Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehesi on tehtävä, jotta innostut seksistä vai innostutko ihan omia aikojasi?

Vierailija
16.05.2007 |

Sanooko teillä mies suoraan ja painaako päälle kuin yleinen syyttäjä, jolloinka jossain vaiheessa tajuat, että se on menoa vai riittääkö häneltä hienovaraisempi vihjaus ja lähdet leikkiin mukaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tekee mieli yleensä aina heti pari pvää menkkojen loppumisesta aina siihen, kun menkat alkamaisillaan, huippupâivät on oviksen kohdalla. Ei miehen tarvi ku ottaa muna esille niin tekee mieli.

Vierailija
2/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi on iloinen asia, ja se on iloisena säilytettävä. Mun alkaa melkein jo siitä tehdä mieli kun näen seisovan kalun, ja jos ei vielä silloin, niin kun mies alkaa runkata hiljalleen ja katsoo tuhmasti mua silmiin, sillon on pakko saada kovaa kalua suuhun ja sisään! :-)

Olenkin sanonut miehelleni, että jos ja kun välillä tunnen oloni tosi väsyneeksi eikä ole seksi aina mulla mielessä, niin hän saa kyllä vietellä mut, jos hänellä on seksi mielessä. Koska sitten kun seksi tulee itselläkin mieleen, niin väsymys unohtuu. Mutta jos mies alkais pyytää tai vongata, niin en taatusti haluaisi. Kunnioitus on ykköstärkein juttu. Ja meilläkin saa sanoa ei, vaan totisesti ei tule kovin usein sanottua ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä siitäkin kun painaa suoraan päälle, jos minua vain muuten sattuu kiinnostamaan. Pienet vihjailut ja hiplailut ei niin innosta.

Vierailija
4/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen meistä se aktiivisempi.

Vierailija
5/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse painostaa, olen erittäin seksuaalinen ihminen.

Vierailija
6/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun alkaa melkein jo siitä tehdä mieli kun näen seisovan kalun, ja jos ei vielä silloin, niin kun mies alkaa runkata hiljalleen ja katsoo tuhmasti mua silmiin, sillon on pakko saada kovaa kalua suuhun ja sisään! :-)

Vierailija
7/7 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyn parhaiten kun mies tekee aloitteen... Valitettavasti mies kokee samalla tavalla ja niimpä ilahdutamme molemmat toisiamme alotteilla. Itse jos päättäisin, en tekisi aloitetta ikinä :)

Kaikkein eniten inhoan seksin ruikutusta tai sitä " armasteltaisko?" meininkiä... Valitettavan usein lapsiperheessä se vain on sitä kyselyä...

Mutta ei niin väliä... tärkeintä on se seksi itessään ja siihen kokonaan uppoutuminen ja antautuminen ;)