Susanna Penttilän Bangbussi!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341…
Nyt pääsis pukille Susannan kanssa!
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen sinkku eikä minulla ole naista jonka kanssa pitäisi harrastaa seksiä. Meni meinaan seksihalut taas pitkäksi aikaa kun erehdyin avaamaan tämän ketjun ja linkin.
m42
Yksi syy lisää miksi kolmekymmentä täyttäneet on liian wanhoja. Lopahtaa helposti.
Helposti? Vähemmänkin karmealla ilmestyksellä on tapettu tuhoeläimiä silkkaan säikähdyksen aiheuttamaan sydänkohtaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskis saatana vaikka maksais mulle. M46
Sun poikas saattaisi kelvata, kolmekymmentä täyttäneisiin ei Suski koske vaikka maksettais.
Ei sitä kukaan aikuinen mies huoliskaan. Kumiset tissit, kuminen naama ja kumiset aivot.
Hei come on, Suski on hauska tyyppi. Ihan voi lukea jo näistä viesteistä miksi herrojen on tyytyminen omaan käteen. Luo itse se oma unelmaelämäsi (mitä se sit onkaan), niin se Suskikin on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun poikas saattaisi kelvata, kolmekymmentä täyttäneisiin ei Suski koske vaikka maksettais.
Ei sitä kukaan aikuinen mies huoliskaan. Kumiset tissit, kuminen naama ja kumiset aivot.
Hei come on, Suski on hauska tyyppi. Ihan voi lukea jo näistä viesteistä miksi herrojen on tyytyminen omaan käteen. Luo itse se oma unelmaelämäsi (mitä se sit onkaan), niin se Suskikin on tehnyt.
Hauska tyyppi. Vanha haahka, joka jakaa itseään.
Mikä helvetin bussi? Joku pidempi pakettiauto minkä kyljessä on vanhan haahkan vahvasti editoitu kuva.
Varmaan tosi kiva juttu sille sen teini-ikäselle pojalle. Ei varmaan kuule yhtään vittuilua kavereilta kun tollanen paku ajelee ympäri kaupunkia
Mummeli rupes horoilemaan oikein kunnolla sit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos olet onnekas niin sinäkin elät vanhaksi. Ja elämälläsi voit tehdä ihan mitä haluat. Jos haluat seksiä vain tarkoitukseen vihityn puolison kanssa kerran viikossa peiton alla pimeässä, toteuta se unelmasi. Suski nyt sattuu tykkäämään nuorista miehistä, mitäs pahaa tuossa on. Kaikki on mukana ihan omasta vapaasta tahdostaan, tulevat kohdelluksibkunnioittavasti eikä kukaan varmastikaan kuvittele elävänsä jossain monogamisessa suhteessa Suskin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tosi kiva juttu sille sen teini-ikäselle pojalle. Ei varmaan kuule yhtään vittuilua kavereilta kun tollanen paku ajelee ympäri kaupunkia
No poika voi ajella sillä uudenkarhealla autollaan, jonka äiti hänelle osti. Kai sinäkin hyvänä isänä omalle pojallesi ostat upouuden toiveiden mukaisen auton 18-vuotislahjaksi?
Voi parkkeerata sen mummobussinsa mummotunnelin viereen. Sieltä voi löytyä kiinnostuneita klo 3 yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi tästä viestistä voi lukea, että olet aika kaukana hauskasta tyypistä ja se on yksi pääsyy miksi et saa naista. Kokeile olla kiva, voit vaikka yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No poika voi ajella sillä uudenkarhealla autollaan, jonka äiti hänelle osti. Kai sinäkin hyvänä isänä omalle pojallesi ostat upouuden toiveiden mukaisen auton 18-vuotislahjaksi?
Huonot vanhemmat tuppaavat hyvittelemään pahoja tekojaan kalliilla lahjoilla. Ei se lapsien traumoja poista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi tästä viestistä voi lukea, että olet aika kaukana hauskasta tyypistä ja se on yksi pääsyy miksi et saa naista. Kokeile olla kiva, voit vaikka yllättyä.
Olen hauska silloin, kun tarvetta on. Mummohuoraamiselle en ole hauska tyyppi.
Kyllä on ällöttävä nainen. Joku piuha täytyy olla irti, yök.
Suski on muuten entinen SM-tason urheilija.. ärsyttääkö sekin? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että viestin kirjoittaja on lesbo? Vanha kääkkä sielläkin kuule on, joka ei ole elämässään reisiään levittänyt, ja päivät menneet naama norsunv.itulla.
Hävettäis ihan helvetisti jos mun äiti olis huoraillu noin. Mut nykyaikana tuostakin varmaan lässytetään voimaantumisena yms sontaa.
Bussissa soi kaija koon korkkarit kattoon ja haisee karkaillut kusi.
Vaimosi voi katsoa sinua ja nysääsi suorana lähetyksenä Onlyfanista!