Minä painan reidellä niin kovaa klitorista, että saan orgasmin. Siihen loppuu pissahätä vähäksi aikaa
Osaan tehdä sen niin, ettei toiset huomaa mitään kuin käden housuissa
Kommentit (26)
Tän kirjoittaja ei kyllä tiedä anatomiasta mitään. Jos minä saan orkun kovassa pissahädässä, niin se kyllä lirahtaa ulos, kun lihakset puristuu ns. hallitsemattomasti orkun aikana. Ei siis kuulosta kovin hyvältä idealta pissan pidätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Tän kirjoittaja ei kyllä tiedä anatomiasta mitään. Jos minä saan orkun kovassa pissahädässä, niin se kyllä lirahtaa ulos, kun lihakset puristuu ns. hallitsemattomasti orkun aikana. Ei siis kuulosta kovin hyvältä idealta pissan pidätykseen.
En tiedä miksi edes vastaan tällaiseen ketjuun, mutta itse asiassa se ei mene ollenkaan noin. Ainakin minulla menee virtsaputki jotenkin "lukkoon" orgasmista, jonkin aikaa sen jälkeen ei voi käydä vessassa vaikka olisi kuinka rakko täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi edes vastaan tällaiseen ketjuun, mutta itse asiassa se ei mene ollenkaan noin. Ainakin minulla menee virtsaputki jotenkin "lukkoon" orgasmista, jonkin aikaa sen jälkeen ei voi käydä vessassa vaikka olisi kuinka rakko täynnä.
Juu, mulla ei kyllä tosiaan mene noin, vaan aina varmistettava, että on just käynyt vessassa ennen seksiä. Muuten on lakanat märkänä (väärästä syystä) jos saa orgasmin.
Miksi halusit kertoa tämän sirkustempun?
Mulla kyllä kusi lentää muutenkin kiihottuessa ja varsinkin orkuissa,
t. Tissi-Liisa
Tää toimii oikeesti jos on kova hätä eikä vessaan pääse sillä hetkellä