Uskotko, että kun kunnianarvoisa Raamattu kirjoitettiin ne oli jo hyvin selvittäneet naisen psyykeen salat?
Ja miten kun lapsiakin pitäs tehdä ei voi juosta kylillä ja panna ketä vaan ihan täysin avoimen rajan yli vaan sattuu tulemaan. Valkoinen mies maksaa.. Ne jotka haluaa avoimet rajat ei ymmärrä mikä on valtio ja miten se on hyödyllinen konsepti koska juuri sen ne haluaa tuhota. Ja koko sivilisaation. Tajuaa ne sitä itse tai ei. Siinä on jotain jin jangia kuten tutkija Maria Linden os. Annalakin sanoi.
Ja ajattelee että naisten ja miesten ero on hormonit ja testosteronin puute tekee naiiviksi ja helpoksi aivopestä niin tästä voi sitten itse kukin vetää omat johtopäätöksensä. Venäläinenkin (ja se en ole minä)sen tietää mitä monikulttuurisuus tekee.
Oikeasti naisetkin kuuluu pitää Herran nuhteessa. Ja monta muuta viisautta.
Ja naisten äänioikeuskin on virhe ja Spedekin ihan oikeassa. The reasons pile up. Ja koko ajan kauheen nalkutus asioita joista ei kerrota läheskään kaikkea. Ei kukaan sano että hetkinen jos maahan muutto lisää raiskauksia ja pahoinpitelyjä ja sekin aina jotenkin menee valkoisen heteromiehen syyksi eikä suinkaan ole syy vähentää esmes maahan muuttoa niin syy saattaa tosiaan olla se että meille syötetään valheellisia asioita nk legacy mediasta. Ovat saatanasta eivätkä edistä sivilisaation selviytymiselle edullisia asioita. Se katsoo meitä suoraan silmiin.
Eikä tarvi mitenkään kauheesti ees pinnistellä että tämmösenkin tajuaa. Eikä koskaan tule ohjelmaa valkoisen miehen saavutuksista. Jotenkin se ohjelma aina unohdetaan tehdä ja juttu kirjoittaa. Ja ajattelee että osasivat kirjoittaakin 2000 vuotta sitten ja moni mustassa Afrikassa ei osaa edelleen. Eikä sekään ole mitenkään minun eli valkoisen heteromiehen vika. Kai Afrikassakin käytettävän auton ja kännykänkin on valkonen mies keksinyt. Polkupyörän. Kahvinkeittimen.
Missä niistä on kiitos? Että niiden alkuaineille on käyttöä koska valkoinen mies on keksinyt kuuraketinkin koska hän on keksnyt myös Niin paljon matskua sais ja vois kehuakin välillä oikein kunnolla. Sais Nobel palkinnon mutta oiski totta, toisin kuin Al Gorenkin dokkari, ja joku tietäis vaikka syynkin toisin kuin Obamalla. Tulis ihan oikeista saavutuksista jota nytkin sattumoisin käytät. Vois lähettää myös Afrikkaan ja kertoo oikein hitaalla englannilla ta mitä zulukieliä ne siellä puhuukin. Naiset sopii lääkäreiksi vaan ei papeiksi.
Ja tää pitäs sitten opettaa koulussakin eikä mitään setan vierailuja. Ne on wokettajia ja vääriä profeettoja. Saa kannattajansa voimaan pahoin. Aiheuttaa dysforiaa. Ei voi sanoa ettei olisi varoitettu aikoja sitten. Ja kauhee nalkutus kuuluu koko ajan niin tämä voi olla se kohta kun men put their foot down niin sanotusti. Siirtyä monarkiaan. Sen tajuaa siitä että joku alkaa vetää jotain turpaan. Ja ne jotka tätä sitten ajaa eli Venäjä. naiset ja muslimit niin niistäkään ei kukaan aja länsimaisen sivistyksen asiaa.
And this is all so obvious.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
En usko vaan tiedän.
Et tiedä, vaan luulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika miten ala-arvoinen aloitus!
Mutta niin totta.
Jep, on niin totta että aika ala-arvoinen on tuo aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP, ei edes 0/5 arvoinen.
On ihan jo näiden vastausten takia. Ja minä kai sen päätän.
Milläs auktoriteetilla sinä sen päätät? Tämä on makuasia, sinun makusi on yksi muiden joukossa ja useimpien muiden maku on päinvastainen kuin sinulla.
Mutta selvästi halusit vain ärsyttää ihmisiä? Silloin ymmärrän miksi itse arvostat omaa roskaasi.
Minä päätän onko kaikki sen arvoista minulle. Ei kiinnosta kenenkään muut arviot. Ja ehkä joku saa miettimisen aihettakin.
Vierailija kirjoitti:
Jumala on tiennyt kaikkien miesten ja naisten aivoitukset ennalta jo ennenkuin edes loi heidät, koska on kaikkivoipa.
Jos/kun Raamattu on Jumalallista alkuperää, ei Jumalan ole tarvinnut sen kirjauttamista varten yhtään mitään selvittää eikä tajuta.
Jos Raamattu olisi jumalallista alkuperää, se ei olisi itsensä kanssa riitelevä epämääräinen tekstikokoelma, jonka kokoonpanosta ei ole kristikunta päässyt koskaan yhteisymmärrykseen. Jumalan sanelema teksti olisi paljon johdonmukaisempi eikä vaatisi mitään erityistä mielentilaa, jotta sitä voisi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on sekä hyviä että pahoja . Sen huomaa hyvistä teoista ja pahoista teoista mitä päässä liikkuu. Pahat ajatukset vai hyvät.
Sama pätee miehiin yhtä lailla. Eikä täydellisen hyvää tai pahaa yksilöä ole olemassa, jokaisessa meistä on molempia.
Onneksi Suomen syntyvyys on laskussa :) Tuutatkaa lisää tätä pashaa internettiin, ehkä vielä suurempi osa naisista tajuaa pysyä miehistä lopullisesti erossa.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Naisten luonto nyt on aina ollut tiedossa. Kävi ilmi jo Eedenin puutarhassa.
No tasan tarkkaan ei ole ollut tiedossa. Miehet ovat vain päättäneet että nainen on sellainen ja tällainen, samalla kun ukot itse ovat ihan samanlaisia. Mutta naisen kohdalla on haluttu kehitellä ties mitä hevonpeeselityksiä, jotta nainen voitaisiin alistaa ja äijät itse tekopyhästi sikailla menemään. Tämä näkyy mm. Eedenin puutarhan tapaisessa fiktiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläs auktoriteetilla sinä sen päätät? Tämä on makuasia, sinun makusi on yksi muiden joukossa ja useimpien muiden maku on päinvastainen kuin sinulla.
Mutta selvästi halusit vain ärsyttää ihmisiä? Silloin ymmärrän miksi itse arvostat omaa roskaasi.
Minä päätän onko kaikki sen arvoista minulle. Ei kiinnosta kenenkään muut arviot. Ja ehkä joku saa miettimisen aihettakin.
Niin päätät ja muut päättävät onko se sen arvoista heille. Useimmille ei ole. Ei tarvitse kiinnostaa muiden arviot, mutta eipä muitakaan kiinnosta sinun arviosi.
Miettimisen aihetta toki saamme, nimittäin sen että miten pimeä voi olla ihmismieli tuottaseen sellaista tauhkaa kuin tämän ketjun aloitus.
Hoh hoijaa. Taas joku haikailee yhteiskuntaa, jossa omilla kyvyillään osaksi tulisi lähinnä toimia metsästyksessä tai kalastuksessa syöttinä.
Vierailija kirjoitti:
Totuus löytyy Raamatusta.
Mistä kohdasta? Raamattu on kasa tekstejä, joka ei osaa pysyä linjassa itsensä kanssa. Mooseksen Kirjojen Jumala on verenhimoinen ja tekopyhä mulkku, Jeesuksen Jumala taas Muumimamma. Kumpi on oikea versio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet ihan oikeasti, että joku jaksoi lukea tuon ripulin loppuun asti? 😂
Vierailija kirjoitti:
Totuus löytyy Raamatusta.
Miesten kirjoittamaa roskaa, jotta naiset saadaan pidettyä alistettuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ap keskittyisit imemään Afrikkalaisten munaa kuten muutkin persut? Ei toi trollaus oikein sovi sulle.
Siellä on taas mennyt tunteisiin.
Ai sulla ei oo menny? Hah hah haa.
Vetoat raamattuun eli olet enemmän kuin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ap keskittyisit imemään Afrikkalaisten munaa kuten muutkin persut? Ei toi trollaus oikein sovi sulle.
Olen enemmän oikeassa kuin uskotkaan.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on tosiaan osoittanut raadollisesti, mitä enemmistö naisista on: itseään myyviä prostituoituja, kunhan vain saavat siihen vapaasti mahdollisuuden.
Eli sinun mielestäsi naisen keho kuuluu yhä miehelle? Syö paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä osaa vedota edes oikein. Ihmiset luotiin kumppaneiksi toisilleen. Naisen alisteinen asema on merkki maailman syntisyydestä, ei maailman alkuperäinen järjestys.
No, ketjun naiset, kertokaa meille, mitkä ovat määrittäviä tekijöitä naisen luonteessa. Sivistäkää meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Naisten luonto nyt on aina ollut tiedossa. Kävi ilmi jo Eedenin puutarhassa.
No tasan tarkkaan ei ole ollut tiedossa. Miehet ovat vain päättäneet että nainen on sellainen ja tällainen, samalla kun ukot itse ovat ihan samanlaisia. Mutta naisen kohdalla on haluttu kehitellä ties mitä hevonpeeselityksiä, jotta nainen voitaisiin alistaa ja äijät itse tekopyhästi sikailla menemään. Tämä näkyy mm. Eedenin puutarhan tapaisessa fiktiossa.
Hu ora vihastui. Hellanlettas. :D
Sekopäinen sovinisti haluaa vastata jotenkin, muttei keksi mitään argumenttia. Lopputuloksena tuo turahdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen enemmän oikeassa kuin uskotkaan.
Tämä ei ole mikään uskon asia, vaikka miehet nyt ovatkin niin naiiveja, että uskovat Raamattuun.