Miehet hinkuvat innolla mukaan Susanna Penttilän seksibussiin- miksi Susanna Penttilää moralisoidaan ja haukutaan, mutta näitä miehiä, jotka
Miehet hinkuvat innolla mukaan Susanna Penttilän seksibussiin https://share.google/Skc5hUula3ooz8zbf
Kommentit (110)
Miksi palstan naisille seksi on lähtökohtaisesti pahaa ja rietasta? Ja mistä tulee tarve haukkua?
Kuulemma ei ole etuaivolohko kehittynyt alle 25-vuotiaalla 😂
Seksi on paha paha ja vääryyttä sanoo naiset aina. #Kateus.
Olen akateeminen nainen ja ihailen Susannan rohkeutta. Naisilla ja miehillä on yhtä paljon seksuaalisia tarpeita, sekä niiden erilaisia ilmenemismuotoja. Se nyt täytyy vain hyväksyä.
Eipä kyllä kiinnostaisi tuota mummua paneskella.
Vierailija kirjoitti:
Eli Suski on hôrå ja lørrrtto, mutta miehet, jotka osallistuvat eivät ole.
Kaikki sama paskaa. Miksi minun täytyy tietää näistä?? Koska minua halutaan manipuloida jotenkin tällä paskalla. Miten? Sitä koetan selvittää.
Ja miehet maksaa siitä, että saavat katsoa sitten ne videot
Eikö kukaan halua enää olla hyvä roolimalli nuorille? Tehkööt mitä haluaa mutta pitääkö median nostaa ja mainostaa tätä esimerkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan halua enää olla hyvä roolimalli nuorille? Tehkööt mitä haluaa mutta pitääkö median nostaa ja mainostaa tätä esimerkkiä?
Öööhh, nuoretkin tykkää ja haluaa seksiä😅😅
Edelleen miehet saa, naiset antaa...
Vierailija kirjoitti:
Käytä sinä toki ainutkertainen elämäsi roolimallina toimimiseen, mutta älä vaadi muilta sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen miehet saa, naiset antaa...
Seksi sinun kanssasi kuulostaa naisen korviin kovin yksipuoliselta iloittelulta. Suskin bussiin ei pääse yli 25-vuotiaat rupsumiehet, sekös sinua harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet maksaa siitä, että saavat katsoa sitten ne videot
"Onpa hirveä nainen, mutta tuollaisia naiset on!
Paljonkohan tilaus maksaa, olen vaikka syömättä kuukauden!"
Vierailija kirjoitti:
Onko hårån asiakas hårå?
Vierailija kirjoitti:
Tuohan tekee bisnestä asialla jonka pitäisi kuulua parisuhteeseen ja perheeseen.
Kun tähän kyetään yhä huonommin hyökkäävät saalistajat apajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä sinä toki ainutkertainen elämäsi roolimallina toimimiseen, mutta älä vaadi muilta sellaista.
Roolimalli se huonokin on.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet käsittänyt väärin. Miehethän ne niitä "kyläpyöriä" arvostelee. Mutta jos joku julkkis on miesten mieleen, niin sitä saa polkea kunka moni vaan. Mulle nimittäin on yks hailee kuka niitä jalkojaan levittelee ja kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hårån asiakas hårå?
Huor ipukki.