Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä painan reidellä niin kovaa klitorista, että saan orgasmin. Siihen loppuu pissahätä vähäksi aikaa

Vierailija
13.06.2026 |

Osaan tehdä sen niin, ettei toiset huomaa mitään kuin käden housuissa

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää toimii oikeesti jos on kova hätä eikä vessaan pääse sillä hetkellä 

Vierailija
22/26 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kirjoittaja ei kyllä tiedä anatomiasta mitään. Jos minä saan orkun kovassa pissahädässä, niin se kyllä lirahtaa ulos, kun lihakset puristuu ns. hallitsemattomasti orkun aikana. Ei siis kuulosta kovin hyvältä idealta pissan pidätykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän kirjoittaja ei kyllä tiedä anatomiasta mitään. Jos minä saan orkun kovassa pissahädässä, niin se kyllä lirahtaa ulos, kun lihakset puristuu ns. hallitsemattomasti orkun aikana. Ei siis kuulosta kovin hyvältä idealta pissan pidätykseen.

En tiedä miksi edes vastaan tällaiseen ketjuun, mutta itse asiassa se ei mene ollenkaan noin. Ainakin minulla menee virtsaputki jotenkin "lukkoon" orgasmista, jonkin aikaa sen jälkeen ei voi käydä vessassa vaikka olisi kuinka rakko täynnä.

Vierailija
24/26 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi edes vastaan tällaiseen ketjuun, mutta itse asiassa se ei mene ollenkaan noin. Ainakin minulla menee virtsaputki jotenkin "lukkoon" orgasmista, jonkin aikaa sen jälkeen ei voi käydä vessassa vaikka olisi kuinka rakko täynnä.

Juu, mulla ei kyllä tosiaan mene noin, vaan aina varmistettava, että on just käynyt vessassa ennen seksiä. Muuten on lakanat märkänä (väärästä syystä) jos saa orgasmin.

Vierailija
25/26 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halusit kertoa tämän sirkustempun?

Vierailija
26/26 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä kusi lentää muutenkin kiihottuessa ja varsinkin orkuissa,

t. Tissi-Liisa