Tuore suhde ja kumpikaan ei halua muuttaa eri paikkakunnalle, miten olette ratkaisseet?
Olin juuri asettunut Helsinkiin ja kokenut kuuluvani sinne kun sitten tapasin naisen joka asuu paikkakunnalla mistä olen kotoisin. Hänelle täysin ehdoton asia että pitää alkaa asuttamaan periferiassa olevaa lapsuutensa kotitaloa. Täällä kun vietän aikaa niin enimmäkseen ikäviä muistoja nousee pintaan, minähän muutin täältä aikoinaan pois kun en viihtynyt täällä.
Kerrassaan hankala yhtälö nyt kun tunteita muodostunut eikä exitiä noin vaan tehdäkään.
Kommentit (25)
Mulla kävi niin et oltiin seurusteltu 3 vuotta, kunnes jäbä ilmottaa että suhde loppuu ellen suostu muuttaan Hämeenlinnaan koska etäsuhde ei toimi. Oli kiva kuulla siinä vaiheessa kun se oli tosiaan opiskellut mun kaupungissa (jolloin seurusteltiinkin) eikä ollu puhunut koskaan mitään mistään pakkomuutosta ennenkuin valmistui (ja luulin et se jää Tampereelle kun työtkin täällä). Itse en halunnut muuttaa suurempaan kaupunkiin tottuneena sinne jossa on aika pienet piirit muutenkin ja koska suhde meni muutenkin päin svidua koska en suostunut sen jokaseen vaatimukseen. Kannattaa miettii tarkasti, tosta voi tulla ongelma. Eroonhan johti ja onneks en muuttanu koska noin 2 kk viimeisestä muuttopyynnöstä sillä oli jo uusi, oli varmasti aiemminkin että tuo voi olla myös tapa alistaa. Sori jos offtopic mut tuokin on mahdollista. Esim se tiesi että sen tulojen takia en sais tukia ja siltä pikku paikkakunnalta on mun koulutuksella vaikee saada töitä. Kaikki olis kuitenkin pitäny maksaa puoliks. Mieti itses ja varallisuuden kannalta
Kunhan se ensihuuma (pelkkää biologiaa ja kemiaa) menee ohitse kahdessa vuodessa, voitte erota.
Mikäs pakko se on mihinään muuttaa? Kyllä sitä voi seurustella vaikka ei samalla paikkakunnalla asuisi. Pysyy siinä suhdekin tuoreena.
Eihän tuosta tule mitään jos teidän tulevaisuuden näkymät eivät kohtaa. Vaikka toinen teistä myöhemmin muuttaisikin, niin tuskin hän olisi silloin onnellinen. Käsittele se asia miksi ylipäätään ajauduit tuohon tilanteeseen. En ehkä usko, että se johtuisi vain toisen ihanuudesta.