Isällä ei ole oikeita ongelmia, joten hän raivoaa mitättömistä syistä asiakaspalvelijoille
Onko teidän vanhemmalla niin, ettei hänellä ole mitään todellisia ongelmia niin siksi riitaa haastetaan vaikka väkisin?
Tässä parin kuukauden aikana oma narsisti-isä on raivonnut ihan sekopäisenä mm. Pankille ja postille.
Siksi koska pankki oli kadottanut jonkun maksun ja postipaketti oli mennyt väärään noutopisteeseen.
Tämä on syy huutaa v-ttu-p-rkelettä ja laittaa asiakaspalveluihin kaikkia uhkausviestejä.
Postipaketin kanssa oli niin, että se saapui lähemmäs mun kotia, joten hain sen ja vein vanhemmille seuraavalla kerralla kun siellä kävin eli asia onnistui hyvin. Silti hän raivosi postiin asiasta ja vieläpä jälkeenpäin, kun paketti oli jo omissa käsissä.
Tää on ihan järkyttävän häpeällistä ja kertoo siitä ettei ihmisellä ole todellisia ongelmia, kun jaksaa tuollaisista huutaa naama punaisena.
Ja ikää on 77v, eli vähän vois jo alkaa rauhoittua. Mutta ei kun pahemmaksi menee. Autokaupoistakin tehty puoli vuotta sitten kantelu kuluttajansuojaan ja autokaupallekin luonnollisesti raivottiin täysillä. Jatkuva riidanhaastaminen.
Kommentit (40)
Olin otsikon perusteella tulossa ehdottamaan persoonallisuushäiriötä, ja siellähän se sitten lukikin.
Miten ihmisellä voi olla noin paha olo itsensä kanssa, että kokee oikeudekseen purkaa sitä oloa muihin ja kuvittelee sillä asioiden onnistuvan paremmin?
Yleensä asiat saa hoidettua aspan kanssa ihan asiallisellakin keskustelulla. Ainakin itsellä aina onnistunut hyvin.
Ihan hyvä vaan että woke saa kuulla kunniansa...
Harmillista. Mun puoliso on välillä tuollainen, ja se on ihan kamalaa. Narsisti tässäkin kyseessä.
Peittelisikö muistisairautta räyhäämällä?
Jos postipaketti menee väärään paikkaan, asiallisella viestillä homma voidaan korjata ja paketti saapuu oikeaan noutopisteeseen parissa päivässä. Minun paketti meni joskus 30km päähän, asiallinen viesti postin chattiin ja homma hoitui.
Persoonallisuushäiriö yhdistettynä iän tuomaan vaikeiden luonteenpiirteiden korostumiseen. Onnea kaikille läheisille.
En tiedä. En ole yli 30 vuoteen asunut enää vanhempieni kanssa.
Muistisairaudet alkavat noin. Miettikää väkivaltaisia vanhuksia hoitolaitoksissa.
Mutta se on sairaus.
Minä olin sellaisessa työssä, missä ei edes käsitelty mitään virheitä. Silti kohtelu oli tuollaista.
Soitettiin ihan mielivaltaisista asioista. "Hesarissa luki tänään tälleen ja haluan antaa siitä palautetta!" vaikka ei soitettu Hesariin tai siihen asiaan liittyvään tahoon ollenkaan.
t. ex-puhelinvaihde
Vierailija kirjoitti:
Harmillista. Mun puoliso on välillä tuollainen, ja se on ihan kamalaa. Narsisti tässäkin kyseessä.
Oletko ihan varma, ettet haluaisi erota?
Tuollaiset raivarit voi olla kohtalokkaita. Vanha ihminen voi saada vaikka sydänkohtauksen jos raivostuu noin silmittömästi
Vierailija kirjoitti:
Eli samanlainen k-pää itsekin olet.
Vakka ja kansi...
Taustalla saattaa olla useita hyvin todellisia fyysisiä, psyykkisiä ja sosiaalisia tekijöitä, esim aistien heikkeneminen, säryt, aivojen dopamiinitason lasku, yms. Joku päivä sinäkin tyttökulta olet vanha, joten opettele antamaan armoa.
- Carunan asiakaspalvelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli samanlainen k-pää itsekin olet.
Vakka ja kansi...
Mistä ihmeestä näin ilkeä kommentti? Ilmeisesti olet sitten mielestäsi ystävällinen ja ihastuttava persoona 🥰
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä vaan että woke saa kuulla kunniansa...
Woke? Osaatko sä v ajaaälynen pikkupili edes lukea aloitusta ennen kuin tulet lässyttämään
Juuri tuollaisten ihmisten takia otin loparit asiakaspalvelutyöstä.