Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Susanna Penttilän Bangbussi!

Vierailija
13.06.2026 |

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo voi katsoa rauhassa saippuasarjaa, kun minä poika käyn pamputtamassa Susannaa!

Vaimosi voi katsoa sinua ja nysääsi suorana lähetyksenä Onlyfanista! 

Vierailija
22/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen sinkku eikä minulla ole naista jonka kanssa pitäisi harrastaa seksiä. Meni meinaan seksihalut taas pitkäksi aikaa kun erehdyin avaamaan tämän ketjun ja linkin.

m42

Yksi syy lisää miksi kolmekymmentä täyttäneet on liian wanhoja. Lopahtaa helposti. 

Helposti? Vähemmänkin karmealla ilmestyksellä on tapettu tuhoeläimiä silkkaan säikähdyksen aiheuttamaan sydänkohtaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että banghuussi

Vierailija
24/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskis saatana vaikka maksais mulle. M46

Sun poikas saattaisi kelvata, kolmekymmentä täyttäneisiin ei Suski koske vaikka maksettais. 

Ei sitä kukaan aikuinen mies huoliskaan. Kumiset tissit, kuminen naama ja kumiset aivot.

Hei come on, Suski on hauska tyyppi. Ihan voi lukea jo näistä viesteistä miksi herrojen on tyytyminen omaan käteen. Luo itse se oma unelmaelämäsi (mitä se sit onkaan), niin se Suskikin on tehnyt. 

Vierailija
25/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun poikas saattaisi kelvata, kolmekymmentä täyttäneisiin ei Suski koske vaikka maksettais. 

Ei sitä kukaan aikuinen mies huoliskaan. Kumiset tissit, kuminen naama ja kumiset aivot.

Hei come on, Suski on hauska tyyppi. Ihan voi lukea jo näistä viesteistä miksi herrojen on tyytyminen omaan käteen. Luo itse se oma unelmaelämäsi (mitä se sit onkaan), niin se Suskikin on tehnyt. 

Hauska tyyppi. Vanha haahka, joka jakaa itseään.

Vierailija
26/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin bussi? Joku pidempi pakettiauto minkä kyljessä on vanhan haahkan vahvasti editoitu kuva.

Vierailija
27/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi kiva juttu sille sen teini-ikäselle pojalle. Ei varmaan kuule yhtään vittuilua kavereilta kun tollanen paku ajelee ympäri kaupunkia

Vierailija
28/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummeli rupes horoilemaan oikein kunnolla sit

Vierailija
29/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos olet onnekas niin sinäkin elät vanhaksi. Ja elämälläsi voit tehdä ihan mitä haluat. Jos haluat seksiä vain tarkoitukseen vihityn puolison kanssa kerran viikossa peiton alla pimeässä, toteuta se unelmasi. Suski nyt sattuu tykkäämään nuorista miehistä, mitäs pahaa tuossa on. Kaikki on mukana ihan omasta vapaasta tahdostaan, tulevat kohdelluksibkunnioittavasti eikä kukaan varmastikaan kuvittele elävänsä jossain monogamisessa suhteessa Suskin kanssa. 

Vierailija
30/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tosi kiva juttu sille sen teini-ikäselle pojalle. Ei varmaan kuule yhtään vittuilua kavereilta kun tollanen paku ajelee ympäri kaupunkia

No poika voi ajella sillä uudenkarhealla autollaan, jonka äiti hänelle osti. Kai sinäkin hyvänä isänä omalle pojallesi ostat upouuden toiveiden mukaisen auton 18-vuotislahjaksi?

Vierailija
31/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi parkkeerata sen mummobussinsa mummotunnelin viereen. Sieltä voi löytyä kiinnostuneita klo 3 yöllä.

Vierailija
32/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v i t t u!

Vierailija
33/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi tästä viestistä voi lukea, että olet aika kaukana hauskasta tyypistä ja se on yksi pääsyy miksi et saa naista. Kokeile olla kiva, voit vaikka yllättyä. 

Vierailija
34/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No poika voi ajella sillä uudenkarhealla autollaan, jonka äiti hänelle osti. Kai sinäkin hyvänä isänä omalle pojallesi ostat upouuden toiveiden mukaisen auton 18-vuotislahjaksi?

Huonot vanhemmat tuppaavat hyvittelemään pahoja tekojaan kalliilla lahjoilla. Ei se lapsien traumoja poista.

Vierailija
35/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi tästä viestistä voi lukea, että olet aika kaukana hauskasta tyypistä ja se on yksi pääsyy miksi et saa naista. Kokeile olla kiva, voit vaikka yllättyä. 

Olen hauska silloin, kun tarvetta on. Mummohuoraamiselle en ole hauska tyyppi.

Vierailija
36/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ällöttävä nainen. Joku piuha täytyy olla irti, yök.

Vierailija
37/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suski on muuten entinen SM-tason urheilija.. ärsyttääkö sekin? 😆

Vierailija
38/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että viestin kirjoittaja on lesbo? Vanha kääkkä sielläkin kuule on, joka ei ole elämässään reisiään levittänyt, ja päivät menneet naama norsunv.itulla.

Vierailija
39/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäis ihan helvetisti jos mun äiti olis huoraillu noin. Mut nykyaikana tuostakin varmaan lässytetään voimaantumisena yms sontaa. 

Vierailija
40/115 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa soi kaija koon korkkarit kattoon ja haisee karkaillut kusi.