Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nähnyt käytännössä kuilun nuorten miesten ja naisten välillä ja se on todellinen

Vierailija
14.06.2026 |

Täällä hieman alle 40 vuotias mies, joka on ollut paljon tekemisissä 18-25 vuotiaiden nuorten kanssa.

Olen nähnyt käytännössä miten suurimman osan tämän ikäryhmän miehien arvomaailma on erittäin jyrkän oikeistokonservatiivinen ja miten saman ikäryhmän naisten arvomaailma on vasemmistoliberaali. En niputa tähän nyt kaikkia, myös poikkeuksia on tullut vastaan jonkin verran.

Tässä listattuna muutamia kommentteja/mielipiteitä mitä olen kuullut 18-25 vuotiailta nuorilta miehiltä:

- Naiset kuuluvat nyrkin ja hellan väliin.

- Naisilla ei pitäisi olla oikeutta saada äänestää.

- Kroonisesti sairaat ja pitkäaikaistyöttömät pitäisi laittaa pakkoeutanasiaan.

- Kaikki sosiaalituet pitäisi lakkauttaa.

Pitää sanoa että en välttämättä halua elää maailmassa, jota nämä ovat tulevaisuudessa rakentamassa. En myöskään ymmärrä miksi kukaan parikymppinen nainen haluaisi parisuhdetta tämänlaisen arvomaailman omaavan nuoren miehen kanssa, joka myös avoimesti vihaa naisia.

Kommentit (196)

Vierailija
141/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No linkkaapa ne synnytyslakko-uutiset tähän 😂😂😂 Tainnut mennä ns. ohi 😂

Etsipä itse. Käytä vaikka koulussa oppimaasi englannin kieltä ja kysy ihannoimaltasi teko älyltä. Ja lopeta tyhjäpäinen nauraminen, saat itsesi näyttämään vielä idiootimmalta.

Eli niitä uutisia ei ole olemassakaan 😂 😂😂

Sä vaan olet niin huvittava, että ei voi olla nauramatta 😂😂

On kyllä. Sinun mielestäsi varmaan pillujakaan ei ole olemassa, kun niitä ei kaiveta sinulle käskystä, vai? ;-)

Alkaa mennä niin ala-astetasoiseksi juttusi, että joudun varmaan jättämään sinut käkättämään omalle typeryydellesi itseksesi.

Vierailija
142/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lääkityksesi kunnossa?

On. Mutta miesten ei, kun on noin sairaalloista tuo seksipakotus. Jos ei halua lapsia niin ei tarvitse käyttää munaansa ollenkaan - se on monta kymmentä vuotta turhaa munanheiluttelua ja uhreja ovat naiset.

Eli tunnustat käyttäväsi mielialalääkkeitä? 😂😂😂

En sanonut niin, sanoin että lääkitys on kunnossa. Sehän voi tarkoittaa myös sitä, ettei sitä ole. Improvac ja ssri sopivat miehelle, joka on testohuurujen sokaisema.

Et kylläkään kuulosta siltä, että lääkityksesi olisi kunnossa. Ehkä jotain Zoloftia tai muuta tasaavaa sulle 😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Mutta miesten ei, kun on noin sairaalloista tuo seksipakotus. Jos ei halua lapsia niin ei tarvitse käyttää munaansa ollenkaan - se on monta kymmentä vuotta turhaa munanheiluttelua ja uhreja ovat naiset.

Feminatsilepakolla viiraa päässä osa 985

Vierailija
144/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nuorissa miehissäkin on älykkäitä, kouluttautuneita ja hyvin kasvatettuja yksilöitä. 

Vierailija
145/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some pilaa ihmiset. Ei 20 vuotta sitten ollut tällaista miehet-naiset-vastakkainasettelua

Ei se ole somesta kiinni vaan vapaudesta. Naiset saivat vapauden ja valitsivat heittää miehet hevon hemmettiin. Do better next time

Naisillako on ollut vapaus vasta vuodesta 2005 alkaen? 😂😂😂😂😂

On tullut pikku hiljaa ja edelleen vuonna 2026 myös tapetaan naisia, jotka valitsevat käyttää sitä vapautta. Eli edelleen sen kanssa täytyy olla varovainen näiden sekopääukkojen läheisyydessä. Mutta koko ajan parempaan päin ja mieshaitta on koko ajan pienempi.

Oletko elänyt koko elämäsi jossain laitoksessa, jos mielestäsi naiset ovat saaneet vapauden vasta 20 vuotta sitten? 😂

Sinä itse heitit vuosiluvun 2005 ja nyt naurat minulle, kuin se olisi ollut minun ideani? Rehellisesti onko äo:si 50? Hae apua.

Vierailija
146/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nuorissa miehissäkin on älykkäitä, kouluttautuneita ja hyvin kasvatettuja yksilöitä. 

Näin he esittäytyvät muille, mutta jos tällainen mies suljetaan naisen kanssa samaan asuntoon, siitä on äly ja kasvatus kaukana. Siksi naiset ovat valinneet sinkkuuden. Älykästä, kouluttautunutta ja hyvin kasvatettua voi larpata ihan julkisestikin, sitä varten ei tarvitse asua naisen kanssa tai saada pillua.

Vierailija
147/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No linkkaapa ne synnytyslakko-uutiset tähän 😂😂😂 Tainnut mennä ns. ohi 😂

Etsipä itse. Käytä vaikka koulussa oppimaasi englannin kieltä ja kysy ihannoimaltasi teko älyltä. Ja lopeta tyhjäpäinen nauraminen, saat itsesi näyttämään vielä idiootimmalta.

Eli niitä uutisia ei ole olemassakaan 😂 😂😂

Sä vaan olet niin huvittava, että ei voi olla nauramatta 😂😂

On kyllä. Sinun mielestäsi varmaan pillujakaan ei ole olemassa, kun niitä ei kaiveta sinulle käskystä, vai? ;-)

Alkaa mennä niin ala-astetasoiseksi juttusi, että joudun varmaan jättämään sinut käkättämään omalle typeryydellesi itseksesi.

Miksi minä heteronaisena haluaisin, että pil-luja kaivellaan? 😂😂 Harrastatko itse tuota kaivelua? Hupinsa kullakin 😂😂

Vierailija
148/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some pilaa ihmiset. Ei 20 vuotta sitten ollut tällaista miehet-naiset-vastakkainasettelua

Ei se ole somesta kiinni vaan vapaudesta. Naiset saivat vapauden ja valitsivat heittää miehet hevon hemmettiin. Do better next time

On tullut pikku hiljaa ja edelleen vuonna 2026 myös tapetaan naisia, jotka valitsevat käyttää sitä vapautta. Eli edelleen sen kanssa täytyy olla varovainen näiden sekopääukkojen läheisyydessä. Mutta koko ajan parempaan päin ja mieshaitta on koko ajan pienempi.

Oletko elänyt koko elämäsi jossain laitoksessa, jos mielestäsi naiset ovat saaneet vapauden vasta 20 vuotta sitten? 😂

Sinä itse heitit vuosiluvun 2005 ja nyt naurat minulle, kuin se olisi ollut minun ideani? Rehellisesti onko äo:si 50? Hae apua.

Itse sinä kirjoitit 20 vuodesta. Ihan hemmetin huvittavaa 😂😂😂 Canth ja Sillanpää kääntyilevät haudoissaan 😂😂

Vierailija
149/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä heteronaisena haluaisin, että pil-luja kaivellaan? 😂😂 Harrastatko itse tuota kaivelua? Hupinsa kullakin 😂😂

Siis olet nainen, naisvihaaja ja miehenrakastaja..? 

Ok, itsepähän olet kuoppasi kaivanut. Nauti siitä :-) Ei tarvitse enää ottaa yhteyttä naisiin

Vierailija
150/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap asuu ilmeisesti pk-seudulla. Uskon, että sieltä löytyy juuri tuon kaltaista ajattelutapaa. Esim. mus limit alistavat naisia juuri tuolla tavalla. Varmaan myös kantismiehet jotka lapsesta asti ovat olleet kaltoin kohdeltuja. Viha kasvattaa vihaa. 

Meillä täällä maakunnissa eletään terveemmin. Lapset saavat asua turvallisesti lähellä luontoa. Itselläni ja lähipiirissä on paljon nuoria ja aloittajan antama kuva asioista tuntuu melkoisen vieraalta. 

T. Äiti Karjalasta

Vierailija
151/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, itsepähän olet kuoppasi kaivanut. Nauti siitä :-) Ei tarvitse enää ottaa yhteyttä naisiin

En vihaa ketään, vaan pidän kaltaisiasi huvittavina 😂😂😂

Vierailija
152/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sinä kirjoitit 20 vuodesta. Ihan hemmetin huvittavaa 😂😂😂 Canth ja Sillanpää kääntyilevät haudoissaan 😂😂

Öh en. Kyllä tässä kääntyy haudassaan vain sinun esiäitisi jotka häpeävät sinua. Hyi helvetti mikä oksetus olet, no ansaitset miesten seuran. Hyi hyi

Vierailija
153/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja me pidämme sinua kuvottavana :) Noh, tsemppiä elämääsi ja h uoruuteen!

Vierailija
154/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap asuu ilmeisesti pk-seudulla. Uskon, että sieltä löytyy juuri tuon kaltaista ajattelutapaa. Esim. mus limit alistavat naisia juuri tuolla tavalla. Varmaan myös kantismiehet jotka lapsesta asti ovat olleet kaltoin kohdeltuja. Viha kasvattaa vihaa. 

Meillä täällä maakunnissa eletään terveemmin. Lapset saavat asua turvallisesti lähellä luontoa. Itselläni ja lähipiirissä on paljon nuoria ja aloittajan antama kuva asioista tuntuu melkoisen vieraalta. 

T. Äiti Karjalasta

Totta, minunkin suvustani miehet ovat käyneet hakemassa vaimot filippiinien sijaan itä-suomesta :D Siellä ei olla vielä kehitytty muun suomen tasolle. 

Vierailija
155/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh en. Kyllä tässä kääntyy haudassaan vain sinun esiäitisi jotka häpeävät sinua. Hyi helvetti mikä oksetus olet, no ansaitset miesten seuran. Hyi hyi

Miehet yleensä tykkäävät fiksujen naisten seurasta 😂😂 

Vierailija
156/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No senkuin vaan oksentamaan sitten 😂😂 Se sopiikin sinulle, kun olet paskaa täynnä 😂😂

Vierailija
157/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi tykkään vanhemmista. Hakekaa pois markkinoilta nuorten miesten armoilta, pus.

N27

Mutta sinä et ole enää nuori.
M38

Väärin. 27- vuotias nainen on nuori. 38-vuotias mies ei niin kovin nuori. Ainakin jos suhteutetaan eliniänodotteeseen. 

Vierailija
158/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut niin, sanoin että lääkitys on kunnossa. Sehän voi tarkoittaa myös sitä, ettei sitä ole. Improvac ja ssri sopivat miehelle, joka on testohuurujen sokaisema.

Et kylläkään kuulosta siltä, että lääkityksesi olisi kunnossa. Ehkä jotain Zoloftia tai muuta tasaavaa sulle 😂😂😂😂

Sori, en tunne lääkeh uoruleiden huumausaineita. Mutta sopii varmaan sinun kehoosi, spermojen ja muiden myrkkyjen sekaan 👍 Kiva coctail

Vierailija
159/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No senkuin vaan oksentamaan sitten 😂😂 Se sopiikin sinulle, kun olet paskaa täynnä 😂😂

Noup, päin vastoin, kehoni on puhdas ja pyhä, toisin kuin teidän h uoruleiden jotka vihaatte itseänne ja omaa sukupuoltanne. Se sopii minulle kyllä hyvin, että mies r aiskaa kaltaisesi kuoliaaksi. Joten unohda koko juttu, onnea ihaniin parisuhteisiisi ja paljon mies-heterorakkautta sinulle elämääsi 👍

Vierailija
160/196 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, en tunne lääkeh uoruleiden huumausaineita. Mutta sopii varmaan sinun kehoosi, spermojen ja muiden myrkkyjen sekaan 👍 Kiva coctail

Mutta tunnet ssri:t 😂😂😂 Sopii varmaan sinulle, kun vaikutat aika onnettomalta ja katkeralta 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi