Sukupuolen korjausleikkauksessa poistetaan oma sukupuoli eikä saada mitään tilalle
Sukupuolen korjausleikkaukset tulee kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta.
Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on munaton mies ja mielenterveyspotilas. Mies joka naamioituu naiseksi ei ole nainen.
Sukupuoli pitää korjata pään sisältä koska kehon silpominen ei korjaa sukupuolta. Sukupuolen korjausleikkaukset pitää kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta, mutta pilaavat terveyden ja ovat peruuttamattomia.
Niiden sijaan täytyy suosia eheytyshoitoja, koska ongelma on pään sisällä. Jokaisen pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Niin me muutkin teemme.
Kommentit (304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit 6 vuotta sitten sen aloituksen "en ole cis-nainen, vaan nainen" , ja vielä sä jaksat jankata?
Tämä aloitus poistuu, aivan kuten ne kaikki sun aikaisemmat.
ILMIANNETTU
Niin, minäkin olen nainen. En "cis" nainen.
Olet cisnainen, samalla lailla kuin olet vaikkapa (oletetusti) heteronainen tai suomalainen nainen. Mutta sinua kutsutaan ihan vaan naiseksi paitsi niissä harvoissa asiayhteyksissä joissa noilla alakategorioilla on merkitystä.
En edelleenkään ole cis. Olen nainen, cis on täysin turha etuliite.
Haistappa persu paska.
Ja jälleen väärin, en ole persu en lähelläkään.
Hiastappa persu isompi paska.
No aww, sattuiko äärivassaria pahasti kun alat haukkumaan toista vasemmalle kallelaan olevaa persuksi koska en suostu käyttämään termejä jotka eivät kuvaa minua?
Ihan oikeasti, huomaatko miten typerältä kuulostat kun haukut muita persuiksi koska jollain on eriävä mielipide asiaan. Kasva aikuiseksi.
Onko sun mielestä sun aloitus millään tavalla järkevä? Mikä on edes sen pointti? Vain haukkua ihmisiä ja kuvailla heitä silvoituiksi mielenvikaisiksi?
Kasva itse aikuiseksi. Ja niin, haista vielä, vielä, vielä paljon, paljon paaaljon isompi paska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit 6 vuotta sitten sen aloituksen "en ole cis-nainen, vaan nainen" , ja vielä sä jaksat jankata?
ILMIANNETTU
En ollut ikinä törmännyt moiseen termiin ennen kun tulin palstalle ja onhan se väärin vaihtaa naisen nimitystä. Nainen on nainen ja muut ovat sitten muita, eivät naisia.
Cis ja trans ovat molemmat tieteellisiä termejä, eli eivät ota kantaa persun henkilökohtaisiin tuntemuksiin. Mutta persuthan eivät keskittyneet koulussa, joten mitäpä persuja syyttämään siitä että eivät ymmärrä tiedettä.
En ole todellakaan mikään persu. Cis-nimitystä käytetään vain sukupuolentutkimuksessa, ei lääketieteessä, biologiassa tai missään muuallakaan. Ja sukupuolentutkimus on ideologisesti värittynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ILMIANNETTU
En ollut ikinä törmännyt moiseen termiin ennen kun tulin palstalle ja onhan se väärin vaihtaa naisen nimitystä. Nainen on nainen ja muut ovat sitten muita, eivät naisia.
Cis ja trans ovat molemmat tieteellisiä termejä, eli eivät ota kantaa persun henkilökohtaisiin tuntemuksiin. Mutta persuthan eivät keskittyneet koulussa, joten mitäpä persuja syyttämään siitä että eivät ymmärrä tiedettä.
En ole todellakaan mikään persu. Cis-nimitystä käytetään vain sukupuolentutkimuksessa, ei lääketieteessä, biologiassa tai missään muuallakaan. Ja sukupuolentutkimus on ideologisesti värittynyttä.
Cis: samalla puolella.
Trans: vastakkaisella puolella.
Tämä on peruskemiaa jota opetettiin seiskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ILMIANNETTU
Cis: samalla puolella.
Trans: vastakkaisella puolella.
Tämä on peruskemiaa jota opetettiin seiskalla.
Kemiantunnilla ei ole opetettu kenellekään hänen olevan cis-nainen. Luokattoman typerä kommentti kyllä sinulla, anteeksi vain.
Vierailija kirjoitti:
Eheytys " hoidot" on luokiteltu puoskuroinniksi ja erittäin haitalllisia psyykelle
Mitä eheyttäminen tarkoittaa transkontekstissa? Onko eheyttämistä, jos ihminen oppii elämään omassa kehossaan?
Persuista haukkumisesta tuli mieleen, että minun ystäväpiirissäni valtaosa on vihreitä. He kuten minäkin kyllä nimitämme transihmisiä sillä nimellä kuin he toivovat, mutta ei heistä kukaan käytä ja tunne mitään cis-naisen termiä tai pidä transnaisia naisina. Olemme 50+ ikäluokkaa ja kasarin nuorisoa, meistä osa miehistä pukeutui kasarilla itsekin hameeseen, siis olimme punkkareita, gootteja jne. Olen keskustellut tästä aiheesta hiljattain ystävieni kanssa eivätkä hekään hyväksy sitä, että miehet muuttuvat noin vain naisiksi omalla ilmoituksella. Eihän siinä ole mitään tolkkua! Transihmiset tietenkin ovat ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen sukupuolen korjausta. Sukupuoli on läpi elämän se, mitä se on ollut syntyessään, se on fakta.
Perhdypä vähän miten sukupuolikromosomiyhdistelmät voivat olla monenlaisia, ei ole vain kaksi yhdistelmää, mies/ nainen
Mitkä niiden sukupuolten nimet ovat?
Ap:lle suosittelen Eelop Muskarin aivosirua, eli omat aivot pois ja Eelopin X-feedi tilalle. Siru päähän ja menolippu Marsiin!
Vierailija kirjoitti:
Persuista haukkumisesta tuli mieleen, että minun ystäväpiirissäni valtaosa on vihreitä. He kuten minäkin kyllä nimitämme transihmisiä sillä nimellä kuin he toivovat, mutta ei heistä kukaan käytä ja tunne mitään cis-naisen termiä tai pidä transnaisia naisina. Olemme 50+ ikäluokkaa ja kasarin nuorisoa, meistä osa miehistä pukeutui kasarilla itsekin hameeseen, siis olimme punkkareita, gootteja jne. Olen keskustellut tästä aiheesta hiljattain ystävieni kanssa eivätkä hekään hyväksy sitä, että miehet muuttuvat noin vain naisiksi omalla ilmoituksella. Eihän siinä ole mitään tolkkua! Transihmiset tietenkin ovat ok.
Valitettavasti vihervassut olivat moottorina itsemäärittelyn läpimenolle ja itsemäärittelyn vastustajat leimattiin persukonsunattseiksi. Transeilla oli jo oikeus vaihtaa vastakkaisen sukupuolen henkkarit ja käyttää niiden mukaisia tiloja. Nyt sama oikeus haluttiin ihan kaikille, vaikkei olisi transdiagnoosia tai aiettakaan transhoitoihin. Suomessa ei ole myöskään tilastoitu ainuttakaan transiuden vuoksi pakkosteriloitua, vaikka siihen vedottiin tunnemanipulointina.
Oma sukupuoli rikotaan, RIKOTAAN.
Siksikin termi 'sukupuolen korjaus' on pahimmanlaatuista kaasuvalotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ILMIANNETTU
Olet cisnainen, samalla lailla kuin olet vaikkapa (oletetusti) heteronainen tai suomalainen nainen. Mutta sinua kutsutaan ihan vaan naiseksi paitsi niissä harvoissa asiayhteyksissä joissa noilla alakategorioilla on merkitystä.
Haistappa persu paska.
Täytyy nauraa näille persujennäkijöille, koska heille on aiheutunut aivovamma persujen menestyksestä. He näkevät persuja jokaisen puun takana ja jokaisessa ikkunassa. Mahtaa tuntua yksinäiseltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen sukupuolen korjausta. Sukupuoli on läpi elämän se, mitä se on ollut syntyessään, se on fakta.
Perhdypä vähän miten sukupuolikromosomiyhdistelmät voivat olla monenlaisia, ei ole vain kaksi yhdistelmää, mies/ nainen
Ne poikkeavat kromosomiyhdistelmät ovat sukupuolitettuja. Esimerkiksi Klinefelteriä esiintyy vain miehillä ja Turneria vain naisilla. Transsukupuolisilla ei esiinny intersukupuolisuutta sen enempää kuin muulla väestöllä, joten intersukupuolisia ei kannata vetää transkeskusteluun.
En leikkaisi enkä eheyttäisi. Antaisin olla. Kukin saa pukeutua ja olla niinkuin tahtoo niillä resursseilla, jotka on saanut.
Joillakin ihmisillä kromosomisto on muuta kuin XX (biologinen nainen) tai XY (biologinen mies). Näitä intersukupuolisiakin siis on. Kaksi naisen sukupuolikromosomia ja yhden miehisen sukupuolikromosomin omaava XXY voi näyttää ulkoisesti naiselta ja ei hänkään mitään kromosomeilleen voi. Annetaan hänen olla naisen näköinen, jos on ja tahtoo olla.
Vierailija kirjoitti:
Siitä ei kyllä tule mitään pitemmässä juoksussa, että vähemmistö alkaa määräillä enemmistön elämää. Siitähän tässä transhommassa on nykyään kyse ja se kääntyy kyllä vähemmistöjä vastaan. Huonompi homma, että näin tämä menee. Vähemmistöjä kohtaan on enemmän vihapuhetta ja syrjintää jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ILMIANNETTU
Haistappa persu paska.
Täytyy nauraa näille persujennäkijöille, koska heille on aiheutunut aivovamma persujen menestyksestä. He näkevät persuja jokaisen puun takana ja jokaisessa ikkunassa. Mahtaa tuntua yksinäiseltä
🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa veronmaksajien harteille on terveyden hoidossa laitettu aivan liikaa, kohta varmaan korvaus vastuu koskee veronmaksajia myös jos henkilö haluaa itsestään leikkauttaa hevosen.
Niinpä!
Ja jos joku tuntee itsensä hevoseksi ja menee transpolille vaatien leikkausta hevoseksi, niin varmaan tulee lähete psykiatriselle polille.
Kirjoituksesi perusteella et ole terve.
Mutta hän on älykkäämpiä kuin sinä.
Onhan se jotenkin outoa jos joku esim.haluaa vaikka leikata kätensä irti niin on mielenterveysongelmia, mutta lerssin poistaminen on jotenkin eri juttu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti vihervassut olivat moottorina itsemäärittelyn läpimenolle ja itsemäärittelyn vastustajat leimattiin persukonsunattseiksi. Transeilla oli jo oikeus vaihtaa vastakkaisen sukupuolen henkkarit ja käyttää niiden mukaisia tiloja. Nyt sama oikeus haluttiin ihan kaikille, vaikkei olisi transdiagnoosia tai aiettakaan transhoitoihin. Suomessa ei ole myöskään tilastoitu ainuttakaan transiuden vuoksi pakkosteriloitua, vaikka siihen vedottiin tunnemanipulointina.
Eivät nämä minun kaveripiirini ole vasemmistolaisia, vain tavallisia vihreiden äänestäjiä. Ja varmaan osa äänestääkin jo muita puolueita, kun vihreys on mennyt ihan sekavaksi viimeisen 10 vuoden aikana. Esim. Heidi Hautalan kaltaiset älyköt (olen häntä itsekin äänestänyt todella monta kertaa) loistavat poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoli on paljon vähemmän jalkoväliin kuin korvien väliin liittyvää.
Korvien väli on pysyvä asia, mutta jalkoväli voidaan korjata.
Ei ole mitään korjaamista. Se on oman terveen kehon silpomista.
No aww, sattuiko äärivassaria pahasti kun alat haukkumaan toista vasemmalle kallelaan olevaa persuksi koska en suostu käyttämään termejä jotka eivät kuvaa minua?
Ihan oikeasti, huomaatko miten typerältä kuulostat kun haukut muita persuiksi koska jollain on eriävä mielipide asiaan. Kasva aikuiseksi.