Miehet hinkuvat innolla mukaan Susanna Penttilän seksibussiin- miksi Susanna Penttilää moralisoidaan ja haukutaan, mutta näitä miehiä, jotka
Miehet hinkuvat innolla mukaan Susanna Penttilän seksibussiin https://share.google/Skc5hUula3ooz8zbf
Kommentit (258)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä kiinnostaisi tuota mummua paneskella.
Koita välillä asettua niiden asemaan, joilla ei ole mahdollisuutta valita!
En tunne tapausta, mutta olen mediasta lueskellut ja miettinyt miten tämä ylipäätään on meidän sivistysvaltiossa mahdollista. Tämä hienostoh*uorahan tarkkaan tsekkaa ketä pukille ja kuviin kuvauksiin päästää. Julmaa ja oksettavaa nuorten miesten hyväksikäyttöä. Ruma nainen kaikin puolin, pojat jättäkää väliin.
Eivät hingu. Susannan vaatimukset on, että miehellä pitää olla oma OF-tili eli pitää jo olla alan toimija. Ei saa olla kännissä.
Kuinka vaativaa on naisten nyt ymmärtää selkeät rajoitteet? Ilmoittaudu tyhmäksi ja jatka trollaamista.
Susannan ikäiset naiset oli ennen jo pitkälti isoäitejä.
Abortit ja alhainen syntyvyys eivät liity huoraamiseen. Abortteja tehdää, koska ehkäisy pettää parisuhteessa ja nainen ei halua lasta. Syntyvyys laskee, koska naiset eivät halua lapsia.
Jumala antoi naiselle vapaan tahdon. Nyt ei auta itkeä, koska naiset käyttävät sitä vapaata tahtoa ja päättävät lapsettomina.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalivalistuksen tulisi olla avioliittoon ja perhe-elämään valmentavaa nykyisen hedonismin sijaan. Ennen etsittiin tyttö- tai poikaystävää, nyt kertaluontoista panoseuraa. Samaan aikaan meillä on onnettomia, mielenterveysongelmista kärsiviä nuoria. Eipä se vapaus lopulta tuonut mitään onnea ihmisille.
Oikeasti sen pitäisi mennä näin: jos mies ei kykene rakastamaan naista, avioitumaan tämän kanssa ja perustamaan perhettä sekä kasvattamaan lapsia, ei hänessä silloin ole miestä harrastamaan seksiä naisen kanssa.
Miten vähemmän meillä olisi yksinäisiä runkkareita, jos eläisimme perinteisen avioliiton mukaisesti. Suuri osa pahuudesta johtuu synnistä, ja seksuaalisissa synneissä mennään aina metsään syyttämällä ja alentamalla toista osapuolta - omaa käytöstä ei sen sijaan tarkastella.
Miehille pitäisi luoda kannustavampia roolimalleja ja luomaan pidättäytymisestä "miehinen haaste", mitä tulee seksiin ja naisiin. Tällaisia löytyy ulkomaalaisista vaikuttajista, jotka ovat tuoneet miehelle vastuun ilonsanomaa, mm. Jordan Peterson.
Raskauden riskiin on pienikin mahdollisuus olemassa ehkäisykeinoista huolimatta. Jos ottaa riskin harrastamalla seksiä naisen kanssa, ottaa riskin raskauden mahdollisuudesta, pienenkin riskin. Jos ottaa harrastaa seksiä, pitää hyväksyä se, että seurauksena voi olla raskaus ja pitää olla valmis siihen vastuuseen, mitä lapsi tuo.
Vierailija kirjoitti:
Eivät hingu. Susannan vaatimukset on, että miehellä pitää olla oma OF-tili eli pitää jo olla alan toimija. Ei saa olla kännissä.
Kuinka vaativaa on naisten nyt ymmärtää selkeät rajoitteet? Ilmoittaudu tyhmäksi ja jatka trollaamista.
Taas tuota väsynyttä naisvihaa. Taitaa olla tyhmä miestrolli, kun ei näe ongelmaa. Miehet eivät ymmärrä Penttilän asettamia rajoitteita, joten Penttilän panobussiin yrittää monta kiimaista miestä, jotka eivät täytä vaatimuksia. Penttilä hylkää heidät. Ja sitten vauvapalstalla joku incelmies taas syyttää naisia siitä, että "naiste eivät ymmärrä selkeitä rajoitteita". Kyllä ymmärtävät, koska Penttilän panobussin jonossa ei ole naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalivalistuksen tulisi olla avioliittoon ja perhe-elämään valmentavaa nykyisen hedonismin sijaan. Ennen etsittiin tyttö- tai poikaystävää, nyt kertaluontoista panoseuraa. Samaan aikaan meillä on onnettomia, mielenterveysongelmista kärsiviä nuoria. Eipä se vapaus lopulta tuonut mitään onnea ihmisille.
Oikeasti sen pitäisi mennä näin: jos mies ei kykene rakastamaan naista, avioitumaan tämän kanssa ja perustamaan perhettä sekä kasvattamaan lapsia, ei hänessä silloin ole miestä harrastamaan seksiä naisen kanssa.
Miten vähemmän meillä olisi yksinäisiä runkkareita, jos eläisimme perinteisen avioliiton mukaisesti. Suuri osa pahuudesta johtuu synnistä, ja seksuaalisissa synneissä mennään aina metsään syyttämällä ja alentamalla toista osapuolta - omaa käytöstä ei sen sijaan tarkastella.
Miehille pitäisi luoda kannustavampia roolimalleja ja luomaan pidättäytymisestä "miehinen haaste", mitä tulee seksiin ja naisiin. Tällaisia löytyy ulkomaalaisista vaikuttajista, jotka ovat tuoneet miehelle vastuun ilonsanomaa, mm. Jordan Peterson.
Raskauden riskiin on pienikin mahdollisuus olemassa ehkäisykeinoista huolimatta. Jos ottaa riskin harrastamalla seksiä naisen kanssa, ottaa riskin raskauden mahdollisuudesta, pienenkin riskin. Jos ottaa harrastaa seksiä, pitää hyväksyä se, että seurauksena voi olla raskaus ja pitää olla valmis siihen vastuuseen, mitä lapsi tuo.
Toivottavasti kaikki naiset alkavat nyt vaatia mieheltä allekirjoituksen (lapsen elatussopimus) ja vahvan tunnistautumisen (henkilöllisyystodistus, passi) ennen seksin harrastamista. Jos nainen tulee raskaaksi, niin mies joutuu maksamaan elatusmaksuja 18 vuotta putkeen. Lapsen isyys varmistetaan DNA-testistä. Jos mies kieltäytyy testistä, hänelle tuomitaan KOROTETTU elatusvelvollisuus 18 vuoden ajaksi. Syytön mies (ei lapsen biologinen isä) suostuu varmasti testiin, koska hän tietää ettei ole koskaan paneskellut kyseistä naista.
Miehet oppivat nopeasti pysymään inceleinä (oma käsi ainoa seksikumppani) kun heille asetetaan lakisääteinen, automaattinen elatusvelvollisuus jokaisesta vahinkolapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä nämä kaikki. Sekä palveluntarjoaja että asiakkaat. Tässä ajassa on todellakin jotain pahasti vialla.
Rappiokulttuuri. Mitä vapaampi ihminen on, sitä huonovointisempi hän on. Meille puhutaan syömisen ja juomisen vaaroista, jos annamme sen koitua himoksi. Samaa ei seksuaalisuudesta sanota, tai ei saa ainakaan sanoa, koska siitä iso osa pahoittaa mielen.
Vierailija kirjoitti:
Abortit ja alhainen syntyvyys eivät liity huoraamiseen. Abortteja tehdää, koska ehkäisy pettää parisuhteessa ja nainen ei halua lasta. Syntyvyys laskee, koska naiset eivät halua lapsia.
Jumala antoi naiselle vapaan tahdon. Nyt ei auta itkeä, koska naiset käyttävät sitä vapaata tahtoa ja päättävät lapsettomina.
On ne osa liberaalia rappiokulttuuria. Monta syytä, samat seuraukset eli terveen avioliitto- ja perhemallin romuttaminen. Yllättäen sitä seksiäkin nuoriso harrastaa vähemmän, vaikka seksistä ja pornosta tiedetään paljon, vrt. vanhempi sukupolvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalivalistuksen tulisi olla avioliittoon ja perhe-elämään valmentavaa nykyisen hedonismin sijaan. Ennen etsittiin tyttö- tai poikaystävää, nyt kertaluontoista panoseuraa. Samaan aikaan meillä on onnettomia, mielenterveysongelmista kärsiviä nuoria. Eipä se vapaus lopulta tuonut mitään onnea ihmisille.
Oikeasti sen pitäisi mennä näin: jos mies ei kykene rakastamaan naista, avioitumaan tämän kanssa ja perustamaan perhettä sekä kasvattamaan lapsia, ei hänessä silloin ole miestä harrastamaan seksiä naisen kanssa.
Miten vähemmän meillä olisi yksinäisiä runkkareita, jos eläisimme perinteisen avioliiton mukaisesti. Suuri osa pahuudesta johtuu synnistä, ja seksuaalisissa synneissä mennään aina metsään syyttämällä ja alentamalla toista osapuolta - omaa käytöstä ei sen sijaan tarkastella.
Miehille pitäisi luoda kannustavampia roolimalleja ja luomaan pidättäytymisestä "miehinen haaste", mitä tulee seksiin ja naisiin. Tällaisia löytyy ulkomaalaisista vaikuttajista, jotka ovat tuoneet miehelle vastuun ilonsanomaa, mm. Jordan Peterson.
Raskauden riskiin on pienikin mahdollisuus olemassa ehkäisykeinoista huolimatta. Jos ottaa riskin harrastamalla seksiä naisen kanssa, ottaa riskin raskauden mahdollisuudesta, pienenkin riskin. Jos ottaa harrastaa seksiä, pitää hyväksyä se, että seurauksena voi olla raskaus ja pitää olla valmis siihen vastuuseen, mitä lapsi tuo.
Toivottavasti kaikki naiset alkavat nyt vaatia mieheltä allekirjoituksen (lapsen elatussopimus) ja vahvan tunnistautumisen (henkilöllisyystodistus, passi) ennen seksin harrastamista. Jos nainen tulee raskaaksi, niin mies joutuu maksamaan elatusmaksuja 18 vuotta putkeen. Lapsen isyys varmistetaan DNA-testistä. Jos mies kieltäytyy testistä, hänelle tuomitaan KOROTETTU elatusvelvollisuus 18 vuoden ajaksi. Syytön mies (ei lapsen biologinen isä) suostuu varmasti testiin, koska hän tietää ettei ole koskaan paneskellut kyseistä naista.
Miehet oppivat nopeasti pysymään inceleinä (oma käsi ainoa seksikumppani) kun heille asetetaan lakisääteinen, automaattinen elatusvelvollisuus jokaisesta vahinkolapsesta.
Me tarvitaan uusi seksuaalivallankumous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abortit ja alhainen syntyvyys eivät liity huoraamiseen. Abortteja tehdää, koska ehkäisy pettää parisuhteessa ja nainen ei halua lasta. Syntyvyys laskee, koska naiset eivät halua lapsia.
Jumala antoi naiselle vapaan tahdon. Nyt ei auta itkeä, koska naiset käyttävät sitä vapaata tahtoa ja päättävät lapsettomina.On ne osa liberaalia rappiokulttuuria. Monta syytä, samat seuraukset eli terveen avioliitto- ja perhemallin romuttaminen. Yllättäen sitä seksiäkin nuoriso harrastaa vähemmän, vaikka seksistä ja pornosta tiedetään paljon, vrt. vanhempi sukupolvi.
Olipas tunkkainen tuulahdus vanhan setämiehen ajatusmaailmasta 1960-luvulta. Otetaan nopea faktantarkistus.
Fakta 1
Syntyvyyden väheneminen ei ole mitään "rappiota" vaan ainoa tapa millä maapallo pelastuu ja ihmiskunta voi säilyttää edes OSAN nykyisestä elintasostaan.
Fakta 2
Abortti ei ole mitään "rappiota" vaan naisten itsemääräämisoikeus toteutuu.
Fakta 3.
Miehet voivat aina ruveta seksilakkoon eli he lopettavat seksin harrastamisen kokonaan. Karu totuus on se, että seksiä ei nykypäivänä tarvita enää yhtään mihinkään. Ei edes lastentekoon. Lapset voidaan panna alulle koeputkessa (hedelmöityshoito) jos nyt joku nainen vielä haluaa ryhtyä äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abortit ja alhainen syntyvyys eivät liity huoraamiseen. Abortteja tehdää, koska ehkäisy pettää parisuhteessa ja nainen ei halua lasta. Syntyvyys laskee, koska naiset eivät halua lapsia.
Jumala antoi naiselle vapaan tahdon. Nyt ei auta itkeä, koska naiset käyttävät sitä vapaata tahtoa ja päättävät lapsettomina.On ne osa liberaalia rappiokulttuuria. Monta syytä, samat seuraukset eli terveen avioliitto- ja perhemallin romuttaminen. Yllättäen sitä seksiäkin nuoriso harrastaa vähemmän, vaikka seksistä ja pornosta tiedetään paljon, vrt. vanhempi sukupolvi.
Olipas tunkkainen tuulahdus vanhan setämiehen ajatusmaailmasta 1960-luvulta. Otetaan nopea faktantarkistus.
Fakta 1
Syntyvyyden väheneminen ei ole mitään "rappiota" vaan ainoa tapa millä maapallo pelastuu ja ihmiskunta voi säilyttää edes OSAN nykyisestä elintasostaan.
Fakta 2
Abortti ei ole mitään "rappiota" vaan naisten itsemääräämisoikeus toteutuu.
Fakta 3.
Miehet voivat aina ruveta seksilakkoon eli he lopettavat seksin harrastamisen kokonaan. Karu totuus on se, että seksiä ei nykypäivänä tarvita enää yhtään mihinkään. Ei edes lastentekoon. Lapset voidaan panna alulle koeputkessa (hedelmöityshoito) jos nyt joku nainen vielä haluaa ryhtyä äidiksi.
Kannattaa tarkistaa faktat ennen kuin alkaa syytellä vanhojen setämiesten ajatusmaailmoista. Kyllä nykysetämiehet on kuulkaas jo ehkäisypilleriaikaan olleet panoiässä. Samoin liikakansoitusmantraa on hoettu jo kansakouluissa. Eikä syntyvyyden rajoittamisen suhteen ole täällä mitään ongelmaa, sehän näkyy mm. siinä, että Suomen väestörakenteen kehitys on voimakkaasti ikääntyvä. Suomea väestösäännöstelyongelma ei koske, päin vastoin. Eipä ihme, että mummopornoon pitää opettaa jo pienestä pitäen, kohta täällä ei muuta kohta ole tarjolla. https://tieto.traficom.fi/fi/tilastot/vaestorakenteen-muutos-haastaa-yh…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalivalistuksen tulisi olla avioliittoon ja perhe-elämään valmentavaa nykyisen hedonismin sijaan. Ennen etsittiin tyttö- tai poikaystävää, nyt kertaluontoista panoseuraa. Samaan aikaan meillä on onnettomia, mielenterveysongelmista kärsiviä nuoria. Eipä se vapaus lopulta tuonut mitään onnea ihmisille.
Oikeasti sen pitäisi mennä näin: jos mies ei kykene rakastamaan naista, avioitumaan tämän kanssa ja perustamaan perhettä sekä kasvattamaan lapsia, ei hänessä silloin ole miestä harrastamaan seksiä naisen kanssa.
Miten vähemmän meillä olisi yksinäisiä runkkareita, jos eläisimme perinteisen avioliiton mukaisesti. Suuri osa pahuudesta johtuu synnistä, ja seksuaalisissa synneissä mennään aina metsään syyttämällä ja alentamalla toista osapuolta - omaa käytöstä ei sen sijaan tarkastella.
Miehille pitäisi luoda kannustavampia roolimalleja ja luomaan pidättäytymisestä "miehinen haaste", mitä tulee seksiin ja naisiin. Tällaisia löytyy ulkomaalaisista vaikuttajista, jotka ovat tuoneet miehelle vastuun ilonsanomaa, mm. Jordan Peterson.
Raskauden riskiin on pienikin mahdollisuus olemassa ehkäisykeinoista huolimatta. Jos ottaa riskin harrastamalla seksiä naisen kanssa, ottaa riskin raskauden mahdollisuudesta, pienenkin riskin. Jos ottaa harrastaa seksiä, pitää hyväksyä se, että seurauksena voi olla raskaus ja pitää olla valmis siihen vastuuseen, mitä lapsi tuo.
Toivottavasti kaikki naiset alkavat nyt vaatia mieheltä allekirjoituksen (lapsen elatussopimus) ja vahvan tunnistautumisen (henkilöllisyystodistus, passi) ennen seksin harrastamista. Jos nainen tulee raskaaksi, niin mies joutuu maksamaan elatusmaksuja 18 vuotta putkeen. Lapsen isyys varmistetaan DNA-testistä. Jos mies kieltäytyy testistä, hänelle tuomitaan KOROTETTU elatusvelvollisuus 18 vuoden ajaksi. Syytön mies (ei lapsen biologinen isä) suostuu varmasti testiin, koska hän tietää ettei ole koskaan paneskellut kyseistä naista.
Miehet oppivat nopeasti pysymään inceleinä (oma käsi ainoa seksikumppani) kun heille asetetaan lakisääteinen, automaattinen elatusvelvollisuus jokaisesta vahinkolapsesta.
Ja koska lapsi on lapsi jo hedelmöityshetkestä niin niitä elareitakin pitää sitten alkaa maksaa hedelmöityshetkestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abortit ja alhainen syntyvyys eivät liity huoraamiseen. Abortteja tehdää, koska ehkäisy pettää parisuhteessa ja nainen ei halua lasta. Syntyvyys laskee, koska naiset eivät halua lapsia.
Jumala antoi naiselle vapaan tahdon. Nyt ei auta itkeä, koska naiset käyttävät sitä vapaata tahtoa ja päättävät lapsettomina.On ne osa liberaalia rappiokulttuuria. Monta syytä, samat seuraukset eli terveen avioliitto- ja perhemallin romuttaminen. Yllättäen sitä seksiäkin nuoriso harrastaa vähemmän, vaikka seksistä ja pornosta tiedetään paljon, vrt. vanhempi sukupolvi.
Olipas tunkkainen tuulahdus vanhan setämiehen ajatusmaailmasta 1960-luvulta. Otetaan nopea faktantarkistus.
Fakta 1
Syntyvyyden väheneminen ei ole mitään "rappiota" vaan ainoa tapa millä maapallo pelastuu ja ihmiskunta voi säilyttää edes OSAN nykyisestä elintasostaan.
Fakta 2
Abortti ei ole mitään "rappiota" vaan naisten itsemääräämisoikeus toteutuu.
Fakta 3.
Miehet voivat aina ruveta seksilakkoon eli he lopettavat seksin harrastamisen kokonaan. Karu totuus on se, että seksiä ei nykypäivänä tarvita enää yhtään mihinkään. Ei edes lastentekoon. Lapset voidaan panna alulle koeputkessa (hedelmöityshoito) jos nyt joku nainen vielä haluaa ryhtyä äidiksi.Kannattaa tarkistaa faktat ennen kuin alkaa syytellä vanhojen setämiesten ajatusmaailmoista. Kyllä nykysetämiehet on kuulkaas jo ehkäisypilleriaikaan olleet panoiässä. Samoin liikakansoitusmantraa on hoettu jo kansakouluissa. Eikä syntyvyyden rajoittamisen suhteen ole täällä mitään ongelmaa, sehän näkyy mm. siinä, että Suomen väestörakenteen kehitys on voimakkaasti ikääntyvä. Suomea väestösäännöstelyongelma ei koske, päin vastoin. Eipä ihme, että mummopornoon pitää opettaa jo pienestä pitäen, kohta täällä ei muuta kohta ole tarjolla. https://tieto.traficom.fi/fi/tilastot/vaestorakenteen-muutos-haastaa-yh…
Juutalaiset keksii aina oudompia ja sairaampia perversioita, mm. paljon stepmom/dad/sis/bro-pakotusta moraalin laskemiseksi ja jotta saadaan syntyvyys laskuun reippaammin, niin milf-/gilf-pakotusta niin panee valkoiset miehet parhaassa iässä hedelmälliset vuotensa ohittaneita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalivalistuksen tulisi olla avioliittoon ja perhe-elämään valmentavaa nykyisen hedonismin sijaan. Ennen etsittiin tyttö- tai poikaystävää, nyt kertaluontoista panoseuraa. Samaan aikaan meillä on onnettomia, mielenterveysongelmista kärsiviä nuoria. Eipä se vapaus lopulta tuonut mitään onnea ihmisille.
Oikeasti sen pitäisi mennä näin: jos mies ei kykene rakastamaan naista, avioitumaan tämän kanssa ja perustamaan perhettä sekä kasvattamaan lapsia, ei hänessä silloin ole miestä harrastamaan seksiä naisen kanssa.
Miten vähemmän meillä olisi yksinäisiä runkkareita, jos eläisimme perinteisen avioliiton mukaisesti. Suuri osa pahuudesta johtuu synnistä, ja seksuaalisissa synneissä mennään aina metsään syyttämällä ja alentamalla toista osapuolta - omaa käytöstä ei sen sijaan tarkastella.
Miehille pitäisi luoda kannustavampia roolimalleja ja luomaan pidättäytymisestä "miehinen haaste", mitä tulee seksiin ja naisiin. Tällaisia löytyy ulkomaalaisista vaikuttajista, jotka ovat tuoneet miehelle vastuun ilonsanomaa, mm. Jordan Peterson.
Raskauden riskiin on pienikin mahdollisuus olemassa ehkäisykeinoista huolimatta. Jos ottaa riskin harrastamalla seksiä naisen kanssa, ottaa riskin raskauden mahdollisuudesta, pienenkin riskin. Jos ottaa harrastaa seksiä, pitää hyväksyä se, että seurauksena voi olla raskaus ja pitää olla valmis siihen vastuuseen, mitä lapsi tuo.
Toivottavasti kaikki naiset alkavat nyt vaatia mieheltä allekirjoituksen (lapsen elatussopimus) ja vahvan tunnistautumisen (henkilöllisyystodistus, passi) ennen seksin harrastamista. Jos nainen tulee raskaaksi, niin mies joutuu maksamaan elatusmaksuja 18 vuotta putkeen. Lapsen isyys varmistetaan DNA-testistä. Jos mies kieltäytyy testistä, hänelle tuomitaan KOROTETTU elatusvelvollisuus 18 vuoden ajaksi. Syytön mies (ei lapsen biologinen isä) suostuu varmasti testiin, koska hän tietää ettei ole koskaan paneskellut kyseistä naista.
Miehet oppivat nopeasti pysymään inceleinä (oma käsi ainoa seksikumppani) kun heille asetetaan lakisääteinen, automaattinen elatusvelvollisuus jokaisesta vahinkolapsesta.Ja koska lapsi on lapsi jo hedelmöityshetkestä niin niitä elareitakin pitää sitten alkaa maksaa hedelmöityshetkestä!
Mikä ongelma tässä on? Seksuaalinen akti = mahdollisuus raskautumiseen ja sinusta tulee isä
Nykyisellä menolla suomalaiset kuolevat sukupuuttoon ja jengi vaan panee ympäriinsä vailla kykyä toisen arvostukseen ja sitoutumiseen perustuvaan parisuhteeseen.
Kuka sanoo, että hinkuu? Veikkaanpa, että itseään markkinoiva Susanna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä nämä kaikki. Sekä palveluntarjoaja että asiakkaat. Tässä ajassa on todellakin jotain pahasti vialla.
Rappiokulttuuri. Mitä vapaampi ihminen on, sitä huonovointisempi hän on. Meille puhutaan syömisen ja juomisen vaaroista, jos annamme sen koitua himoksi. Samaa ei seksuaalisuudesta sanota, tai ei saa ainakaan sanoa, koska siitä iso osa pahoittaa mielen.
Se tunne, kun homma luistaa kuin mätiä kaaleja lapioidessa – rikin katkuista limaa koko varren täydeltä ja tietenkin vieno mädän haju kesäkuumalla. Pöytätuuletin surisee taustalla, ja kattotuuletin pyörittää viileää ilmaa nostaen tuoksut suoraan sieraimiini kohti kattoa.
Homma luistaa kuin nakki sinappiketsupissa löysän lihapiirakan välissä. Välillä se huljahtaa ulos ja taas uudestaan sisään: "Höyääääyh!"
Metallinhohtoinen kärpänen lentelee ympärillä. Se on saanut käryn herkusta. Hetken aikaa se lentää kunniakierroksia, kunnes lätkähtää työstettävälle pakaralle kuin imukuppi, muuttaen ulkonäkönsä kauneuspilkuksi. Saan tarpeekseni. Otsaltani putoilee hikipisaroita pakaralle. Kärpänen ei reagoi hikisateeseen mitenkään. Vedän patukan ulos liian löysästä reiästä. Se piirtää kellertävänruskean raidan kärpäsen puoleiselle pakaralle.
Silmä jää tuijottamaan minua ammottavana ja kysellen, mitä nyt.
"Sain tarpeekseni. Pidetään tauko", sanon.
Astelen munasiltani parvekkeelle ja nojaan kaiteeseen. Minusta tuntuu kuin olisin vaihtanut paikkaa kärpäsen kanssa. Olen kuilun partaalla.
conala productions 1999
Sen parikymppisen miehen olisi luonnollisempaa tutustua vastakkaisen sukupuolen edustajiin ja etsiä tuleva aviopuoliso, jonka kanssa perustetaan perhe. Irtosuhdekulttuuri ei ole tehnyt hyvää yhtään kenellekään, varsinkaan lapsille. Hedonismia ei tule yhtään ruokkia.