Pienet iltasäälit kerrostalolaisille
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kertsiläiset tunnistaa 4G yhteyksistä koska ne on kehitetty kertsiympäristöön. OKT-porukoille varattu 5G tai valokuitu teknologia.
Kyllä täällä on ihan 5 G yhteydet!
Vierailija kirjoitti:
Missä se lottovoitto että mä pääsen muuttaan omakotitaloon. 😭
Jos mä voittaisin lotossa, niin ostaisin tän mun kerrostaloasunnon vaan itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle iltasäälit, koska minäpä siivosin tänään huoneeni ja pääsen pujahtamaan puhtaisiin lakanoihin 🤗
Meillä taloudenhoitaja huolehtii siivoamisesta.
Ap
Oikeasti teillä osastonhoitaja huolehtii lääkityksestä. Oletko livahtanut kansliaan jonkun tietokoneelle, vai onko sulle annettu ihan oma kännykkä.
Alahan mennä sieltä omaan huoneeseen. Yökkö tulee kohta tarkastaan paikat. Onko iltakakka tehty jo, vai tarviiko yökön auttaa siinä.
Huomaatko. vanha sairaanhoitaja nyt neuvoo. hän tietää asiat kun kansliassa aina istuu. eläköityy kohta ja yövuoroja ei enää pysty. Nuori yökkö tulee kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertsiläiset tunnistaa 4G yhteyksistä koska ne on kehitetty kertsiympäristöön. OKT-porukoille varattu 5G tai valokuitu teknologia.
Kyllä täällä on ihan 5 G yhteydet!
Kertsiläisille myydään "5G" siten että se on 4G ja 5G merkkivalo sytytetään etänä operaattorin toimesta.
Mun säälini kohdistuu aloittajaan joka ei selvästikään saa riittävästi apua mielenterveysongelmiinsa ja jonka lääkitys ei ole kohdillaan.
Hienoa että jotkut viihtyy kalliilla työleireillä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle iltasäälit, koska minäpä siivosin tänään huoneeni ja pääsen pujahtamaan puhtaisiin lakanoihin 🤗
Meillä taloudenhoitaja huolehtii siivoamisesta.
Ap
Oikeasti teillä osastonhoitaja huolehtii lääkityksestä. Oletko livahtanut kansliaan jonkun tietokoneelle, vai onko sulle annettu ihan oma kännykkä.
Alahan mennä sieltä omaan huoneeseen. Yökkö tulee kohta tarkastaan paikat. Onko iltakakka tehty jo, vai tarviiko yökön auttaa siinä.
Huomaatko. vanha sairaanhoitaja nyt neuvoo. hän tietää asiat kun kansliassa aina istuu. eläköityy kohta ja yövuoroja ei enää pysty. Nuori yökkö tulee kohta.
arvelisin , että tantta on 60 luvulla syntynyt kuten minäkin.
Asun omakotitalossa, vttaa, huomenna taas nurmikkoa ajamaan, täynnä voikukkia.
Talvesta en viitsi puhua mitään.
Kiitos. Ajattelen lämpimiä sanojasi seuraavan kuukauden aikana, jonka vietän Välimerellä.
Vierailija kirjoitti:
Asun omakotitalossa, vttaa, huomenna taas nurmikkoa ajamaan, täynnä voikukkia.
Talvesta en viitsi puhua mitään.
Kuka sua pakottaa niittämään ne kukat? Vai asutko USA:ssa jollain HOA-alueella? Jätä kimalaisille ja muille ötököille.
Tämä.