Varusmiehet repivät liikennemerkkejä tiellä.
Kommentit (24)
Onko samoja, jotka ahdisteli tupakavereitaan kuvaamalla näitä ja tekemällä deepfake-alastonkuvia?
Noille kuuluu pidennetty palvelus ja poistumiskielto. Ääliöt. Mikään ei ole niin tyhmä kuin mies, paitsi nuori mies on vielä tyhmempi.
Eikö miesten koulu onnistunutkaan? Ei meillä sivarissa tuollaista ollut.
Ihan päällikkö ainesta noissa miehissä. Eturintamaan poikia.
Intissä luutnantin johdolla kyylättii kiikareilla kun naiset meni metsässä paskalle. Kiikarit meni kädestä käteen ja nähtiin posliinia, pillut ja itse pissaus ja kakkaus
Vierailija kirjoitti:
Intissä luutnantin johdolla kyylättii kiikareilla kun naiset meni metsässä paskalle. Kiikarit meni kädestä käteen ja nähtiin posliinia, pillut ja itse pissaus ja kakkaus
Ei kerrottu niille mitään
Hyvä. Alkaispa varusmiehet mellakoimaan Suomen epäoikeudenmukasen asevelvollisuuden takia niinku George Floyd-mellakat.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiihottaa nainen paskalla 😂
No pojat on poikia. Erona entiseen on se, että armeijalla ei ole enää mahdollisuuksia rangaista varusmiehiä, vaan tyydytään paheksumaan. Ennen vanhaan paloi vähintään lomat ja tuli poistumiskieltoa. Mahdollisesti myös ylipalvelusta ilta-aikaan. Joskus muinoin oli käytössä aresti, eli putkassa piti olla muutama päivä. Nykyään ei voi antaa mitään rangaistuksia tai lopettavat heti kesken.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana.
Vierailija kirjoitti:
Onko samoja, jotka ahdisteli tupakavereitaan kuvaamalla näitä ja tekemällä deepfake-alastonkuvia?
Noille kuuluu pidennetty palvelus ja poistumiskielto. Ääliöt. Mikään ei ole niin tyhmä kuin mies, paitsi nuori mies on vielä tyhmempi.
Nuoret miehet elää
Paras rangaistus olisi polttaa muun komppanian lomat, mutta päästää nämä herrat lomalle fanfaarien kera. Näin toimittiin ennen. Toverikuri hoiti lopun sitten kun valvova silmä ei ollut näkemässä.
Varusmiehet on keskimäärin todella typeriä pentuja ja porukassa tyhmyys tiivistyy. Vaikka nykyään armeijan suorittaa ikäluokastaan enää vähän reilu puolet niin silti sinne mahtuu tuota porukkaa joka on pakolla siellä ja homma menee pelleilyksi. Tähän voisi vastata kurinpidollisilla toimilla, mutta sitten puolet lähtisi sivariin niistä vähistäkin. Joten armeijan on oltava entistä pehmeämpi ja käytävä vaikka rakentava ja kannustava keskustelu. Soo soo..
Ukrainassa käänneltiin tienviittoja ja poistettiin liikennemerkkejä kun venäläisten kolonna yritti suunnistaa Kiovaan.
Miten tää on edes mahdollista?! Oon luullut, ette uniformu päällä ei perseillä, kova kurinpalautus olis tiedossa. Noihan taisi olla aineissa, niin järjetöntä meno oli. Jos näitä ei muka tunnisteta eikä rangaista, mun uskoni Suomen armeijaan on saanut kovan kolauksen. Ja näitten käsissä on isänmaan puolustus, huh huh!
Liikennemerkki hulikaanit. Varmaan fiksua porukkaa.