Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että kun kunnianarvoisa Raamattu kirjoitettiin ne oli jo hyvin selvittäneet naisen psyykeen salat?

Vierailija
13.06.2026 |

Ja miten kun lapsiakin pitäs tehdä ei voi juosta kylillä ja panna ketä vaan ihan täysin avoimen rajan yli vaan sattuu tulemaan. Valkoinen mies maksaa.. Ne jotka haluaa avoimet rajat ei ymmärrä mikä on valtio ja miten se on hyödyllinen konsepti koska juuri sen ne haluaa tuhota. Ja koko sivilisaation. Tajuaa ne sitä itse tai ei. Siinä on jotain jin jangia kuten tutkija Maria Linden os. Annalakin sanoi. 

Ja ajattelee että naisten ja miesten ero on hormonit ja testosteronin puute tekee naiiviksi ja helpoksi aivopestä niin tästä voi sitten itse kukin vetää omat johtopäätöksensä. Venäläinenkin (ja se en ole minä)sen tietää mitä monikulttuurisuus tekee. 

Oikeasti naisetkin kuuluu pitää Herran nuhteessa. Ja monta muuta viisautta. 

Ja naisten äänioikeuskin on virhe ja Spedekin ihan oikeassa. The reasons pile up. Ja koko ajan kauheen nalkutus asioita joista ei kerrota läheskään kaikkea. Ei kukaan sano että hetkinen jos maahan muutto lisää raiskauksia ja pahoinpitelyjä ja sekin aina jotenkin menee valkoisen heteromiehen syyksi eikä suinkaan ole syy vähentää esmes maahan muuttoa niin syy saattaa tosiaan olla se että meille syötetään valheellisia asioita nk legacy mediasta. Ovat saatanasta eivätkä edistä sivilisaation selviytymiselle edullisia asioita.  Se katsoo meitä suoraan silmiin. 

Eikä tarvi mitenkään kauheesti ees pinnistellä että tämmösenkin tajuaa.  Eikä koskaan tule ohjelmaa valkoisen miehen saavutuksista. Jotenkin se ohjelma aina unohdetaan tehdä ja juttu kirjoittaa. Ja ajattelee että osasivat kirjoittaakin 2000 vuotta sitten ja moni mustassa Afrikassa ei osaa edelleen. Eikä sekään ole mitenkään minun eli valkoisen heteromiehen vika. Kai Afrikassakin käytettävän auton ja kännykänkin on valkonen mies keksinyt. Polkupyörän. Kahvinkeittimen. 

Missä niistä on kiitos? Että niiden alkuaineille on käyttöä koska valkoinen mies on keksinyt kuuraketinkin koska hän on keksnyt myös Niin paljon matskua sais ja vois kehuakin välillä oikein kunnolla. Sais Nobel palkinnon mutta oiski totta, toisin kuin Al Gorenkin dokkari, ja joku tietäis vaikka syynkin toisin kuin Obamalla. Tulis ihan oikeista saavutuksista jota nytkin sattumoisin käytät. Vois lähettää myös Afrikkaan ja kertoo oikein hitaalla englannilla ta mitä zulukieliä ne siellä puhuukin. Naiset sopii lääkäreiksi vaan ei papeiksi. 

Ja tää pitäs sitten opettaa koulussakin eikä mitään setan vierailuja. Ne on wokettajia ja vääriä profeettoja. Saa kannattajansa voimaan pahoin. Aiheuttaa dysforiaa. Ei voi sanoa ettei olisi varoitettu aikoja sitten. Ja kauhee nalkutus kuuluu koko ajan niin tämä voi olla se kohta kun men put their foot down niin sanotusti. Siirtyä monarkiaan. Sen tajuaa siitä että joku alkaa vetää jotain turpaan. Ja ne jotka tätä sitten ajaa eli Venäjä. naiset ja muslimit niin niistäkään ei kukaan aja länsimaisen sivistyksen asiaa. 

And this is all so obvious.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Naisten luonto nyt on aina ollut tiedossa. Kävi ilmi jo Eedenin puutarhassa.

No tasan tarkkaan ei ole ollut tiedossa. Miehet ovat vain päättäneet että nainen on sellainen ja tällainen, samalla kun ukot itse ovat ihan samanlaisia. Mutta naisen kohdalla on haluttu kehitellä ties mitä hevonpeeselityksiä, jotta nainen voitaisiin alistaa ja äijät itse tekopyhästi sikailla menemään. Tämä näkyy mm. Eedenin puutarhan tapaisessa fiktiossa.

Hu ora vihastui. Hellanlettas. :D

Sekopäinen sovinisti haluaa vastata jotenkin, muttei keksi mitään argumenttia. Lopputuloksena tuo turahdus.

En ole sekopää TAIKKA sovinisti. Tykkään naisista, etenkin seksin merkeissä. Kunhan vain tunnustan NEUTRAALISTI tosiasioita naisten olemuksesta. 

Toivon, että paljastat paskat ajatuksesi epätodennäköisille deittikumppaneillesi jo ekoilla treffeillä, jottei vaan kukaan saa sinunlaistasi kivirekeä pidemmäksi aikaa vaivoikseen. Hyi vttu, mikä luuseri.

Puhun avoimesti ajatuksistani. Naiset yleensä tykkäävät. Katsos, kun naisten puheet ovat yhtä ja teot toista. Oikeasti keskimääräinen nainen haluaa itsevarman miehen, joka näyttää naiselle kaapin paikan. On yleinen totuus, että naiset haluavat tulla ns. alistetuiksi. Sen takia, kuten sanoin, alkavat tyypillisesti myymään itseään "vapauduttuaan". Koska tavalla tai toisella haluavat kokea olevansa miehen omaisuutta ja käytettävissä. Tämä on naisen luonto, älä minulle itke asiasta. 

Sanoo naisvihamielinen mulkku, joka huuli pyöreänä ihmettelee kun naiset ei pyörikään ihastuksissaan ympärillä.

Nyt tää teidän oma miesvihanne vaan pukkaa pintaan. Huomaatko kun haukut miten juuri itse olet vihainen?

Miesviha sovinisteja kohtaan on täysin ansaittua. Pallit kierteelle vain.

Vierailija
62/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa ole mitään kunnian arvoista. Mokoma satukirja joutaa ainoastaan saunan tai nuotion sytykkeeksi.

Se on Pyhä Raamattu. Raamattu on totta. 

Koraanikin on ihan yhtälailla vissiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on pelkkä surkea persläpi, joka niin palavasti vihaa naisia, että keksii toinen toistaan höperömpiä selityksiä, joilla yrittää saada ällöttävät ajatuksensa näyttämään jotenkin eettisesti ja rationaalisesti oikeutetuilta. Samalla hän on yksi niistä, jotka häpäisevät Jumalan nimen käyttämällä häntä perusteluna paskalleen. Jumala haluaa ihmisten pitävän toisistaan huolta, ei hyökkäävän toistensa kimppuun ja vieläpä hänen nimissään. Ap voi olla sovinisti, Jumala ei, joten koko naisvihamielisen pamfletin voi työntää perseeseen.

Vaikene seurakunnassa, nainen. 

En onneksi kuulu seurakuntiin. Joten älämölöän niin paljon kuin sielu sietää.

Eri

Vierailija
64/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla meni taas tunteisiin 😅 ehkä siksi kun saavutukset on vaatimattomia? 🤔 

Mitä sinä olet saavuttanut paitsi tämän ripulipaskan palstalle ja muut vastaavat tuotokset vuosien ajan? Kerropa rehellisesti.

Vierailija
65/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on pelkkä surkea persläpi, joka niin palavasti vihaa naisia, että keksii toinen toistaan höperömpiä selityksiä, joilla yrittää saada ällöttävät ajatuksensa näyttämään jotenkin eettisesti ja rationaalisesti oikeutetuilta. Samalla hän on yksi niistä, jotka häpäisevät Jumalan nimen käyttämällä häntä perusteluna paskalleen. Jumala haluaa ihmisten pitävän toisistaan huolta, ei hyökkäävän toistensa kimppuun ja vieläpä hänen nimissään. Ap voi olla sovinisti, Jumala ei, joten koko naisvihamielisen pamfletin voi työntää perseeseen.

Vaikene seurakunnassa, nainen. 

En onneksi kuulu seurakuntiin. Joten älämölöän niin paljon kuin sielu sietää.

Eri

No liity. Ei totakaan kuunnella jaksa. 

Vierailija
66/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on hyviä ja pahoja . Toinen tekee pahaa toinen hyvää .  

Joo mutta prosentit kaatuu yleensälkkin pahanpuolelle 2026 ja idiootit sotiin kysymys kuuluu mikä teitä johtajia vaivaa? ja kansa miksi ette vedä näitä kusipääjohtajia köydenjatkoksi ?130 miljoonaa ihmistä  esim.pelkää yhtä kääpiörunkkua onhan se säälittävää.

Vierailija
67/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on totuus. Alaston totuus. Ihminen on "naimisissa" totuutensa kanssa.

Ja Herra Jumala sanoi: "Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä, minä teen hänelle avun, joka on hänelle sopiva".

Sentähden mies (ihminen) luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi.

Ja he olivat molemmat, mies (ihminen) ja hänen vaimonsa, alasti eivätkä hävenneet toisiansa.

Syntiinlankeaminen estää ihmistä näkemästä totuutta.

Ja Herra Jumala teki Aadamille ja hänen vaimollensa puvut nahasta ja puki ne heidän yllensä.

Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt hu *rin hänen kanssansa.

Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat por *toa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.

Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.

Vierailija
68/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on totuus. Alaston totuus. Ihminen on "naimisissa" totuutensa kanssa.

Ja Herra Jumala sanoi: "Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä, minä teen hänelle avun, joka on hänelle sopiva".

Sentähden mies (ihminen) luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi.

Ja he olivat molemmat, mies (ihminen) ja hänen vaimonsa, alasti eivätkä hävenneet toisiansa.

Syntiinlankeaminen estää ihmistä näkemästä totuutta.

Ja Herra Jumala teki Aadamille ja hänen vaimollensa puvut nahasta ja puki ne heidän yllensä.

Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt hu *rin hänen kanssansa.

Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat por *toa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.

Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.

Johanneksen ilmestys (apokalupsis) paljastaa "totuuden", niille, jotka ovat valmiita sen näkemään. 

Johannksen ilmestyksessä ei mainita kertaakaan sanaa "totuus".

Mikäli ihminen ei luovu totuudestaan, ei ihminen voi nähdä totuutta.

Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni.

Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.

Katso, sinä karkoitat minut nyt pois vainiolta, ja minun täytyy lymytä sinun kasvojesi edestä ja olla kulkija ja pa *kolainen maan päällä; ja kuka ikinä minut kohtaa, se ta *paa minut." Mutta Herra sanoi hänelle: "Sentähden, kuka ikinä ta *paa Kainin, hänelle se pitää seitsenkertaisesti kostettaman". Ja Herra pani Kainiin merkin, ettei kukaan, joka hänet kohtaisi, ta *paisi häntä.

Ja Herra sanoi Abramille: "Niin tiedä totisesti, että sinun jälkeläisesi tulevat elämään muu kalaisina maassa, joka ei ole heidän omansa, ja heidän on niitä palveleminen, ja ne sortavat heitä neljäsataa vuotta.

Kun muu kalainen asuu luonasi teidän maassanne, älkää sortako häntä. Muu kalainen, joka asuu teidän luonanne, olkoon niinkuin maassa syntynyt teikäläinen. Rakasta häntä niinkuin itseäsi, sillä tekin olitte muu kalaisina Egyptin maassa. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

Ja minä kuulin suuren äänen temppelistä sanovan niille seitsemälle enkelille: "Menkää ja vuodattakaa ne seitsemän Jumalan vihan maljaa maan päälle".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi