Ostatko vielä levyjä?
Kommentit (36)
Kyllä. Ensimmäisen vinyylialbumin ostin 1972 ja ensimmäisen cd-levyn 1987. Tällä hetkellä vinyylialbumeja on noin 500 ja cd-levyjä 4500. Eilen tilasin viiden cd-levyn satsin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ensimmäisen vinyylialbumin ostin 1972 ja ensimmäisen cd-levyn 1987. Tällä hetkellä vinyylialbumeja on noin 500 ja cd-levyjä 4500. Eilen tilasin viiden cd-levyn satsin.
Hoitoon siitä!
Ostan kyllä ihan fyysisiä suklaalevyjä silloin tällöin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitoon siitä!
Voinko ottaa levykokoelmani mukaan?
Ostan levyjä, poltan musiikkia cd-levyille, nauhoitan musiikkia kaseteille.
Vierailija kirjoitti:
Ostan levyjä, poltan musiikkia cd-levyille, nauhoitan musiikkia kaseteille.
Kaseteille? Kuka suhisevia nauhoja jaksaa kuunnella cd-levyn jälkeen?
Viimeisin ostos vuodelta 1999 ja sekin oli Virosta tuotu piraatti.
Jos olisin saanut tämän levyn synttärilahjaksi tai joululahjaksi nuorena, niin olisin varjellut sitä kuin aarrettani.
En enää sen jälkeen, kun jäin työttömäksi ja rahat loppuivat. Kokoelmani ei ole suuri, mutta laatua siinä kyllä on. Riittää minulle.
Tidal oli fyysisen levyn viimeinen niitti. Nyttemmin myös Spotifylla alkaa olemaan ääni kunnossa. Juu, en osta levyjä.
Tottakai! Just ostin itseasiassa mukanakannettavan cd-soittimenkin. Oi nostalgiaa
Ostan. Minulle myös kansien ja kansivihkojen tiedot ovat yhtä tärkeät, kuin itse musiikki. Niitä ei Spotifysta ja muista suoratoistopalveluista näe.
Vierailija kirjoitti:
Suklaalevyjä viikoittain.
Minä ostan suklaalevyjä lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitoon siitä!
Perseestä nuo fyysiset levyt. Nurkat ja hyllyt täyttyvät.
Ostan. Viimeks pari viikkoa sitten. Spotifyt ja muut suoratoistot voi milloin tahansa mennä nurin/kiinni tai iso patu päättää, että nää täällä ei saa kuunnella tätä eikä tuota, koska haluavat sensuroida taidetta.
Vierailija kirjoitti:
Ostan. Viimeks pari viikkoa sitten. Spotifyt ja muut suoratoistot voi milloin tahansa mennä nurin/kiinni tai iso patu päättää, että nää täällä ei saa kuunnella tätä eikä tuota, koska haluavat sensuroida taidetta.
Noinhan se on. Fyysiset levyt ovat minun, suoratoistot jonkun muun.
Venäläinen romani varasti meiltä strereot.
Ostan sekä cd- että vinyylilevyjä