Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsu polttareihin, mutta ei häihin. Mitä mieltä?

Vierailija
15.06.2026 |

Monelle miehelle on ihan ok, että mennään vaikka koko jalkapallojoukkue polttareihin, mutta kutsua häihin ei tule. Mutta entä naisilla? Itselleni vähän vieras ajatus, ellei sitten tosiaan ole joku harrastusporukka ja varsinaiset häät tosi pienet lähipiirin juhlat.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttarit ovat yleensä olleet hauskoja, mutta ne häät ovat yleensä aika kaavamaista odottelua. 

Vierailija
22/24 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin "polttarit" vasta häiden jälkeen kun olin mennyt salaa naimisiin ja maksoin ne itse. Häissä joudut huomiohuoraamaan vähän kaikkien kanssa, mutta polttareissa voi olla vapaamin ystävien kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pääasia on ryypätä ja pitää hauskaa, niin mikäs siinä. Toki en siitä mitään 200 euroa maksaisi.

Toki toki-kèhvaną

Vierailija
24/24 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 krt mut on kutsuttu vain polttareihin. Kummassakin olin ainoa, kaikki muut kutsuttiin myös häihin.

Ensimmäisissä polttarin suunnittelupalaverissa yhtäkkiä tajusin ja kysyin kaikilta ootteko tulossa häihin. Jokainen sanoi joo ja kysyin kaasolta olenko ainoa. Kaasonselitti jotain tyhmää ja sanoi kun polttareihin piti saada väkeä. Muistan, tästä on yli 20’v aikaa. Tulin tosi surulliseksi ja lähdin pois.

Morsian soitti siitä n viikon päästä ja mä sanoin en tykännyt olla ainoa, jota ei ole kutsuttu häihin. Morsian vähätteli tunteitani. Suljin puhelimen ja ei olla sen jälkeen juteltu.

Toinen kerta, työkaveri, silloinen, nyt ex.

Kysyi haluaisinko tulla polttareihin. Vastasin en

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä