Susanna Penttilä saapuu seksibussilla keskelle Helsinkiä
Näillä vaatimuksilla pääsee kyytiin:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/91510d77-463b-4b3a-80c4-3433cf…
Kommentit (620)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun varoitit🤢🤢🤢
M45
Älä pelkää, ei tuollaista pappaa kukaan enää halua.
Kuka tollasta kumista mummoo pystyy paneen?
Joillekin riittää, että on vielä lämmin, ja tuntuu pulssi.
Paljonhan noissa tuhruisissa kuvissa on ideana mustan miehen ylivalta blondiin naiseen, tässä tapauksessa valkoisen miehen äitiin tai pikemminkin myös isoäitiin tässä tapauksessa. Tulee kuva että vanhakin nainen alistuu uhmaten kunniaa ja lapsiaan kun saatavilla on isoa mokkaa. Jos tässä ideana oli milf seksi, niin aikamoisessa kaveriporukassa Suskin poika liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naine kerrankin maksaisi miehelle kertakorvauksen työstä ja vielä osuuden videon onlyfans tuotosta. Älkää hyvät miehet ilmaiseksi antako kyrpäänne tuon ruusun bisnesten käyttöön.
Videoiden tuotosta kannattaa ehdottomasti vaatia puolet. Ja jos kaksi poikaa on rassaamassa tuota yhtä aikaa niin jokaiselle kolmasosa. Älkää hyvät pojat tehkö tuolle töitä ilmaiseksi.
Jossain on huhu miten Susannan poika olisi paikalla ja tallentaisi kaiken...🤔
Suskin pitäisi maksaa vierailleen palkkaa. Ongelmaa ei olisi jos maksaisi niille nuorille kundeille korvauksen ja veisi tuon bussinsa jonnekin syrjäseuduille. No toki joo lapsi voitaisiin kyllä ottaa huostaan, se meinasi unohtua.
Siitä on lähes 20 vuotta, kun Susanna Penttilän elämä muuttui totaalisesti. Oli joulukuu 2003, kun Ilta-Sanomien lööpissä hehkutettiin, että ”Susanna on Suomen uusi Playboy-tyttö”. Jutussa kerrottiin, että Férrer-vaateputiikkia Helsingin keskustassa pitävä yrittäjä poseeraisi keväällä 2004 Playboyssa.
Lehtijutusta alkoi valtava pyöritys, ja julkisuus yllätti Penttilän.
– Muistan, kun näin sen ensimmäisen lööppini, menin kynsihuoltoon ja aloin itkemään siellä. Se oli shokki, että olin ihan tuntematon tyttö ja olin yhtäkkiä lehden kannessa. Liikkeeseeni tuli toimittajia joka paikasta ja se oli todella outoa, Penttilä kertoo nyt.
voi ei suski itki kun siitä tehtiin lehtijuttu
Vierailija kirjoitti:
Mitä kukkarossa tuliaisina?
Hiv, kuppa, tippuri ja oliko vielä jotain?
Se sankkeri, jonka alkuperäistä nimeä ei saa enää käyttää.
Hän perusti Férrer-vaateliikkeensä vuonna 1992 vain 18-vuotiaana. Suomessa elettiin silloin pahinta lamaa, mutta naapuriliikkeessä lukioaikana työskennellyt Penttilä uskoi selviävänsä vaatekaupan pyörittämisestä.
Penttilän isä auttoi tytärtään liikkeen perustamisessa. Pankista Penttilä otti niin pienen lainan, että jopa pankinjohtaja nauroi sille.
– Markka devalvoitiin ja alku oli aika hurja. Ekat vuodet tein muita töitä esimerkiksi mallina messuilla. Liike ei tuottanut viiteen ensimmäiseen vuoteen mitään, koska taloustilanne oli niin vaikea.
– Isäni sanoi, että ota vaikka opiskelun kannalta tuo. Jos se menee pieleen, niin se on hyvää oppia. Lopulta kaikki menikin tosi hyvin.
Kyllä se raha saa ihmisen tekemään mitä tahansa. Hyi olkoon.
Mikään ei lopulta ole niin saastaista, kuin raha. Mitä enemmän sitä pääomaa ja likviditeettiä kertyy ihmiselle, sen enemmän se alkaa viedä sitä ihmistä. Katsokaa vaikka Elon Muskia, ja kumppaneita. Donald -setäkin viimeisillä elinvoimillaan hamuaa rahaa ja valtaa.
Raha on vain ihmisen itse keksimä systeemi ja järjestys; välttämätöntä, että ei olisi anarkiaa, vaan jokin järjestys. Se on kuitenkin vain välttämätöntä elämiseen, ei muuta.
Tämän totean nuukana, melko varakkaana ihmisenä. Käärinliinoissa ei ole taskuja.
Playboyn tuomasta julkisuudesta huolimatta Penttilä jatkoi vaateliikkeensä pyörittämistä ja elämäänsä Suomessa. 2000-luvun alussa kaupalla meni loistavasti ja se laajensi toimintaansa.
– Myimme ihan jäätäviä määriä vaatteita ja kaikki meni kaupaksi. Voi sanoa, että olin silloin miljonääri.
Penttilä on joutunut elämään jo kuukausia säästöillään, sillä kauppa ei ole käynyt entiseen tapaan. Hänelle on kuitenkin kertynyt omaisuutta, joka auttaa kriiseistä selviämisessä. Penttilä omistaa muun muassa muutaman sijoitusasunnon.
– Minulla on lapsi, joten minun täytyy miettiä tarkkaan talouteni. Olen aika harkitseva rahankäyttäjä nykyään. Jos olisin 20-vuotias, olisin varmasti ostanut vain kalliita käsilaukkuja.
Penttilä sai vuonna 2009 pojan, mutta päätti pitää lapsensa visusti poissa julkisuudesta. Hän on puhunut Dominique-pojastaan vain vähän, eikä hän näy äitinsä somessa kuin silloin tällöin Instagramin vuorokaudessa katoavissa tarinoissa.
– Jos laitan hänestä stoorin, niin hän sanoo ”äiti lol, ota pois”. Jos Dominique itse haluaisi olla esillä, niin hän voisi olla.
Onko pissa- ja kakkaleikkejä tuossa loka-autossa? Bajamajana voisi käyttää.
Kuka saatanan Susanna Penttilä.
Nuorena Penttilä oli SM-tason kilparatsastaja. Hevoset ovat pysyneet lähellä hänen sydäntään ja hän käy säännöllisesti ystävänsä Marko Björsin talleilla Helsingissä.
Koko elämänsä pitkissä parisuhteissa ollut Penttilä on nyt ensi kertaa sinkku ja nauttii siitä täysin siemauksin. Hän kokee, ettei kaipaa elämäänsä miestä, sillä arki kahdestaan Dominiquen kanssa on juuri sitä, mitä hän haluaa.
– Tapailen kyllä miehiä ja tykkään reippaasti nuoremmista miehistä. He ovat heikkouteni, Penttilä kertoo nauraen.
Penttilällä oli edellisen kumppaninsa kanssa 18 vuotta ikäeroa. Hänen mukaansa sopiva ikä miehelle ”alkaa kakkosella tai kolmosella, mutta ei nelosella”.
– En tunne oloani luontevaksi vanhempien miesten kanssa. Omanikäisteni kanssa koen olevani epämukavuusalueella ja tulee sellainen olo, että miten tässä nyt pitäisi olla.
– En tiedä olenko höpsö tai naiivi, mutta en halua vain istua kotona katsomassa hiihtoa ja uutisia telkkarista. Jos minulla on vapaa lauantai, tykkään välillä lähteä klubille juhlimaan ystävieni kanssa.
Penttilä ei käytä deittipalveluja, sillä vientiä riittää hänen mukaansa muutenkin. Lisäksi hänellä on ikäviä kokemuksia Tinderistä, vaikkei hän ole koskaan käyttänyt sovellusta. Feikkiprofiilit, joissa joku on käyttänyt Penttilän kuvia, ovat aiheuttaneet hänelle pelottavia tilanteita.
– En halua ajatella sillä tavalla, että olen nyt 50 ja minun pitää laittaa poppana päälle ja tehdä matonkuteita. Jotkut tykkäävät siitä, jotkut napapaidoista.
– Olen tosi sinut itseni kanssa ja nauran välillä, että olen tällainen viisikymppinen pissis, jolla on tekotukka, feikkirusketus ja tekokynnet.
Ikääntyminen näkyy Penttilän mukaan lähinnä siinä, ettei hän pysty enää urheilemaan yhtä kovaa kuin ennen. Nuorena Penttilä oli SM-tason kilparatsastaja ja aiemmin hän treenasi joka ikinen päivä.
– Nykyään käyn salilla 3–4 kertaa viikossa ja olen siellä 2,5 tuntia kerrallaan.
– Pystyisin edelleen juoksemaan puolimaratonin, mutta huomaan, ettei kroppani palaudu ja paikat kolottaa.
Penttilän mukaan hän ei koe ulkonäköpaineita, vaan treenaa hyvinvointinsa takia. Hän ei tietoisesti yritä näyttää nuorelta tai murehdi siitä, miten ikääntyminen vaikuttaa hänen ulkonäköönsä.
– Jos minulle tulee ryppyjä, niin sitten tulee ryppyjä! Ja kyllä minullakin vatsa pömpöttää, vaikka hoikka olenkin, mutta entäs sitten?
Vierailija kirjoitti:
Kuka saatanan Susanna Penttilä.
Joku entinen rättikauppias ja nykyinen portto.
Suurena Dingo-fanina Susanna oli yllättäen lähtenyt Poriin metsästämään yhtyeen solistia Nipa Neumannia.
– Karkasit Poriin ja asuit Neumannin rappukäytävässä viikon, Marko naurahtaa katsoen ystäväänsä.
Seksibussi otettiin käyttöön kesäksi siksi että bisnes ei notkahda kesällä. Of myy vähiten kesällä kun ihmiset on enemmän menossa ja ulkona. Siksi Miljonääri Penttilän ahneudella ei ole rajaa. Mutta uskon ettei nuoret tietokoneen takana piilottelevat miehet kehtaa mennä noin räikeään bussiin. Miehiäkin hävettää noin epätoivoinen bussi. Joitain runkkareita ja setämiehiä voi kiinnostaa mutta nuoret miehet tuskin kiinnostuu paitsi ehkä kännissä ja läpällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siel bussissa siis tapahtuu?
Päiväkahvittelua. Ei muuta.
Videoiden tuotosta kannattaa ehdottomasti vaatia puolet. Ja jos kaksi poikaa on rassaamassa tuota yhtä aikaa niin jokaiselle kolmasosa. Älkää hyvät pojat tehkö tuolle töitä ilmaiseksi.