Mitä sanoisit jos Jumalan enkeli ilmestyisi yhtäkkiä kämppääsi
Kommentit (132)
( yksinpuhuen) " Olen unohtanut taas ottaa Sen pillerin... "
Vierailija kirjoitti:
Olen pari kertaa nähnyt. Ei ehdi kysyä. Nopea havainto.
Olen kerran nähnyt .niitä tuli mont. Jähmetyin vaan katsomaan. Kun olivat poissa olin pittän ihmeissäni. Olin silloin kaikissa ruumiin ja sielun voimissa. Toivon että näkin uudestaan ja voisin katsella levollisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos se ei olisikaan mitään hallusinaatiota vaan ihan oikea enkeli.
Mulle se on se ja sama. Saisi äkkilähdön ulos asunnosta. Mun kotiin ei kukaan kutsumatta tule.
Soittaisin häkeen kunhan olisin ensin paennut tuntematonta asuntoon tunkijaa vessaan. Sinihaalariset tulevat sitten kovat piipussa viemään sen pois. Mun asuntoon ei tulla.
Vierailija kirjoitti:
Ok, kerro lisää.
Menisin varmaan sanattomaksi, sen verran vaikuttava ilmestys olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kerro lisää.
En osaa. En tiedä, edes näinkö sen lyhyen hetken normaalisti silmillä vai mielessäni tai muuten.
Saattoi olla suojelusenkeli. Toisella oli miekka vyöllä, ja oli hyvin isokokoinen.
soittaisin psykiatriseen päivystykseen
Henkiolennothan ei paljon kysele, ne voi tulla vaikka minkälaisten ovien läpi, mut jos Jumalan lähettämä enkeli tulee hän ei koskaan pelästytä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran nähnyt .niitä tuli mont. Jähmetyin vaan katsomaan. Kun olivat poissa olin pittän ihmeissäni. Olin silloin kaikissa ruumiin ja sielun voimissa. Toivon että näkin uudestaan ja voisin katsella levollisemmin.
Ihanaa, toivottavasti näet heitä vielä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin varmaan että "Ohoh, mitä helv.....?!".
Huutaisitko perkelettä apuun tilanteen tasapainottamiseksi?
Käskisin pois. Törkeää kotirauhan rikkomista paukkia iisten asumuksiin soittamatta ovikelloa ja ilman ennakkovaroitusta.
Vierailija kirjoitti:
Taruolento.
Yhtä todennäköistä kun lohikäärmeen, yksisarvisen, vampyyrin, ihmissuden tai muun taruolennon kohtaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Henkiolennothan ei paljon kysele, ne voi tulla vaikka minkälaisten ovien läpi, mut jos Jumalan lähettämä enkeli tulee hän ei koskaan pelästytä ketään.
Ei pelottanut. Kunnioitettava hahmo.
En varmaan sanoisi mitään. Ajattelisin, että jassoo, nyt minullakin sitten on harhoja.
Pitäisi vissiin pyytää esittelemäänsä jalkovälinsä. On tunnettu fakta, tai ainakin kuvitellusti tunnettu fakta, ettei enkeleillä ole sukupuolielimiä. Ihan sama minulle,
Vierailija kirjoitti:
Pelästyttääpäs. Raamatussakin useampaan kertaan sanotaan ihmisten pelästyneen enkeliä. "Enkelin nähdessään Sakarias säikähti ja joutui pelon valtaan" (Joh. 1:12), ym.
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin käymään kaupassa kaljaa hakemaan.
Kyllä, ja sen jälkeen se vois vaikka imuroida.
Töissähän ne Jumalan enkelit ovat koko ajan, jokaiselle ihmiselle on annettu jo syntymästään lähtien suojelusenkeli joka suojelee sinua aina kuolemaasi asti, sitten niitten duunit loppuu tai siirtyy seuraavalle ihmiselle.