Normaali ruoka, jota ette syö?
Kommentit (68)
Rahka. Smoothie Blenderistä. Maggisbekkikset Airflyeristä.
Wingsit. Ribsit. Bowlit.
En syö englanninkielisiä ruokia. En ymmärrä niitä.
MAKARONIT, PASTAT, SPAGETIT...ym...kaikenmaailman Lasanget ! MITÄ RAVINNETTA ON MAKARONISSA ! ?
EI MITÄÄN.
Vettä ja vehnäjäuhoja.
Täyttää pas*^kaa.
omena, sillä henkitorveri tukkeutuu siitä
Mitään missä on kalaa tai mereneläviä yleensäkään. Syynä allergia - ei makumieltymykset.
Muuten kyllä syön normaaleja ruokia, joistain en välttämättä niin pidä, mutta syödä silti voin. Haudutettu kaali kaikissa muodoissa on ruoka jota välttelen, samoin sienet sekä sinihomejuustoa sisältävät ruoat.
Liha. Maistuu pseeltä ja tukkii valtimot.
Kaikki lihankorvikkeet jää kaupan hyllyyn samoin kaikki minkä nimessä on san vege.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munakoiso.
Maistelepa Ajvar-kastiketta. Itse myös inhoan munakoisoa, mutta ostin kerran sattumaostoksena tuota kastiketta uteliaisuuttani. Jäin siihen kastikkeeseen kerralla koukkuun eli todennäköisesti minä vaan en ole osannut valmistaa munakoisoa millään tavoin sellaiseksi kuin pitää.
Aj, aj, ajvar! Joskus kasarilla tutustuin tuohon Jugoslaviassa ja olin ihan innoissani kun Tukholmassa oli sitä kaupoissa myynnissä, Suomessa ei silloin ollut hajua oikein mistään maustekastikkeista.
Riisi lisukkeena. Joulupuurossa ja kaalilaatikossa menee.
Peruna.
Kun söi eskarista lukion loppuun perunaa jossain muodossa kouluruualla vähintään 4 päivänä viikossa lähiruokaperiaatteen takia ja sitten vielä muualla lisää, kiintiö on enemmän kuin täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lihankorvikkeet jää kaupan hyllyyn samoin kaikki minkä nimessä on san vege.
Uskallatko sinä enää shampoita ja suihkusaippuoita ostaa? Moniin on nykyisellään painettu sana vegan, vaikka juuri nämä samat ovat olleet vuosikausia myynnissä aivan samoilla ainesosilla ilman vegan-sanan lisäystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munakoiso.
Maistelepa Ajvar-kastiketta. Itse myös inhoan munakoisoa, mutta ostin kerran sattumaostoksena tuota kastiketta uteliaisuuttani. Jäin siihen kastikkeeseen kerralla koukkuun eli todennäköisesti minä vaan en ole osannut valmistaa munakoisoa millään tavoin sellaiseksi kuin pitää.
Aj, aj, ajvar! Joskus kasarilla tutustuin tuohon Jugoslaviassa ja olin ihan innoissani kun Tukholmassa oli sitä kaupoissa myynnissä, Suomessa ei silloin ollut hajua oikein mistään maustekastikkeista.
Moni S-Market myy nykyisin, Deroni taitaa olla nimi. Se käy todella lähes kaikkeen ruokaan, mihin olen aiemmin työntänyt jotakin tomaattikastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munakoiso.
Moni S-Market myy nykyisin, Deroni taitaa olla nimi. Se käy todella lähes kaikkeen ruokaan, mihin olen aiemmin työntänyt jotakin tomaattikastiketta.
Joo on sitä saanut joistain liikkeistä sitten tämän vuosituhannen alkuajoista asti. Taitaa olla Lidlin Balkan-päivilläkin.
Kaalikeitto. En saa mitenkään päin alas vaikka olen yrittänyt. Toinen inhokki on etikkapunajuuret. Paahdettuina ok.
Grillimakkara ja yleensä makkarat. Vain kala ja vaalea liha maistuu, sianliha ei yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Et vain osaa laittaa kesäkurpitsaa.
eikä sitä tarvitse edes laittaa mitenkään, voi pilkkoa raakana salaattiin
Ei nykyään ole normaaleja ruokia.
On 74 erilaista ruokarajoitetta ja trendiä.
Normaali ruokailu on niin out...