Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa viitsisit laittaa viestiä jos siihen ei koskaan vastata?

Vierailija
16.06.2026 |

Kyseessä siis tuttu nuori. Yli 15, alle 18 vuotias. Laitan välillä WhatsApp viestiä mutta kyseinen nuori ei koskaan vastaa mitään. Noin muutoin kyllä juttelee kun näemme muutamia päiviä kuukaudessa.  alkanut tuntumaan turhalta tuollainen viestin laittaminen vaikka tarkoitus onkin vain pitää yhteyttä nuoreen. Jos vastaisi edes OK tai pelkkä hymiö niin asia olisi eri, mutta on ikään kuin en olisi koskaan viestiä laittanutkaan. Ja kyllä, viestit menee perille ja hän lukee ne.

Onko tällainen yleistä Nykynuorisolla? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta mitenkään kovin poikkeukselliselta nuorison käytökseltä, tuossa iässä kiinnostaa kaverit eikä "ikäloput" aikuiset. Hyvä kun jaksavat vastata edes omille vanhemmilleen. :D

Vierailija
22/27 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmapuolella usein on näin eikä vastausta edes aina odoteta saatavan. Tarkoitus jättää jostain hommasta sähköinen jälki jos tulee tarve myöhemmin palata asiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaako hän edes silloin, kun/jos viestissäsi on selkeä kysymys?

Kun tapaatte seuraavan kerran, kysy häneltä, miksi hän ei vastaa viesteihisi.

Vierailija
24/27 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaako hän edes silloin, kun/jos viestissäsi on selkeä kysymys?

Kun tapaatte seuraavan kerran, kysy häneltä, miksi hän ei vastaa viesteihisi.

Komppaan. 

Vierailija
25/27 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet että on lukenut ja hän tietää, että näet että on lukenut. Jos et kysynyt mitään, ei koe tarvetta vastata mitään?

Vierailija
26/27 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko puhua sen nuoren kanssa? Eivätkö aikuiset ihmiset enää osaa puhua yhtään mistään tai opettaa mitään asioita?

Minua taas ihmetyttää että eikö aikuiset ihmiset osaa enää ? Selkeästi aloituksessa lukee että jutellaan normaalisti kun nähdään

Lapsi saattaa livenä vastailla vaan myös siksi että aikuisen energia on painostava eikä uskalla olla vastaamatta. Ovatko tapaamiset siis vapaaehtoisia?

Tämä! Älkää pakottako.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit on tommosia. Ei ne vastaa edes vanhemmilleen. Paitsi ne jotka osaavat käyttäytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan