Suositelkaa hyvää hömppälukemista!
Kesäloma alkoi ja vois ajankuluksi lueskella joitain hömpähtäviä kirjoja, eli suositelkaapa omia suosikkejanne :)
Marian Keyesit, Jane Greenit, Cathy Kellyt aika lailla luettu, jotain samantyylistä kevyttä lomalukemista jos löytyis.
Kommentit (11)
Miljöö on minua kiinnostava, mutta tarinat itsessään ovat kyllä tosiaan sitä hömppää.
mutta muistan seuraavat himoshoppaajat:
se eka mistä kaikki alkaa
se, missä se on jenkeissä
se, missä se menee naimisiin
se, missä se löytää siskonsa
se, missä se saa lapsen
ovat hömppää, mutteivät niin täysin. Niitä viitsii kuitenkin vielä lukeakin, menee kuitenkin hienosti hömppähakuisuuteen.
täyttä kotimaista hömppää.
Mulle kerran suositeltiin noita Mustosen kirjoja sanoin " ovat vähän enemmän" , kun ei löytynyt Anttilaa hyllystä (olin silloin sairaalassa).
mutta historiallisella draamalla höystettynä. Eikä lopu ihan heti kesken kun sitä sarjaa alkaa lukemaan! :)
Tuija Lehtinen kotimaisista!
Ihanan kevyttä hömpömpömppää. Ai niin, varo, ettet sekaannu em. kirjailijoiden historiallisiin teoksiin. Lainaa mieluummin niitä nykyaikaa käsitteleviä.
Luen juuri 11v lapselle nuortenkirjaa Tatuoitu äiti ja on kyllä hyvä. Siis ihan luettava aikuiseenkin makuun. Olen vasta aika alussa, mutta kirjassa on kaksi lasta (n. 15 ja 12v), joiden äiti on aika pimee (tatuoitu, ailahteleva, henkisesti sairas?) Kevyttä tekstiä kuitenkin, koska nuorille kirjoitettu.