Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että kun kunnianarvoisa Raamattu kirjoitettiin ne oli jo hyvin selvittäneet naisen psyykeen salat?

Vierailija
13.06.2026 |

Ja miten kun lapsiakin pitäs tehdä ei voi juosta kylillä ja panna ketä vaan ihan täysin avoimen rajan yli vaan sattuu tulemaan. Valkoinen mies maksaa.. Ne jotka haluaa avoimet rajat ei ymmärrä mikä on valtio ja miten se on hyödyllinen konsepti koska juuri sen ne haluaa tuhota. Ja koko sivilisaation. Tajuaa ne sitä itse tai ei. Siinä on jotain jin jangia kuten tutkija Maria Linden os. Annalakin sanoi. 

Ja ajattelee että naisten ja miesten ero on hormonit ja testosteronin puute tekee naiiviksi ja helpoksi aivopestä niin tästä voi sitten itse kukin vetää omat johtopäätöksensä. Venäläinenkin (ja se en ole minä)sen tietää mitä monikulttuurisuus tekee. 

Oikeasti naisetkin kuuluu pitää Herran nuhteessa. Ja monta muuta viisautta. 

Ja naisten äänioikeuskin on virhe ja Spedekin ihan oikeassa. The reasons pile up. Ja koko ajan kauheen nalkutus asioita joista ei kerrota läheskään kaikkea. Ei kukaan sano että hetkinen jos maahan muutto lisää raiskauksia ja pahoinpitelyjä ja sekin aina jotenkin menee valkoisen heteromiehen syyksi eikä suinkaan ole syy vähentää esmes maahan muuttoa niin syy saattaa tosiaan olla se että meille syötetään valheellisia asioita nk legacy mediasta. Ovat saatanasta eivätkä edistä sivilisaation selviytymiselle edullisia asioita.  Se katsoo meitä suoraan silmiin. 

Eikä tarvi mitenkään kauheesti ees pinnistellä että tämmösenkin tajuaa.  Eikä koskaan tule ohjelmaa valkoisen miehen saavutuksista. Jotenkin se ohjelma aina unohdetaan tehdä ja juttu kirjoittaa. Ja ajattelee että osasivat kirjoittaakin 2000 vuotta sitten ja moni mustassa Afrikassa ei osaa edelleen. Eikä sekään ole mitenkään minun eli valkoisen heteromiehen vika. Kai Afrikassakin käytettävän auton ja kännykänkin on valkonen mies keksinyt. Polkupyörän. Kahvinkeittimen. 

Missä niistä on kiitos? Että niiden alkuaineille on käyttöä koska valkoinen mies on keksinyt kuuraketinkin koska hän on keksnyt myös Niin paljon matskua sais ja vois kehuakin välillä oikein kunnolla. Sais Nobel palkinnon mutta oiski totta, toisin kuin Al Gorenkin dokkari, ja joku tietäis vaikka syynkin toisin kuin Obamalla. Tulis ihan oikeista saavutuksista jota nytkin sattumoisin käytät. Vois lähettää myös Afrikkaan ja kertoo oikein hitaalla englannilla ta mitä zulukieliä ne siellä puhuukin. Naiset sopii lääkäreiksi vaan ei papeiksi. 

Ja tää pitäs sitten opettaa koulussakin eikä mitään setan vierailuja. Ne on wokettajia ja vääriä profeettoja. Saa kannattajansa voimaan pahoin. Aiheuttaa dysforiaa. Ei voi sanoa ettei olisi varoitettu aikoja sitten. Ja kauhee nalkutus kuuluu koko ajan niin tämä voi olla se kohta kun men put their foot down niin sanotusti. Siirtyä monarkiaan. Sen tajuaa siitä että joku alkaa vetää jotain turpaan. Ja ne jotka tätä sitten ajaa eli Venäjä. naiset ja muslimit niin niistäkään ei kukaan aja länsimaisen sivistyksen asiaa. 

And this is all so obvious.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ap keskittyisit imemään Afrikkalaisten munaa kuten muutkin persut? Ei toi trollaus oikein sovi sulle. 

Siellä on taas mennyt tunteisiin.

Ai sulla ei oo menny? Hah hah haa.

Vetoat raamattuun eli olet enemmän kuin sekaisin.

Eikä osaa vedota edes oikein. Ihmiset luotiin kumppaneiksi toisilleen. Naisen alisteinen asema on merkki maailman syntisyydestä, ei maailman alkuperäinen järjestys.

Nainen nyt vain on heikompi astia. Sen näkee joka päivä kaikessa ihmistoiminnassa. 

Nainen on sen verran vahva, että on valitettavasti mennyt pusertamaan sinunkinlaisen tolvanan ulos ruumistaan.

Vierailija
42/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkalaiset varmaan hirveästi arvostaa kahvinkeitintä. Kun sähkö tulee saataville jokaiseen savimajaan.

Mut apee. Tosi sekava teksti. En jaksanut lukea kahvinkeitintä pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Naisten luonto nyt on aina ollut tiedossa. Kävi ilmi jo Eedenin puutarhassa.

No tasan tarkkaan ei ole ollut tiedossa. Miehet ovat vain päättäneet että nainen on sellainen ja tällainen, samalla kun ukot itse ovat ihan samanlaisia. Mutta naisen kohdalla on haluttu kehitellä ties mitä hevonpeeselityksiä, jotta nainen voitaisiin alistaa ja äijät itse tekopyhästi sikailla menemään. Tämä näkyy mm. Eedenin puutarhan tapaisessa fiktiossa.

Hu ora vihastui. Hellanlettas. :D

Sekopäinen sovinisti haluaa vastata jotenkin, muttei keksi mitään argumenttia. Lopputuloksena tuo turahdus.

En ole sekopää TAIKKA sovinisti. Tykkään naisista, etenkin seksin merkeissä. Kunhan vain tunnustan NEUTRAALISTI tosiasioita naisten olemuksesta. 

Toivon, että paljastat paskat ajatuksesi epätodennäköisille deittikumppaneillesi jo ekoilla treffeillä, jottei vaan kukaan saa sinunlaistasi kivirekeä pidemmäksi aikaa vaivoikseen. Hyi vttu, mikä luuseri.

Vierailija
44/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi on tosiaan osoittanut raadollisesti, mitä enemmistö naisista on: itseään myyviä prostituoituja, kunhan vain saavat siihen vapaasti mahdollisuuden.

Eli sinun mielestäsi naisen keho kuuluu yhä miehelle? Syö paskaa.

Häh? :D En minä niin sanonut, vaan sanoin, että täysin vapautunut nainen tyypillisesti alkaa myymään itseään miehille. Keho ei siis "kuulu" miehelle, mutta nainen tyypillisesti antaa sen helposti miehen käyttöön vastineeksi jostain muusta. Nainen ei siis kunnioita itseään. Mutta kiitos, että osoitit sanani tosiksi. 

No mitä se sinulle kuuluu? Mies panee kaikkea kanoista tikapuihin ja lampaista aikoihin, mutta NAINEN on saastainen, jos panee toista ihmistä???

Vierailija
45/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa oli taas horinat keksitty.

Raamatun sanaa kieroon vääntäessä kannattaa muistaa sellainen asia, että Raamatussa on annettu kolkko varoitus sellaisesta touhusta. 

Vaikka Jumalalla lienee huumorintajuakin, niin epäilen, ettei sitä välttämättä löydy pelastus- ja kadotusasioitten suhteen tai sen suhteen, että muunnellaan sitä, mitä Raamatussa lukee.

Väitätkö siis todella, ettei Raamattu kehoita miestä johtamaan naista ja naista alistumaan miehelle?  

Varmasti väittää, sillä miehethän sen kirjoittivat. Omaa etuaan tavoitella kuseen kuten aina.

Eri

Vierailija
46/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Naisten luonto nyt on aina ollut tiedossa. Kävi ilmi jo Eedenin puutarhassa.

No tasan tarkkaan ei ole ollut tiedossa. Miehet ovat vain päättäneet että nainen on sellainen ja tällainen, samalla kun ukot itse ovat ihan samanlaisia. Mutta naisen kohdalla on haluttu kehitellä ties mitä hevonpeeselityksiä, jotta nainen voitaisiin alistaa ja äijät itse tekopyhästi sikailla menemään. Tämä näkyy mm. Eedenin puutarhan tapaisessa fiktiossa.

Sekopäinen sovinisti haluaa vastata jotenkin, muttei keksi mitään argumenttia. Lopputuloksena tuo turahdus.

En ole sekopää TAIKKA sovinisti. Tykkään naisista, etenkin seksin merkeissä. Kunhan vain tunnustan NEUTRAALISTI tosiasioita naisten olemuksesta. 

Toivon, että paljastat paskat ajatuksesi epätodennäköisille deittikumppaneillesi jo ekoilla treffeillä, jottei vaan kukaan saa sinunlaistasi kivirekeä pidemmäksi aikaa vaivoikseen. Hyi vttu, mikä luuseri.

Puhun avoimesti ajatuksistani. Naiset yleensä tykkäävät. Katsos, kun naisten puheet ovat yhtä ja teot toista. Oikeasti keskimääräinen nainen haluaa itsevarman miehen, joka näyttää naiselle kaapin paikan. On yleinen totuus, että naiset haluavat tulla ns. alistetuiksi. Sen takia, kuten sanoin, alkavat tyypillisesti myymään itseään "vapauduttuaan". Koska tavalla tai toisella haluavat kokea olevansa miehen omaisuutta ja käytettävissä. Tämä on naisen luonto, älä minulle itke asiasta. 

Taas yksi pillerimies, joka tietää faktuaalisesti, mitä naiset ajattelevat, tuntevat ja tahtovat. Nauti ikisinkkuudestasi, ääliö.

Vierailija
47/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi on tosiaan osoittanut raadollisesti, mitä enemmistö naisista on: itseään myyviä prostituoituja, kunhan vain saavat siihen vapaasti mahdollisuuden.

Enemmänkin tuo ajattelu vain osoittaa, miten sairas on käsityksesi naisista.

Vierailija
48/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ketjun naiset, kertokaa meille, mitkä ovat määrittäviä tekijöitä naisen luonteessa. Sivistäkää meitä. 

Ei ole olemassa mitään "naisen luonnetta". Ihmiset on yksilöitä. 

Vierailija
49/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ap keskittyisit imemään Afrikkalaisten munaa kuten muutkin persut? Ei toi trollaus oikein sovi sulle. 

Olen enemmän oikeassa kuin uskotkaan.

Kuten missä muka?

Vierailija
50/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä osaa vedota edes oikein. Ihmiset luotiin kumppaneiksi toisilleen. Naisen alisteinen asema on merkki maailman syntisyydestä, ei maailman alkuperäinen järjestys.

Nainen nyt vain on heikompi astia. Sen näkee joka päivä kaikessa ihmistoiminnassa. 

Mites kun yli 90 % kaikesta väkivaltarikollisuudesta on miesten tekemää? 

Vierailija
51/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ketjun naiset, kertokaa meille, mitkä ovat määrittäviä tekijöitä naisen luonteessa. Sivistäkää meitä. 

Samat kuin miehellä, eli mitkä nyt ovat ihmisen määrittäviä piirteitä muutenkaan.

Vierailija
52/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VMP, ei edes 0/5 arvoinen.

On ihan jo näiden vastausten takia. Ja minä kai sen päätän.

Milläs auktoriteetilla sinä sen päätät? Tämä on makuasia, sinun makusi on yksi muiden joukossa ja useimpien muiden maku on päinvastainen kuin sinulla.

Mutta selvästi halusit vain ärsyttää ihmisiä? Silloin ymmärrän miksi itse arvostat omaa roskaasi.

Minä päätän onko kaikki sen arvoista minulle. Ei kiinnosta kenenkään muut arviot. Ja ehkä joku saa miettimisen aihettakin.  

Luulet ihan oikeasti, että joku jaksoi lukea tuon ripulin loppuun asti? 😂

No sinäkin esimerkiksi. Se paraneekin loppua kohden. 

Vierailija
53/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhun avoimesti ajatuksistani. Naiset yleensä tykkäävät. Katsos, kun naisten puheet ovat yhtä ja teot toista. Oikeasti keskimääräinen nainen haluaa itsevarman miehen, joka näyttää naiselle kaapin paikan. On yleinen totuus, että naiset haluavat tulla ns. alistetuiksi. Sen takia, kuten sanoin, alkavat tyypillisesti myymään itseään "vapauduttuaan". Koska tavalla tai toisella haluavat kokea olevansa miehen omaisuutta ja käytettävissä. Tämä on naisen luonto, älä minulle itke asiasta. 

Eli isäsi hakkasi äitiäsi pitääkseen tämän ruodussa? Sehän se on se miehen luonto. Onneksi naiset ovat jo nähneet sen ja voivat valita muunlaisen elämän. 

Vierailija
54/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pelkkä surkea persläpi, joka niin palavasti vihaa naisia, että keksii toinen toistaan höperömpiä selityksiä, joilla yrittää saada ällöttävät ajatuksensa näyttämään jotenkin eettisesti ja rationaalisesti oikeutetuilta. Samalla hän on yksi niistä, jotka häpäisevät Jumalan nimen käyttämällä häntä perusteluna paskalleen. Jumala haluaa ihmisten pitävän toisistaan huolta, ei hyökkäävän toistensa kimppuun ja vieläpä hänen nimissään. Ap voi olla sovinisti, Jumala ei, joten koko naisvihamielisen pamfletin voi työntää perseeseen.

Vierailija
55/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo naisvihamielinen mulkku, joka huuli pyöreänä ihmettelee kun naiset ei pyörikään ihastuksissaan ympärillä.

Vierailija
56/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo naisvihamielinen mulkku, joka huuli pyöreänä ihmettelee kun naiset ei pyörikään ihastuksissaan ympärillä.

Nyt tää teidän oma miesvihanne vaan pukkaa pintaan. Huomaatko kun haukut miten juuri itse olet vihainen?

Vierailija
57/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tää teidän oma miesvihanne vaan pukkaa pintaan. Huomaatko kun haukut miten juuri itse olet vihainen?

Se ei ole miesvihaa, että vastaa naisia vihaavalle miehelle tämän ansaitsemalla tavalla. Miesvihaa olisi tuomita miehet yhtenä massana yksilöitä huomioimatta, sen sijaan yhden yksilön halveksuminen tämän juttujen perusteella sukupuolesta riippumatta ei ole miesvihaa. Naisvihaa sen sijaan on koko aloitus täynnä, sillä siinä naiset nimenomaan pelkistetään pelkäksi massaksi ja arvostellaan puhtaan negatiivisesti valheilla ryydittäen.

Anna yksikin hyvä syy olla vihastumatta moisesta tekstistä ja antamatta sen mukaista palautetta.

Vierailija
58/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on pelkkä surkea persläpi, joka niin palavasti vihaa naisia, että keksii toinen toistaan höperömpiä selityksiä, joilla yrittää saada ällöttävät ajatuksensa näyttämään jotenkin eettisesti ja rationaalisesti oikeutetuilta. Samalla hän on yksi niistä, jotka häpäisevät Jumalan nimen käyttämällä häntä perusteluna paskalleen. Jumala haluaa ihmisten pitävän toisistaan huolta, ei hyökkäävän toistensa kimppuun ja vieläpä hänen nimissään. Ap voi olla sovinisti, Jumala ei, joten koko naisvihamielisen pamfletin voi työntää perseeseen.

Vaikene seurakunnassa, nainen. 

En vaikene. Miksi vaikenisin? Emme ole seurakunnassa vaan nettipalstalla, enkä vaikenisi seurakunnassakaan vain koska joku sovinistimoukka ärisee.

Plus, Paavali ei sanonut, että nainen vaietkoon. Kyseinen kohta on myöhempi lisäys, mikä näkyy siinä että eri käännöksissä se on eri kohdassa. Jos se olisi osa alkuperäistä tekstiä, ei sen paikka vaihtelisi.

Vierailija
59/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että joka kerta kun naisvihamielinen öyhötys saa negatiivista vastakaikua, alkaa valitus miesvihasta. Se ei ole miesvihaa, että saa riidanhaastamiseen vastauksen. Osoita edes vähän selkärankaa ja kestä kiltisti saamasi palaute sen jälkeen kun itse olet osoittanut avointa vihaa vastakkaista sukupuolta kohtaan.

Vierailija
60/68 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VMP, ei edes 0/5 arvoinen.

On ihan jo näiden vastausten takia. Ja minä kai sen päätän.

Milläs auktoriteetilla sinä sen päätät? Tämä on makuasia, sinun makusi on yksi muiden joukossa ja useimpien muiden maku on päinvastainen kuin sinulla.

Mutta selvästi halusit vain ärsyttää ihmisiä? Silloin ymmärrän miksi itse arvostat omaa roskaasi.

Minä päätän onko kaikki sen arvoista minulle. Ei kiinnosta kenenkään muut arviot. Ja ehkä joku saa miettimisen aihettakin.  

Luulet ihan oikeasti, että joku jaksoi lukea tuon ripulin loppuun asti? 😂

No sinäkin esimerkiksi. Se paraneekin loppua kohden. 

En kyllä lukenut. Naisvihamielinen tekstin huomaa jo parista ekasta lauseesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan