Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaali ruoka, jota ette syö?

Vierailija
15.06.2026 |

Kesäkurpitsa. Ei ole ihmisen ruokaa.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munakoiso.

Maistelepa Ajvar-kastiketta. Itse myös inhoan munakoisoa, mutta ostin kerran sattumaostoksena tuota kastiketta uteliaisuuttani. Jäin siihen kastikkeeseen kerralla koukkuun eli todennäköisesti minä vaan en ole osannut valmistaa munakoisoa millään tavoin sellaiseksi kuin pitää.

Vierailija
42/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahka. Smoothie Blenderistä. Maggisbekkikset Airflyeristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wingsit. Ribsit. Bowlit.

En syö englanninkielisiä ruokia. En ymmärrä niitä.

Vierailija
44/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korianteri

Vierailija
45/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAKARONIT,  PASTAT, SPAGETIT...ym...kaikenmaailman  Lasanget !  MITÄ  RAVINNETTA ON MAKARONISSA ! ? 

EI MITÄÄN.

Vettä ja vehnäjäuhoja. 

Täyttää pas*^kaa.

Vierailija
46/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

omena, sillä henkitorveri tukkeutuu siitä

Vierailija
47/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään missä on kalaa tai mereneläviä yleensäkään. Syynä allergia - ei makumieltymykset.

Muuten kyllä syön normaaleja ruokia, joistain en välttämättä niin pidä, mutta syödä silti voin. Haudutettu kaali kaikissa muodoissa on ruoka jota välttelen, samoin sienet sekä sinihomejuustoa sisältävät ruoat.

Vierailija
48/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha. Maistuu pseeltä ja tukkii valtimot.

Vierailija
49/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lihankorvikkeet jää kaupan hyllyyn samoin kaikki minkä nimessä on san vege.

Vierailija
50/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munakoiso.

Maistelepa Ajvar-kastiketta. Itse myös inhoan munakoisoa, mutta ostin kerran sattumaostoksena tuota kastiketta uteliaisuuttani. Jäin siihen kastikkeeseen kerralla koukkuun eli todennäköisesti minä vaan en ole osannut valmistaa munakoisoa millään tavoin sellaiseksi kuin pitää.

Aj, aj, ajvar! Joskus kasarilla tutustuin tuohon Jugoslaviassa ja olin ihan innoissani kun Tukholmassa oli sitä kaupoissa myynnissä, Suomessa ei silloin ollut hajua oikein mistään maustekastikkeista.

Vierailija
51/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisi lisukkeena. Joulupuurossa ja kaalilaatikossa menee.

Vierailija
52/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna.

Kun söi eskarista lukion loppuun perunaa jossain muodossa kouluruualla vähintään 4 päivänä viikossa lähiruokaperiaatteen takia ja sitten vielä muualla lisää, kiintiö on enemmän kuin täynnä. 

Vierailija
53/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lihankorvikkeet jää kaupan hyllyyn samoin kaikki minkä nimessä on san vege.

Uskallatko sinä enää shampoita ja suihkusaippuoita ostaa? Moniin on nykyisellään painettu sana vegan, vaikka juuri nämä samat ovat olleet vuosikausia myynnissä aivan samoilla ainesosilla ilman vegan-sanan lisäystä.

Vierailija
54/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munakoiso.

Aj, aj, ajvar! Joskus kasarilla tutustuin tuohon Jugoslaviassa ja olin ihan innoissani kun Tukholmassa oli sitä kaupoissa myynnissä, Suomessa ei silloin ollut hajua oikein mistään maustekastikkeista.

Moni S-Market myy nykyisin, Deroni taitaa olla nimi. Se käy todella lähes kaikkeen ruokaan, mihin olen aiemmin työntänyt jotakin tomaattikastiketta.

Vierailija
55/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munakoiso.

Moni S-Market myy nykyisin, Deroni taitaa olla nimi. Se käy todella lähes kaikkeen ruokaan, mihin olen aiemmin työntänyt jotakin tomaattikastiketta.

Joo on sitä saanut joistain liikkeistä sitten tämän vuosituhannen alkuajoista asti. Taitaa olla Lidlin Balkan-päivilläkin. 

Vierailija
56/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikeitto. En saa mitenkään päin alas vaikka olen yrittänyt. Toinen inhokki on etikkapunajuuret. Paahdettuina ok. 

Vierailija
57/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillimakkara ja yleensä makkarat. Vain kala ja vaalea liha maistuu, sianliha ei yhtään.

Vierailija
58/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vain osaa laittaa kesäkurpitsaa.

eikä sitä tarvitse edes laittaa mitenkään, voi pilkkoa raakana salaattiin

Vierailija
59/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään ole normaaleja ruokia.

On 74 erilaista ruokarajoitetta ja trendiä.

Normaali ruokailu on niin out...

Vierailija
60/68 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härän kivekset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä