järkijättöistä häntää, suolen loppupää.
No jenkeissä on sitten tietty vielä se fundamentalistiporukka jotka ovat sitä mieltä, että naiset eivät saa abortoida eivätkä miehet masturboida siemeniään viemäriin, eli palataan täysin luonnon tilaan. Sitä liikettä ei ole vielä suomessa kovin paljoa, jonkin verran kyllä. Mutta menettävät kaiken uskottavuutensa, kun elämä kuitenkin pyörii sitten sen aviopuolison löytämisen ympärillä, eli huomio on kuitenkin sielä sukuelimessä, vaikka sitä ei käytäkään. Noloa. Ihmiset ovat vammaisia ja säälittäviä elukoita.
En yleistäisi. Monet nuoret naiset käyvät todellla kuumana minuun ja ovat halukkaita. T. Ope M52, 190 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nykyään solmituista parisuhteista jo lähes puolet alkaa nettivälitteisesti, kertoo vuoden 2024 Perhebarometri"
Olisin odottanut että luku olisi vielä tuotakin korkeampi.
Tähän on varmaan jo kommentoitu mutta itse olisin odottanut jopa hieman pienempää lukemaa. Katselin jo vuosia sitten vierestä kun kaksi nuorta naista makasi sängyllä vierekkäin ja selailivat toisen tinderiä. Naureskelivat vaan niille matcheille ja kaikki miehet olivat kamalia ja noloja heidän mielestään. Yksikään ei kelvannut, eikä tuossa tainnut oikeasti edes olla heille kyse pariutumisesta vaan jonkinlaisesta pelistä joka vahvisti heidän omaa itsetuntoaan.
Mitä ihmettä sinä siellä teit? Anna nuorten naisten olla ja tehdä kaverijuttujaan, ei tuossa ole kyse mistään ihmislajin elämän tai kuoleman kysymyksestä jos he eivät siinä tilanteessa etsineet vakavaa parisuhdetta tai hyviä ehdokkaita ei vaan ollut tarjolla. Melkoista huuhaatieteen tekemistä sinäkin harrastat yhden - luultavasti itse keksityn -tapauksen pohjalta.
Oli kieltämättä kyllä aika naurettava tarina.
Tilastojen mukaan n. puolet suhteista alkaa netissä, mutta tuon pellen mukaan tämä ei pidä paikkaansa, koska kaksi (todennäköisesti keksittyä) tyttöä naureskeli miehille Tinderissä.
Mistä väittämiäsi tutkimuksia löytyy? Vuonna 2023 USA:ssa vain noin 5% pitkistä parisuhteista alkoi jonkin pariutumispalvelun kautta.
"Vuonna 2023 USA:ssa vain noin 5% pitkistä parisuhteista alkoi jonkin pariutumispalvelun kautta"
Miksi valehtelet? Sinulla ei ole mitään lähdettä tuolle luvulle, koska keksit sen päästäsi. Todellinen luku jenkeissä on noin 40%.
https://news.stanford.edu/stories/2019/08/online-dating-popular-way-u-s…
Joka kymmenes parisuhteessa olevista aikuisista USA:ssa tapasi toisensa ensimmäisen kerran treffisivustolla tai -sovelluksessa, selvisi kyselyssä joka suoritettiin vuonna 2022 Pew Research Center:n toimesta joka on erittäin luotettava lähde.
Eli 5% naisista ja 5% miehistä parisuhteessa olevista aikuisista USA:ssa tapasi toisensa ensimmäisen kerran treffisivustolla tai -sovelluksessa.
https://www.pewresearch.org/internet/2023/02/02/the-who-where-and-why-o…
Ei vaikuta olevan touhu millään tavalla valistuneempaa sielläkään. Matchmaking-palveluiden pitäjät jakavat someen sisältöä ja se on ihan sitä samaa sontaa kuin täälläkin.
Edistynein kärki on se porukka, joka on lopettanut "suhteet" ja parisuhdehaaveilijat alkavat olla järkijättöistä häntää, suolen loppupää.
No jenkeissä on sitten tietty vielä se fundamentalistiporukka jotka ovat sitä mieltä, että naiset eivät saa abortoida eivätkä miehet masturboida siemeniään viemäriin, eli palataan täysin luonnon tilaan. Sitä liikettä ei ole vielä suomessa kovin paljoa, jonkin verran kyllä. Mutta menettävät kaiken uskottavuutensa, kun elämä kuitenkin pyörii sitten sen aviopuolison löytämisen ympärillä, eli huomio on kuitenkin sielä sukuelimessä, vaikka sitä ei käytäkään. Noloa. Ihmiset ovat vammaisia ja säälittäviä elukoita.
Pariutumispalveluissa on ainoastaan ne ihmiset joita kukaan ei hyväksi kumppanikseen oikeassa, normaalissa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nykyään solmituista parisuhteista jo lähes puolet alkaa nettivälitteisesti, kertoo vuoden 2024 Perhebarometri"
Olisin odottanut että luku olisi vielä tuotakin korkeampi.
Tähän on varmaan jo kommentoitu mutta itse olisin odottanut jopa hieman pienempää lukemaa. Katselin jo vuosia sitten vierestä kun kaksi nuorta naista makasi sängyllä vierekkäin ja selailivat toisen tinderiä. Naureskelivat vaan niille matcheille ja kaikki miehet olivat kamalia ja noloja heidän mielestään. Yksikään ei kelvannut, eikä tuossa tainnut oikeasti edes olla heille kyse pariutumisesta vaan jonkinlaisesta pelistä joka vahvisti heidän omaa itsetuntoaan.
Mitä ihmettä sinä siellä teit? Anna nuorten naisten olla ja tehdä kaverijuttujaan, ei tuossa ole kyse mistään ihmislajin elämän tai kuoleman kysymyksestä jos he eivät siinä tilanteessa etsineet vakavaa parisuhdetta tai hyviä ehdokkaita ei vaan ollut tarjolla. Melkoista huuhaatieteen tekemistä sinäkin harrastat yhden - luultavasti itse keksityn -tapauksen pohjalta.
Oli kieltämättä kyllä aika naurettava tarina.
Tilastojen mukaan n. puolet suhteista alkaa netissä, mutta tuon pellen mukaan tämä ei pidä paikkaansa, koska kaksi (todennäköisesti keksittyä) tyttöä naureskeli miehille Tinderissä.
Mistä väittämiäsi tutkimuksia löytyy? Vuonna 2023 USA:ssa vain noin 5% pitkistä parisuhteista alkoi jonkin pariutumispalvelun kautta.
"Vuonna 2023 USA:ssa vain noin 5% pitkistä parisuhteista alkoi jonkin pariutumispalvelun kautta"
Miksi valehtelet? Sinulla ei ole mitään lähdettä tuolle luvulle, koska keksit sen päästäsi. Todellinen luku jenkeissä on noin 40%.
https://news.stanford.edu/stories/2019/08/online-dating-popular-way-u-s…
Joka kymmenes parisuhteessa olevista aikuisista USA:ssa tapasi toisensa ensimmäisen kerran treffisivustolla tai -sovelluksessa, selvisi kyselyssä joka suoritettiin vuonna 2022 Pew Research Center:n toimesta joka on erittäin luotettava lähde.
Eli 5% naisista ja 5% miehistä parisuhteessa olevista aikuisista USA:ssa tapasi toisensa ensimmäisen kerran treffisivustolla tai -sovelluksessa.
https://www.pewresearch.org/internet/2023/02/02/the-who-where-and-why-o…
Ei vaikuta olevan touhu millään tavalla valistuneempaa sielläkään. Matchmaking-palveluiden pitäjät jakavat someen sisältöä ja se on ihan sitä samaa sontaa kuin täälläkin.
Edistynein kärki on se porukka, joka on lopettanut "suhteet" ja parisuhdehaaveilijat alkavat olla järkijättöistä häntää, suolen loppupää.
No jenkeissä on sitten tietty vielä se fundamentalistiporukka jotka ovat sitä mieltä, että naiset eivät saa abortoida eivätkä miehet masturboida siemeniään viemäriin, eli palataan täysin luonnon tilaan. Sitä liikettä ei ole vielä suomessa kovin paljoa, jonkin verran kyllä. Mutta menettävät kaiken uskottavuutensa, kun elämä kuitenkin pyörii sitten sen aviopuolison löytämisen ympärillä, eli huomio on kuitenkin sielä sukuelimessä, vaikka sitä ei käytäkään. Noloa. Ihmiset ovat vammaisia ja säälittäviä elukoita.
Pariutumispalveluissa on ainoastaan ne ihmiset joita kukaan ei hyväksi kumppanikseen oikeassa, normaalissa elämässä.
Jaa, aika paljon siellä on niitäkin kenellä on ollut lukuisia kumppaneita ja jotka kelpaisivat koska tahansa parisuhteeseen mutta eivät jostain syystä halua. Kuulostaa ennemminkin joltain henkilökohtaiselta defenssiltä vältellä kyseisiä palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nykyään solmituista parisuhteista jo lähes puolet alkaa nettivälitteisesti, kertoo vuoden 2024 Perhebarometri"
Olisin odottanut että luku olisi vielä tuotakin korkeampi.
Tähän on varmaan jo kommentoitu mutta itse olisin odottanut jopa hieman pienempää lukemaa. Katselin jo vuosia sitten vierestä kun kaksi nuorta naista makasi sängyllä vierekkäin ja selailivat toisen tinderiä. Naureskelivat vaan niille matcheille ja kaikki miehet olivat kamalia ja noloja heidän mielestään. Yksikään ei kelvannut, eikä tuossa tainnut oikeasti edes olla heille kyse pariutumisesta vaan jonkinlaisesta pelistä joka vahvisti heidän omaa itsetuntoaan.
Mitä ihmettä sinä siellä teit? Anna nuorten naisten olla ja tehdä kaverijuttujaan, ei tuossa ole kyse mistään ihmislajin elämän tai kuoleman kysymyksestä jos he eivät siinä tilanteessa etsineet vakavaa parisuhdetta tai hyviä ehdokkaita ei vaan ollut tarjolla. Melkoista huuhaatieteen tekemistä sinäkin harrastat yhden - luultavasti itse keksityn -tapauksen pohjalta.
Oli kieltämättä kyllä aika naurettava tarina.
Tilastojen mukaan n. puolet suhteista alkaa netissä, mutta tuon pellen mukaan tämä ei pidä paikkaansa, koska kaksi (todennäköisesti keksittyä) tyttöä naureskeli miehille Tinderissä.
Mistä väittämiäsi tutkimuksia löytyy? Vuonna 2023 USA:ssa vain noin 5% pitkistä parisuhteista alkoi jonkin pariutumispalvelun kautta.
"Vuonna 2023 USA:ssa vain noin 5% pitkistä parisuhteista alkoi jonkin pariutumispalvelun kautta"
Miksi valehtelet? Sinulla ei ole mitään lähdettä tuolle luvulle, koska keksit sen päästäsi. Todellinen luku jenkeissä on noin 40%.
https://news.stanford.edu/stories/2019/08/online-dating-popular-way-u-s…
Joka kymmenes parisuhteessa olevista aikuisista USA:ssa tapasi toisensa ensimmäisen kerran treffisivustolla tai -sovelluksessa, selvisi kyselyssä joka suoritettiin vuonna 2022 Pew Research Center:n toimesta joka on erittäin luotettava lähde.
Eli 5% naisista ja 5% miehistä parisuhteessa olevista aikuisista USA:ssa tapasi toisensa ensimmäisen kerran treffisivustolla tai -sovelluksessa.
https://www.pewresearch.org/internet/2023/02/02/the-who-where-and-why-o…
Tämän 2024 tutkimuksen mukaan 27 prosenttia Yhdysvaltojen pareista tapasi netissä.
https://www.theknot.com/content/online-dating-most-popular-way-to-meet-…
Sun itse postaaman länteen mukaan 10% pareista tapasi netissä. Miten ihmeessä sä päättelit tosta luvusta, että 5% miehistä ja 5% naisista tapasi kumppaninsa netin välityksellä? Oletko tietoinen siitä, että pariskunta koostuu kahdesta ihmisestä :D ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nykyään solmituista parisuhteista jo lähes puolet alkaa nettivälitteisesti, kertoo vuoden 2024 Perhebarometri"
Olisin odottanut että luku olisi vielä tuotakin korkeampi.
Tähän on varmaan jo kommentoitu mutta itse olisin odottanut jopa hieman pienempää lukemaa. Katselin jo vuosia sitten vierestä kun kaksi nuorta naista makasi sängyllä vierekkäin ja selailivat toisen tinderiä. Naureskelivat vaan niille matcheille ja kaikki miehet olivat kamalia ja noloja heidän mielestään. Yksikään ei kelvannut, eikä tuossa tainnut oikeasti edes olla heille kyse pariutumisesta vaan jonkinlaisesta pelistä joka vahvisti heidän omaa itsetuntoaan.
Mitä ihmettä sinä siellä teit? Anna nuorten naisten olla ja tehdä kaverijuttujaan, ei tuossa ole kyse mistään ihmislajin elämän tai kuoleman kysymyksestä jos he eivät siinä tilanteessa etsineet vakavaa parisuhdetta tai hyviä ehdokkaita ei vaan ollut tarjolla. Melkoista huuhaatieteen tekemistä sinäkin harrastat yhden - luultavasti itse keksityn -tapauksen pohjalta.
Oli kieltämättä kyllä aika naurettava tarina.
Tilastojen mukaan n. puolet suhteista alkaa netissä, mutta tuon pellen mukaan tämä ei pidä paikkaansa, koska kaksi (todennäköisesti keksittyä) tyttöä naureskeli miehille Tinderissä.
Mistä väittämiäsi tutkimuksia löytyy? Vuonna 2023 USA:ssa vain noin 5% pitkistä parisuhteista alkoi jonkin pariutumispalvelun kautta.
"Vuonna 2023 USA:ssa vain noin 5% pitkistä parisuhteista alkoi jonkin pariutumispalvelun kautta"
Miksi valehtelet? Sinulla ei ole mitään lähdettä tuolle luvulle, koska keksit sen päästäsi. Todellinen luku jenkeissä on noin 40%.
https://news.stanford.edu/stories/2019/08/online-dating-popular-way-u-s…
Joka kymmenes parisuhteessa olevista aikuisista USA:ssa tapasi toisensa ensimmäisen kerran treffisivustolla tai -sovelluksessa, selvisi kyselyssä joka suoritettiin vuonna 2022 Pew Research Center:n toimesta joka on erittäin luotettava lähde.
Eli 5% naisista ja 5% miehistä parisuhteessa olevista aikuisista USA:ssa tapasi toisensa ensimmäisen kerran treffisivustolla tai -sovelluksessa.
https://www.pewresearch.org/internet/2023/02/02/the-who-where-and-why-o…
Ei vaikuta olevan touhu millään tavalla valistuneempaa sielläkään. Matchmaking-palveluiden pitäjät jakavat someen sisältöä ja se on ihan sitä samaa sontaa kuin täälläkin.
Edistynein kärki on se porukka, joka on lopettanut "suhteet" ja parisuhdehaaveilijat alkavat olla järkijättöistä häntää, suolen loppupää.
No jenkeissä on sitten tietty vielä se fundamentalistiporukka jotka ovat sitä mieltä, että naiset eivät saa abortoida eivätkä miehet masturboida siemeniään viemäriin, eli palataan täysin luonnon tilaan. Sitä liikettä ei ole vielä suomessa kovin paljoa, jonkin verran kyllä. Mutta menettävät kaiken uskottavuutensa, kun elämä kuitenkin pyörii sitten sen aviopuolison löytämisen ympärillä, eli huomio on kuitenkin sielä sukuelimessä, vaikka sitä ei käytäkään. Noloa. Ihmiset ovat vammaisia ja säälittäviä elukoita.
Pariutumispalveluissa on ainoastaan ne ihmiset joita kukaan ei hyväksi kumppanikseen oikeassa, normaalissa elämässä.
Meneppä joskus katsomaan Tinderiin minkälaisia 30-40 v sinkkuja siellä on esim Helsingin alueella. Täynnä satumaisen kauniita naisia, ja paljon myös miesmalli -tasoa olevia miehiä.
Matchmakeria käyttävät yleensä varakkaat miehet, kenellä ei ole aikaa tai kiinnostusta juosta naisten perässä tai edes selailla sitä tinderiä. Se on palvelu, missä joku toinen tekee sinun puolestasi karsintaa, ihan niinkuin he käyttävät monia muitakin palveluita esim. ruuanlaiton, siivouksen, pyykkäyksen, autonhuollon, kiinteistövälityksen ja ihan kaiken suhteen.
Se mikä näissä tuntuu korostuvan ja tämä korreloi myös oman kokemukseni kanssa varakkaista miehistä on se, että he ovat käytökseltään vielä törkeämpiä ja kapeakatseisempia, kuin perusukot. Naiseenkin tunnutaan suhtautuvan palkollisena, eikä suinkaan niin, että hänenkin pitäisi viihtyä suhteessa.
Sitten kuitenkin hauskana anekdoottina esimerkiksi chritiano ronaldo, joka valitsi puolisokseen naisen joka ei ollut tyrkyllä eikä edes suostunut kohtelemaan häntä eri tavalla kuin köyhälistöä. Jos nainen nuolee miehen palleja niin ei mies tätä koskaan kunnioita, sillä jokainen tietää sydämessään että naiset ovat aina miesten yläpuolella. Paradoksaalisesti siis jos nainen tekee mitä mies pyytää, mies ei voi kunnioittaa tätä, sillä se mitä mies pyytää on alhaista.
Vierailija kirjoitti:
"Nykyään solmituista parisuhteista jo lähes puolet alkaa nettivälitteisesti, kertoo vuoden 2024 Perhebarometri"
Olisin odottanut että luku olisi vielä tuotakin korkeampi.
Niin se oikeasti onkin. En tiedä miksi pimittävät tietoa. Ulkomaisissa tutkimuksissa suurin osa parisuhteista alkaa nettivälitteisesti ja toiseksi eniten työpaikoilla.
Vierailija kirjoitti:
En yleistäisi. Monet nuoret naiset käyvät todellla kuumana minuun ja ovat halukkaita. T. Ope M52, 190 cm
Halukkaita mihin? Kukaan järkevä parikymppinen nainen ei syty mistään harmaantuneesta opettajasta. Herää nyt.
Ja jos jostakin voi olla varma niin siitä että mikään muu taho ei ole samaa mieltä kuin Iltalehti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yleistäisi. Monet nuoret naiset käyvät todellla kuumana minuun ja ovat halukkaita. T. Ope M52, 190 cm
Halukkaita mihin? Kukaan järkevä parikymppinen nainen ei syty mistään harmaantuneesta opettajasta. Herää nyt.
Eri. Mutta syttyy. Nimenomaan ne syttyvätkin koska aivot eivät ole vielä kehittyneet. Helppo puhua ympäri. Eri asia jo joku 25v. M41
Vierailija kirjoitti:
Uusi palstahullu vai onko kauankin riehunut?
Yksi ja sama palstahullu tuo joka ensin sanoo että kaikki seksi on naisen ruiskaamista ja sitten vastaa itselleen että on nainen joka nauttii seksistä. Ilmeisesti takana on mies joka saa tyydytystä kirjoittelustaan. Ignooratkaa ja ilmoittakaa asiattomaksi. Mutta täällä te ruokitte trollia..
Sun itse postaaman länteen mukaan 10% pareista tapasi netissä. Miten ihmeessä sä päättelit tosta luvusta, että 5% miehistä ja 5% naisista tapasi kumppaninsa netin välityksellä? Oletko tietoinen siitä, että pariskunta koostuu kahdesta ihmisestä :D ?
Kun on niin "Joka kymmenes ihmisistä jotka ovat parisuhteissa tapasi toisensa ensimmäisen kerran treffisivustolla tai -sovelluksessa."
Niin on niin että 10 ihmistä sadasta tapasi pariutumispalvelussa. Ja koska parisuhteissa on aina yksi mies ja yksi nainen, niin sadasta ihmisestä viisi miestä ja viisi naista tapasi toisensa ensimmäisen kerran pariutumispalvelussa. Kun parisuhteessa yksi henkilö on tavannut kumppaninsa pariutumispalvelussa, niin se kumppani oli siellä palvelussa myös, ja päinvastoin. Tuo 5% parisuhteista on siis kaikkein kehnointa porukkaa joka ei löydä kumppania oikeasta elämästä, kehnoin kymmenys ihmisistä.
Kyllä minua parikymppisenä paneminen kiinnostaa, mutta samanikäiset naiset eivät edes katso päin. Vaikka naisvaltaisella alalla töissä, niin silti naiset ylpeinä kävelevät leuka pystyssä ohi kuin ilmaa olisin. Yritä siinä nyt sitten juttua tai seksiä viritellä!
Moni nainen todellakin valitsee mieluummin somen vaihtoehtoineen, kuin miesten inhottavan käytöksen elävässä elämässä.