Millaiset vaatteet sinulla on ylläsi tällä hetkellä?
Mulla: alusvaatteet, ei sukkia. Lyhyet pyjamashortsit, pitkä hihaton toppi jonka päällä trikoinen joogapusero solmimatta eli ne helmat liehuu nilkoissa. Kaikki mustaa.
Ihana rento perjantai.
Kommentit (40)
Lidlin liivit ja alushousut pehmeää joustavaa materiaalia, pitkähihainen t-paita ja shortsit Prismasta. En ole flunssassa. Makaan selälläni sängyssä koska siten ei tarvitse istua ja ikkuna on auki.
Varmaan 30 vuotta vanha hihaton punainen puuvillainen poolopaita, kirppikseltä ostetut leveälahkeiset tummansiniset farkut, punaiset rintaliivit & stringit,lyhytvartiset harmaavalkoisetvalkoiset sukat, korvissa rivi pieniä hopeisia renkaita ja hiuksissa ananaksen mallinen ns "hainhammas"klipsi.
Mustat bokserit ja tummansininen shortsipyjama.
Hyi teitä, että olette siivottomia te suomalaiset!
Ettekö tiedä esimerkiksi mitä on perhelounas, johon puetaan parhaimpia päälle?
Beige lähes hihaton paita ja ruskeat levenevät housut.
Vierailija kirjoitti:
Arvaan ettette pese hienoja vaatteitanne kovin usein.
Suomalaiset on puhtaita, vaatteet on puhtaita. Se riittää.
Shortsit ja t-paita. Ei alushousuja koska en tykkää pitää kesällä shortsien alla.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Poikkis hoiteli minut äsken ja on nyt suihkussa kun itse fiilistelen. Hetken päästä pitää varmaan tarjota tissiä kaksosille.
N16
Ensin pitää käydä koulut ja hankkia ammatti. Eikä seksiä ennen kiin on täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaan ettette pese hienoja vaatteitanne kovin usein.
Suomalaiset on puhtaita, vaatteet on puhtaita. Se riittää.
Kerran viikossa käy saunassa, ja mikäli siellä piereskelee niin jää ilman kaljaa.
Alusvaatteet ja pitkä pellavamekko. Rentoa mutta tyylikästä.
Vierailija kirjoitti:
Mustat lyhyet alushousut ja villasukat jalassa, ei muuta päällä.
Namskis 😍 t. Pertti
Hihaton kesämekko jonka helma vähän polvien yläpuolen ja pikkarit.
https://www.lindex.com/fi/p/3011023-7855-punainen-minimekko?hl=fi
Vierailija kirjoitti:
Hihaton kesämekko jonka helma vähän polvien yläpuolen ja pikkarit.
https://www.lindex.com/fi/p/3011023-7855-punainen-minimekko?hl=fi
Ei siis tuo mekko mutta saman tyylinen
Mulla rikkinäiset mustat legginssit (sellaiset superperusmarkettiversiot), reidessä pieni reikä. Myös musta pitkähihainen puuvillapaita. Olen käyttänyt kaikki eri väriset paidat töissä tällä viikolla, joten ne on nyt pestyinä ja kuivumassa ja mä vietän iltaa kokomustana kissanaisena. Alushousut on, niistäkin meni sormi reunapitsistä läpi joten ehkä jo maltan luopua näistäkin lopullisesti, ei rintsikoita tietenkään, kun olen käynyt töiden jälkeen suihkussa eikä ollut menoa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla rikkinäiset mustat legginssit (sellaiset superperusmarkettiversiot), reidessä pieni reikä. Myös musta pitkähihainen puuvillapaita. Olen käyttänyt kaikki eri väriset paidat töissä tällä viikolla, joten ne on nyt pestyinä ja kuivumassa ja mä vietän iltaa kokomustana kissanaisena. Alushousut on, niistäkin meni sormi reunapitsistä läpi joten ehkä jo maltan luopua näistäkin lopullisesti, ei rintsikoita tietenkään, kun olen käynyt töiden jälkeen suihkussa eikä ollut menoa mihinkään.
Kotona yksin ollessa voikin käyttää loppuun kuluneita vaatteita, ei kaytön jälkeen tarvii edes pestä senkus nakkaa suoraan roskiin.
Hihaton sininen mekko ja päällä paitapusero kun on vähän viileetä. Näin on hyvä olla. Ukko katsoo jalitsua ja mä oon läppärillä ja naukkailen olutta... En jaksa katsoa urheilua.
Kukallinen, mukava trikootunika. Mukavat mustat trikoohousut. Puuvillaiset nilkkasukat. Kotona olen vain trikoovaatteissa. Ne eivät purista mistään.
Äidin ostamat sukat, oiskohan Lidlin bokserit ja halpismallin urheiluhousut.
Itse asiassa tein oloni juuri mukavaksi saatuani saunan valmisteltua. Pelkkä t-paita ja kalsarit. Paljain jaloin. Kohta löylyyn.