Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isällä ei ole oikeita ongelmia, joten hän raivoaa mitättömistä syistä asiakaspalvelijoille

Vierailija
14.06.2026 |

Onko teidän vanhemmalla niin, ettei hänellä ole mitään todellisia ongelmia niin siksi riitaa haastetaan vaikka väkisin?

Tässä parin kuukauden aikana oma narsisti-isä on raivonnut ihan sekopäisenä mm. Pankille ja postille.

Siksi koska pankki oli kadottanut jonkun maksun ja postipaketti oli mennyt väärään noutopisteeseen.

Tämä on syy huutaa v-ttu-p-rkelettä ja laittaa asiakaspalveluihin kaikkia uhkausviestejä.

Postipaketin kanssa oli niin, että se saapui lähemmäs mun kotia, joten hain sen ja vein vanhemmille seuraavalla kerralla kun siellä kävin eli asia onnistui hyvin. Silti hän raivosi postiin asiasta ja vieläpä jälkeenpäin, kun paketti oli jo omissa käsissä.

Tää on ihan järkyttävän häpeällistä ja kertoo siitä ettei ihmisellä ole todellisia ongelmia, kun jaksaa tuollaisista huutaa naama punaisena.

Ja ikää on 77v, eli vähän vois jo alkaa rauhoittua. Mutta ei kun pahemmaksi menee. Autokaupoistakin tehty puoli vuotta sitten kantelu kuluttajansuojaan ja autokaupallekin luonnollisesti raivottiin täysillä. Jatkuva riidanhaastaminen.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ihminen ei parane koskaan. Jatkossa näitä raivareita on vaan enemmän

Vierailija
22/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustalla saattaa olla useita hyvin todellisia fyysisiä, psyykkisiä ja sosiaalisia tekijöitä, esim aistien heikkeneminen, säryt, aivojen dopamiinitason lasku, yms. Joku päivä sinäkin tyttökulta olet vanha, joten opettele antamaan armoa. 
- Carunan asiakaspalvelija

Vaihdevuosi ikäisenä naisena olen oppinut ymmärtämään vanhempiani paremmin. Kuuntelemalla siitä selviää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Toivottavasti muutama vihvassukin sattuu tulilinjalle.

Ei mulla muuta.

Vierailija
24/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun narsisti - isäni on myös jo 80 - vuotias ja hänen persoonallisuushäiriönsä on vain vakavoitunut eläkkeellä. Jaksan tavata häntä noin kerran vuodessa. Juuri samaa käytöstä. 

Vierailija
25/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin pienet asiat saa suuttumaan noin paljon, entäs oikeat ongelmat esim terveyden pettäminen iän myötä? Varaudu siihen että isäukko raivoaa itsensä vielä hengiltä. 

Vierailija
26/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairaus ei aina ala huonolla muistilla. Läheinen sairastui alziin työikäisenä. Tuli vihamieliseksi, vainoharhaiseksi, sai raivokohtauksia, ennen vierailuja harrastava ihminen ei huominut ketään kylään tai lähtenyt minnelään. 

Puolisoltaankin meni pari vuotta ja vissiin lääkäreiltäkin ennenko selvisi ettei kyse ole mielentervydestä vaan aivot valkosen kerrostuman peitossa 

Vierailija
27/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö se miksi postipaketti oli mennyt väärään noutopisteeseen?

Omassa paikassa ei ole tilaa eikä millään logiikalla lähettäjän vika.

Vierailija
28/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten alat ymmärtämään isääsi, miksi toimii niin kuin toimii.

Vierailija
29/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset raivarit voi olla kohtalokkaita. Vanha ihminen voi saada vaikka sydänkohtauksen jos raivostuu noin silmittömästi

Hiivatin hyvä jos kuolevat, eivät sitte enää ole räksymässä työntekijöille.

Vierailija
30/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun narsisti - isäni on myös jo 80 - vuotias ja hänen persoonallisuushäiriönsä on vain vakavoitunut eläkkeellä. Jaksan tavata häntä noin kerran vuodessa. Juuri samaa käytöstä. 

Katkaisin sen napanuoran jo 16 vuotiaana. Isää tapaan pari kertaa vuodessa, äiti kiikutelkoon yksinään. 

Vierailija
31/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuushäiriö yhdistettynä iän tuomaan vaikeiden luonteenpiirteiden korostumiseen. Onnea kaikille läheisille. 

Ei, kyllä vanha papukka on oikea unelmapuoliso.

Vierailija
32/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pappa on jo kohta 80 ja kippaa seuraavan 10 vuoden sisällä, kannattaako siitä nyt hikeä ottaa? 

Vierailija
33/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin pienet asiat saa suuttumaan noin paljon, entäs oikeat ongelmat esim terveyden pettäminen iän myötä? Varaudu siihen että isäukko raivoaa itsensä vielä hengiltä. 

Rähisevällä sukulaisella on korkea verenpaine ja sama räkytys jatkuu. Se periytyy. Geenit ja tavat. Räkytys kohdistuu vain naisiin. 

Vierailija
34/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset raivarit voi olla kohtalokkaita. Vanha ihminen voi saada vaikka sydänkohtauksen jos raivostuu noin silmittömästi

Toivoa sopii. 

Vierailija
35/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistisairaus ei aina ala huonolla muistilla. Läheinen sairastui alziin työikäisenä. Tuli vihamieliseksi, vainoharhaiseksi, sai raivokohtauksia, ennen vierailuja harrastava ihminen ei huominut ketään kylään tai lähtenyt minnelään. 

Puolisoltaankin meni pari vuotta ja vissiin lääkäreiltäkin ennenko selvisi ettei kyse ole mielentervydestä vaan aivot valkosen kerrostuman peitossa 

Joillakin "muistisairaus" ollut jo kymmeniä vuosia. Kovin vähän etenee, toisin kuin vaikkapa alkoholismi.

Vierailija
36/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taustalla saattaa olla useita hyvin todellisia fyysisiä, psyykkisiä ja sosiaalisia tekijöitä, esim aistien heikkeneminen, säryt, aivojen dopamiinitason lasku, yms. Joku päivä sinäkin tyttökulta olet vanha, joten opettele antamaan armoa. 

Vaihdevuosi ikäisenä naisena olen oppinut ymmärtämään vanhempiani paremmin. Kuuntelemalla siitä selviää. 

Tässä on yli 50 pidätellyt niitä vituksen tunteita. Jumalauta milloin niittä saa alkaa päästämään ulos jos vanhanakaan ei saa olla kärttyinen? 

Vierailija
37/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on yli 50 pidätellyt niitä vituksen tunteita. Jumalauta milloin niittä saa alkaa päästämään ulos jos vanhanakaan ei saa olla kärttyinen? 

Odotan jo vuoroani.🤣

Vierailija
38/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sama vaiva täällä. Kyseessä 75-vuotias. Kaikille raivoaminen on ollut tapana niin kauan kuin minä muistan. Jos joku ei mene oman mielen mukaan tai jos joku ihminen on vääränlainen niin aina huudetaan, raivotaan ja kiroillaan. Ihan sama onko kyseessä lääkäri, puhelinoperaattori, Kela, kaupan kassa, sukulainen vai naapuri. Ja sitten ihmetellään kun asiat ei suju, kaikki on vaikeaa eikä kukaan pidä yhteyttä. Uhriudutaan, valitetaan ja kieritään itsesäälissä eikä mitään empatiakykyä toisia kohtaan ole.

Itse olen ollut asiakaspalvelussa töissä 18 vuotta. Pahinta työssä on juuri ne raivoavat asiakkaat. Varsinkin kun raivoamisen aihe ei ole millään tavalla aspan syy. Ei kannata ihmetellä miksi joskus saa totista asiakaspalvelua jos itse käy raivoamassa eri paikoissa. Reklamoida saa ja pitääkin silloin kun on aihetta, mutta esim. kalliista hinnoista huutaminen kassalle ei ole millään lailla asiallista.

Vierailija
39/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan vedä tuollaista räyhäävää kurppaa mogoon?

Vierailija
40/40 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan vedä tuollaista räyhäävää kurppaa mogoon?

Koska siitä joutuu rikosoikeudelliseen vastuuseen. Harmi, että henkisestä pahoinpitelystä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän