Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Japanilaiset ystäväni pitävät suomalaisia tyhminä ihmisinä!

Vierailija
14.06.2026 |

koska täälä on woketus ja prideläisyys syönyt ihmisten moraalin ja pilannut naiset ja miehet ja islamisaatio on otettu vastaan kuin pässit

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidän suomalaisia tyhminä ihmisinä. Minä pidän kyllä kaikkia muitakin kansoja tyhminä. Ihmiset ovat naurettavia teeskentelijöitä kaikki.

Totta, olet.

Vierailija
82/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on vajaita. Sen näkee päivittäin kaupan kassalla. Ei osata sanoa terve ja ei osata sanoa kiitos kun annetaan kuitti. Siis oikeasti, ei se ole vaikeaa olla kohtelias ja hyväkäytöksinen. Muutaman kerran olen avautunut näille idiooteille.

Suomalaiset on lähempänä venäläisia kuin sivistyneitä Japanilaisia.

Älä ole näin naurettavan helposti tunnistettava, iiigori. Menee koko ilo teidän bongauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta japanilaisista turisteista se on koppava kansa 

Täysin päinvastoin. Taisi mennä sinulla nyt kansat sekaisin.

Vierailija
84/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXX. . .P E R S K U T A R A L L A A !. . .XXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kopioi tämä merkki talteen ja käytä sitä

törmätessäsi perussuomalaisten netti-

vaikuttamiseen. Paskaan ei kannata käyt-

tää enempää aikaa.

Vierailija
85/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on vajaita. Sen näkee päivittäin kaupan kassalla. Ei osata sanoa terve ja ei osata sanoa kiitos kun annetaan kuitti. Siis oikeasti, ei se ole vaikeaa olla kohtelias ja hyväkäytöksinen. Muutaman kerran olen avautunut näille idiooteille.

Älä ole näin naurettavan helposti tunnistettava, iiigori. Menee koko ilo teidän bongauksesta.

Sinä se vaan jaksat edelleen heitellä tuota iigoriasi joka paikkaan.   Eri

Vierailija
86/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet gaijin heille 

Et oikea ihminen niin kuin japanilaiset 

Ei ole ok myöskään olla puoliksi japanilainen 

Elä viitti valehdella. Japanilaiset ystäväni kutsuvat minua puoli Japanilaiseksi koska tunnen kulttuurin ja osaan käyttäytyä Japanilaisten tavoin.

Olen päässyt festivaaleille jotka on kielletty turisteilta ja nähnyt sekä kokenut tapahtumia joita et näe youtube videoissa.

Vierailija
87/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitin japanilaiselle turisteille että punavihervasemmistolaiset ovat yleisesti idiootteja suomessa. Oo Sugoi harimastee olivat vain kiitollisina.

Vierailija
88/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se vaan jaksat edelleen heitellä tuota iigoriasi joka paikkaan.   Eri

Hän viljelee lukuisia iiiii-kirjaimiaan niin yleisesti että se haittaa jo hänen omaa viestiään. Jos hän edes kirjoittaisi oikein tai maltillisemmin, häntä voisi erehtyä pitämään useampana henkilönä mikä tekisi viestistä edes vähemmän haittaviestintää. Mutta kun ei.

Vierailija
89/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset ovat yleisesti erittäin siistejä ja kohteliaita, ja on todella turvallista matkustaa siellä, asiakaspalvelu on aivan huippua. Suoraa puhettakin näkee, jos on perhesiteitä sinne, eli perheen sisällä ei tarvitse olla samalla tavalla diplomaattinen kuten vieraiden kanssa. Ja onhan siellä esim. kova työnteon kulttuuri, mikä kuulostaa aika rajulta kohtuullisen lyhyisiin työpäiviin ja pitkiin lomiin tottuneena (pohjoismaalaisittain ajatellen), mutta se kohteliaisuus ja siisteys ovat kyllä erittäin miellyttäviä maassa vierailevan näkökulmasta. 

Vierailija
90/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset ovat yleisesti erittäin siistejä ja kohteliaita, ja on todella turvallista matkustaa siellä, asiakaspalvelu on aivan huippua. Suoraa puhettakin näkee, jos on perhesiteitä sinne, eli perheen sisällä ei tarvitse olla samalla tavalla diplomaattinen kuten vieraiden kanssa. Ja onhan siellä esim. kova työnteon kulttuuri, mikä kuulostaa aika rajulta kohtuullisen lyhyisiin työpäiviin ja pitkiin lomiin tottuneena (pohjoismaalaisittain ajatellen), mutta se kohteliaisuus ja siisteys ovat kyllä erittäin miellyttäviä maassa vierailevan näkökulmasta. 

Näin Suomalaisena kaverin kanssa juotiin tyhjäksi hotellin olut automaatti. Ja omistaja toi meille monta kertaa Asahi Dry olut tölkit ilmaiseksi koska oltiin niin hyväkäytöksisiä turisteja.

Vierailija
91/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ  VALEHTELE

Japsit ei hauku julkisesti toisia ihmisiä, tai toisen maan kansalaisia ihan helposti. Etenkään sen toisen maan kansalaiselle.

Tuo on kyllä totta. Japsit ovat yleensä aivan ylettömän kohteliaita.

Edessä päin kyllä, mutta takana puhutaan armottomasti. Suomalaisillekin kumarretaan ja hymyillään, mutta 50 vuoden maassa asumisenkin jälkeen olet alempiarvoinen matu.

Vierailija
92/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ventovieraille ihmisille "avautuminen" on todella moukkamaista ja junttia käytöstä. Ja jos minulle tulet rähisemään niin voi olla että saat ympäri korvia.

Vierailija
93/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidän suomalaisia tyhminä ihmisinä. Minä pidän kyllä kaikkia muitakin kansoja tyhminä. Ihmiset ovat naurettavia teeskentelijöitä kaikki.

Totta, olet.

Valitettavasti olosuhteiden pakosta olen samanlainen tekopyhä teeskentelijä kuin kaikki muutkin ihmiset. Liikkuessani muiden ihmisten parissa teeskentelen ja noudatan jotain ikivanhoja jonkun keksimiä käytösmalleja joissa on luonnollinen ihmiselle ominainen käytös täysin piilotettu.

Vierailija
94/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ventovieraille ihmisille "avautuminen" on todella moukkamaista ja junttia käytöstä. Ja jos minulle tulet rähisemään niin voi olla että saat ympäri korvia.

Tollaisessa tapauksessa saat joko pippurisumutteen silmille tai potkun kulkusiin.

Elä ikinä oleta että kohteliaisuuteni on väärin.

Vierailija
95/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä topicista näkee hyvin miten vajaita Suomalaiset ovat.

Siinä missä Japanissa halutaan eroon muslimeista, Suomalaiset vasemmiston kannattajat haluaa lisää lapsia raiskaavia maahanmuuuttajia.

Prove me wrong.

Vierailija
96/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä topicista näkee hyvin miten vajaita Suomalaiset ovat.

Siinä missä Japanissa halutaan eroon muslimeista, Suomalaiset vasemmiston kannattajat haluaa lisää lapsia raiskaavia maahanmuuuttajia.

Prove me wrong.

Kokoomus haluaa lisätä mm, on oikeistopuolue. Persut ovat keskittyneet köyhiltä leikkaamiseen ja edellisen hallituksen haukkumiseen. Missä viipyy toimenpiteet rikollisten tulijoiden karkoitukseen? Niinpä. Ja vielä: Saksan Merkelin vuoksi 2015 tuli isot määrät Eurooppaan. Merkel oli keskustaoikeistolainen.

Totuus on vas-oik -narratiivista huolimatta se, että koko homma lähti oikealta. Mutta joo, jatka vain sinulle syötetyn tuuban levittämistä. 

Vierailija
97/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, rikostilasrilastot sanoo että jokaisesta Irakilaisesta jotka kohtaat kadulla, 20% on tuomittu Suomessa seksuaali rikoksesta.

Suomalaisista lukema on vain 0.006%

Lyhyen matematiikan opilla sanoisin että pysy kaukana irakilaisista ellei toiveesi ole raiskaus.

Vierailija
98/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo osin totta. Täällä ollaan huolissaan enemmän siitä saako miestä kutsua mieheksi ja naista naiseksi kuin talouden jyrkästä alamäestä ja julkisen terveydenhoidon alasajamisesta.

Vierailija
99/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Olen itse aivan liian äkykäs ja fiksu ihminen asumaan Suomessa demarien vihervasemmistoisessa  hölmölässä. Siksi äänestin jaloillani ja asun muualla.

Vierailija
100/128 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi