Söin salitreenin jälkeen hampurilaisen ja jäätelöä. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi myös jäätelöä?
Miksipä ei?
Ap
Eri kysyjä kysyy paljonko söit jäätelöä ja mitä jäätelöä se oli?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluun, kunhan jaksan ensiksi mennä salille! Mutta eipä tässä ole ravintolaa enkä käytä tilauspalveluita.
Tee hampurilainen kotona. Mäkin tein.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi myös jäätelöä?
Miksipä ei?
Ap
Eri kysyjä kysyy paljonko söit jäätelöä ja mitä jäätelöä se oli?
Ehkä 1,5 dl Ingmanin creamy vaniljaa.
Ap
En,olen syönyt vaikka mitä,aamulenkin jälkeen jäätelön,toscapullan kahvilla.Päiväruoan,ihanaa leipää päällysteillä..karkkia kauhee nälkä vieläkin..syön lisääää
Vierailija kirjoitti:
Mä syö aina pyörälenkin jälkeen jäätelön ja pari karkkia. Mun herkkuhetki
Amatöörin hommaa ajatella, että rehkiminen menee ”hukkaan”, jos syö jotain korkean kaloripitoisuuden ruokaa rehkimisen jälkeen. Mä ajattelen ennemmin niin, että käyn lenkillä usein, niin ruokavalioni voi olla vapaampi.
Kyllä. Ja lihakset tarvitsevat kaloreita kasvaakseen ja vahvistuakseen. Ja mikäs sen parempi hetki syödä niitä herkkuja kuin kovan rääkin jälkeen. Silloin keho myöskin hyödyntää niitä kaloreita parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä syö aina pyörälenkin jälkeen jäätelön ja pari karkkia. Mun herkkuhetki
Amatöörin hommaa ajatella, että rehkiminen menee ”hukkaan”, jos syö jotain korkean kaloripitoisuuden ruokaa rehkimisen jälkeen. Mä ajattelen ennemmin niin, että käyn lenkillä usein, niin ruokavalioni voi olla vapaampi.Kyllä. Ja lihakset tarvitsevat kaloreita kasvaakseen ja vahvistuakseen. Ja mikäs sen parempi hetki syödä niitä herkkuja kuin kovan rääkin jälkeen. Silloin keho myöskin hyödyntää niitä kaloreita parhaiten.
Niinpä. Itse ainakin tavoittelen salitreenillä lihasmassan kasvua, joten on pakko syödä vähän enemmän.
Ap
Mäkin haluun, kunhan jaksan ensiksi mennä salille! Mutta eipä tässä ole ravintolaa enkä käytä tilauspalveluita.