Iso syy pariutumiseen on se että niin moni mies on outo ja creepy
Ihan tavallisillakin insinööreillä, asiantuntijoilla, laboranteilla, lakiopiskelijoilla ym. on hyvin outoja päähänpinttymiä seurustelusta, naisista, perheellistymisestä jne. tai ollaan jopa täysin kokemattomia siinä kolmekymppisenä eikä mikään normaali flirtti tai kanssakäyminen luonnistu.
Ulosanti on kuin jollain sosiaalisesti kyvyttömällä 60v aikamiehellä eikä sellaista rentoa normaalia nuoren miehen jutun heittoa. Samoin luullaan että nainen on jokin ostettava hyödyke 1800-luvun alusta jolle esim. miehen persoona tai ulkonäkö ei saisi merkata mitään. Moni mies ihan veltto ja rupsahtanut vaikka parhaat vuodet menossa.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Duunarimiesten kohdalla ei samaa ongelmaa, osaavat käsitellä naisia mutta sieltäkin pitää ensin seuloa se 80% urpomassa pois.
jos pitää seuloa 80 prossaa otannasta pois niin kyllä se ongelman puolella on ja tukevasti
Vierailija kirjoitti:
Outo ja creepy = mies joka ei toteuta naisen fantasiaa Miehestä.😁👍
Tätä jäin myös miettimään.
Jos joillain miehillä on taantuneita ajatusvinoumia naisista niin nykypäivänä vaikuttaa naisilla standartit olevan aavistuksen epärealistisia.
Asia nyt sen kummemmin minua kiinnosta tai herätä tunteita.
Kuhan kelailin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs vetusta oppisin kun treffeille ei pääse eikä matcheja tule? Ja teini-iässä lähinnä naurettiin kun yritin lähestyä.
Tämä niin tuhannesti. Tinderit sun muut deittiapit on vielä sotkeneet pariutumiskuviot totaalisesti. Jos et nuorena opiskelumaailmassa pariutunut niin myöhemmin se alkaa olla mahdotonta.
Minä olen jo ikäni puolesta luovuttanut mutta toivottavasti nuorillle tulee joku korjaava liike.
M48
Sori, mutta en tajua näitä kommentteja. Ihan kuin sosiaalisia taitoja ei voisi oppia muualla, kuin treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Teinien uusi sanavarasto" creepy"🤣
Ei tässä sanassa ole kyllä mitään uutta. Itsekin olen käyttänyt sitä teinistä asti ja käytän edelleen. T mileniaali
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nuori mies ei nykypäivän äppipohjsisessa deittimaailmassa saa oikeastaan mitään vastakaikua naisilta, ja opiskelijapiireissäkin lähinnä päätyy kaveriksi. Ei ihme että ns naistaidot ovat jossain kehitysvàmmaisen tasolla.
Niitä sosiaalisia taitoja opetellaan kylläkin lapsesta asti - kotona, koulussa ja harrastuksissa - ei vasta aikuisena Tinderissä. Ne naistaidotkin lähtee siitä että opettelee alusta asti viettämään aikaa tyttöjen/naisten lähellä ja kohtelemaan heitä ihmisinä, samalla tavalla kuin poikia/miehiä. Jos et osaa edes ystävystyä tyttöjen/naisten kanssa, on turha odottaa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole syy olla pariutumatta?
Tarkoitin pariutumattomuuteen.
Mutta muut virheet on aina miesten tekemiä?
Vierailija kirjoitti:
Se onkin niin paljon parempi juttu kun kokenut supliikkimies ja naistennaurattaja, jolla on enemmän kysyntää, vaihtaa lennossa nuorempaan naiseen?
Millä tavalla se liittyy mieheen joka on täysin parisuhdekyvytön? Se että pettäjä tai muulla tavalla huono mies ei olisi suhteessa (eikä monesti olekaan) ei tarkoita että juuri sinä olisit siinä heidän tilallaan suhteessa naisen kanssa - yhä ilman niitä sosiaalisia taitoja. Nainen kun voi alkaa suhteeseen hyvänkin miehen kanssa, tai olla kokonaan ilman. Sitä vaihtoehtoa et osannut edes ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, pese tukkasi ja hampaasi sekä hoidata hiivasi. Noin aluksi.
Harvemmalla naisella on hiivaa ilman sperma-altistusta, te olette senkin ongelman juurisyy. Nykypäivänä naisen ei onneksi tarvitse enää olla s eksiorja joten saa pitää terveytensä.
Ai aloittaja olikin tämä palstan vakiosekopäämiesvihaaja.
Hanki apua itsellesi
Hanki itse. Ihan perustietoa että nimenomaan sperma järkyttää vaginan bakteeritasapainoa ja on muutenkin myrkyllinen (immunosupressantti) jotta miehen siemen pääsisi parasitoimaan naisen kehoon.
Kyseessä on tieteellinen fakta eikä misviha. Sen sijaan on aikamoista nasivihaa vähätellä terveyshaittoja mitä jatkuva r aiskatuksi tuleminen aiheuttaa ja alistaa tähän naisia, varsinkin sitä omaa "rakasta".
Olet sairas ja pakkomielteinen.
Psykopaateilla harvoin on sairaudentuntoa, eli ei kannata vaivautua. Hän ei todellakaan edusta normaaleja naisia millään tapaa.
Juu ei todellakaan edusta vaan tuottaa lähinnä hitonmoista häpeää koko sukupuolelle. Mutta muistakaa ettei kyse ole terveestä ihmisestä, kuten nyt kaikki varmaan huomaa.
Tervettä ei ole haluta tulla elämänsä aikana r aiskatuksi/siitetyksi 50 000 kertaa.
Seksi nyt vaan sattuu olemaan kivaa ja oikeassa maailmassa valtaosa naisista haluaa sitä, nauttii siitä ja nimenomaan miehen kanssa. Se on normaalia ja luonnollista. Sun pää ei ajatusta hyväksy, mutta sillä ei ole mitään väliä ihmiskunnan kannalta. Toiset elää, sinä elät vihassa. N42
Eli suurin osa palstan naaraita ei ole normaaleja koska eivät halua seksiä ja vielä vähemmän miehen kanssa.
Suurin osa palstan naisista ei ikinä edes puhu aiheesta. Ainoastaan ääriaines paasaa tuota yhtenään. Toisekseen, vauvapalsta ei ole mikään otos normaalista naisesta. Hyvin harva vietää elämänsä vauvapalstalla, vaikka sinä niin teetkin.
Ja sinä. Itsereflektion puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin niin paljon parempi juttu kun kokenut supliikkimies ja naistennaurattaja, jolla on enemmän kysyntää, vaihtaa lennossa nuorempaan naiseen?
Millä tavalla se liittyy mieheen joka on täysin parisuhdekyvytön? Se että pettäjä tai muulla tavalla huono mies ei olisi suhteessa (eikä monesti olekaan) ei tarkoita että juuri sinä olisit siinä heidän tilallaan suhteessa naisen kanssa - yhä ilman niitä sosiaalisia taitoja. Nainen kun voi alkaa suhteeseen hyvänkin miehen kanssa, tai olla kokonaan ilman. Sitä vaihtoehtoa et osannut edes ajatella.
Sinun juttusi ovat jatkuvasti loogisesti oikosulussa ja sivuraiteilla.
Sosiaalisten taitojen opettelu alkaa jo pienenä. Viimeistään yläkoulussa pitää ruveta juttelemaan tytöille jos aikoo oikeasti oppia keskustelemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Toki sitä oppii vanhempanakin, mutta on helpompaa kun alottaa nuorena. Silloin kun itse olin teini (2000-luvun puolessa välissä) kaveriporukka koostui tytöistä ja pojista. Kaikki meidän luokkalaiset olivat jonkinasteisia kavereita sukupuoleen katsomatta. Parasta harjoitusta naisten kohtaamiseen saa siis siten, että on naispuolisia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisten taitojen opettelu alkaa jo pienenä. Viimeistään yläkoulussa pitää ruveta juttelemaan tytöille jos aikoo oikeasti oppia keskustelemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Toki sitä oppii vanhempanakin, mutta on helpompaa kun alottaa nuorena. Silloin kun itse olin teini (2000-luvun puolessa välissä) kaveriporukka koostui tytöistä ja pojista. Kaikki meidän luokkalaiset olivat jonkinasteisia kavereita sukupuoleen katsomatta. Parasta harjoitusta naisten kohtaamiseen saa siis siten, että on naispuolisia kavereita.
Joo jos haluaa saada paljon naispuolisia kavereita ja olla yksi tytöistä. Vasta kun opettelin nk. panoilmeen, alkoivat kohtaamiset mennä intiimille tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nuori mies ei nykypäivän äppipohjsisessa deittimaailmassa saa oikeastaan mitään vastakaikua naisilta, ja opiskelijapiireissäkin lähinnä päätyy kaveriksi. Ei ihme että ns naistaidot ovat jossain kehitysvàmmaisen tasolla.
Niitä sosiaalisia taitoja opetellaan kylläkin lapsesta asti - kotona, koulussa ja harrastuksissa - ei vasta aikuisena Tinderissä. Ne naistaidotkin lähtee siitä että opettelee alusta asti viettämään aikaa tyttöjen/naisten lähellä ja kohtelemaan heitä ihmisinä, samalla tavalla kuin poikia/miehiä. Jos et osaa edes ystävystyä tyttöjen/naisten kanssa, on turha odottaa parisuhdetta.
Ongelmaksi voikin muodostua se, että mies, joka on koko lapsuutensa viettänyt naisvaltaisessa perheessä ja ympäristössä, tietää ja tuntee naiset, eikä halua parisuhteeseen ja elämään loppuelämäänsä siinä samanlaisessa vuoristoradassa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen lääkärit oli urheilullisia seuramiehiä. Nykyään lääkismiehet ovat aivan jäässä sosiaalisesti ja fyysisesti.
Anna muutamalla niin huomaat, että kyllä ne siitä sulavoituu.
Vierailija kirjoitti:
En sano että puutteet sosiaalisissa taidoissa ovat varsinaisesti miesten ongelma, mutta miehillä tuntuu olevan paljon hankalampaa jutella neutraalisti naisten kanssa. Kun minä (nainen) keskustelen vaikka porukassa niin en ikinä ajattele että tuo on MIES ja siihen pitää suhtautua täysin eri tavalla kuin naisiin. Miehistä kovin moni kuitenkin lähestyy tilanteita juuri näin. Onko tämä sitten yhdistelmä kokemuksen puutetta ja jylläävää testosteronia, ehkä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun juttusi ovat jatkuvasti loogisesti oikosulussa ja sivuraiteilla.
Jos olisi, pystyisit osoittamaan mikä viestissä ei ole loogista, sen sijaan että vain vähättelemällä ohittaisit argumentin joka on kiusallisen osuva sinulle.
"Minä ansaitsen parisuhteen ilman sosiaalisia taitoja koska joku toinen paska mies jossain saattaa pettää" ei ole looginen argumentti. Parisuhdetta ei ansaita, sinä et ole paskuudessasi parempi toista miestä joka on paska eritavalla, eikä kumpikaan teistä ole hyväksi naiselle, sinä et itse voi määrittää oletko naiselle sopiva kumppani vaan vain se nainen voi määrittää sen, nainen voi valita hyvänkin miehen tai olla ilman parisuhdetta mieluummin kuin sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo jos haluaa saada paljon naispuolisia kavereita ja olla yksi tytöistä. Vasta kun opettelin nk. panoilmeen, alkoivat kohtaamiset mennä intiimille tasolle.
Ja lehmät lentää.
Jos oma ulosanti on tuota tasoa kuin ap:lla niin se voi heijastua siihen että alkaa tuntua että vuorovaikutus ei vastapuolen kanssa ole sujuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sano että puutteet sosiaalisissa taidoissa ovat varsinaisesti miesten ongelma, mutta miehillä tuntuu olevan paljon hankalampaa jutella neutraalisti naisten kanssa. Kun minä (nainen) keskustelen vaikka porukassa niin en ikinä ajattele että tuo on MIES ja siihen pitää suhtautua täysin eri tavalla kuin naisiin. Miehistä kovin moni kuitenkin lähestyy tilanteita juuri näin. Onko tämä sitten yhdistelmä kokemuksen puutetta ja jylläävää testosteronia, ehkä 😄
Mun mielestä tämä johtuu siitä, ettei olla tarpeeksi naisten kanssa tekemisissä täysin normaaleissa neutraaleissa sosiaalisissa tilanteissa. Omaan sosiaaliseen piiriini on kuulunut aina paljon miehiä nuoresta asti. Kaikki nämä miehet osaavat olla naisten kanssa normaalisti vain kaverina, koska ovat tehneet sitä aina. Nainen on ihminen siinä kuin mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurillista. Kun poikia opetetaan että kaikki tyttömäinen on huonompaa (eikä poika saa tehdä mitään sellaista, jopa väkivallan uhalla), he välttelevät tyttöjä tai jopa kohtelevat näitä huonosti, koska oppivat näkemään heidät perustavanlaatuisesti erilaisina ja alempiarvoisina. Tästä tulee ongelma siinä vaiheessa kun nuori tai aikuinen mies halajaa parisuhteen ja yhteiskunta/perhe jopa odottaa sitä. Kun koko tuttavapiiri koostuu pojista/miehistä ja lähin nainen on tyyliin oma äiti jota kohdellaan myös kuin palvelijaa, niin siitä loukusta on vaikea päästä pois. Yritykset kaatuu siihen että lähestyy naisia mutta kohtelee näitä kuten on oppinut tekemään eli huonosti.
On jos harrastaa jännämiehiä.