Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, että jos törmään kollegoihini

Vierailija
03.07.2026 |

vapaa-ajalla niin he alkavat puhua minulle tai alkavat kertoa paikalla oleville ihmisille, että missä olen töissä. Kyseessä on paskaduuni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole noin spesifiä pelkoa puheenaiheista.

En vain tykkää törmätä ihmisiin sattumalta. Ei muuta kuin esittää, ettei huomaa toisia. Jos se on mahdotonta, moikkaa ja tihentää askellustaan, niin ettei tarvitse jäädä juttelemaan. Jos sekään ei onnistu, sitten jutellaan ja toivotaan, että aurinko nousee huomennakin.

Vierailija
2/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu työterveyteen kertomaan näistä peloistasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sä oikein luulet olevasi? Samalla tavalla sä käyt paskalla, kuin kaikki muutkin. 

Vierailija
4/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet olevasi wunderkind joka on jotenkin muiden yläpuolella? Oikeasti et olisi koskaan löytänyt Amerikkaa, kiivennyt Mount Everestille tai saanut katsottua jokaista jaksoa Metsoloista. Kannattaa hakea apua tuohon harhaiseen minäkuvaan. 

Vierailija
5/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet olevasi wunderkind joka on jotenkin muiden yläpuolella? Oikeasti et olisi koskaan löytänyt Amerikkaa, kiivennyt Mount Everestille tai saanut katsottua jokaista jaksoa Metsoloista. Kannattaa hakea apua tuohon harhaiseen minäkuvaan. 

Niin, ap. Koko lapsuutesi perustuu valheeseen. Se, että äitisi kehui jokaista piirustustasi, tanssiesitystä ja lauluasi ei tee sinusta jotenkin erityistä, jonka kuuluisi olla jossakin huippuvirassa katsomassa muita nenän varttaan pitkin. 

Vierailija
6/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on teillä tytöillä. Tilastojen valossa tyttöjen ja naisten koulumenestys näyttää loistavalta, mutta…Koulumenestyksestä huolimatta tytöt päätyvät kuitenkin todennäköisemmin matalapalkkaisiin töihin.

Vierailija
7/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakehu haisee kuin biojätepussi. 

8/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen vapaa-ajalla ihan tarkoituksella törmäilemään kollegoihini 🤩 

Vierailija
9/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä duunilta. Onko jotain hämärähommaa, vai mikä meininki?

t. suomalaista kansallisvaltiota, perinteitä ja monokulttuuria kannattava

Vierailija
10/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paskaduuneja

Vierailija
11/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole paskaduuneja

Olen aina ihmetellyt miten joku askare voi muuttua ”paskaksi” siinä vaiheessa kun siitä alkaa saada palkkaa. Minä siivoan kotonani päivittäin, tarjoilen, kokkaan perheelle ruokaa, jne. Meille on kehittynyt maahanmuutonmyötä uusi värikoodilla varustettu paarialuokka, joka samalla jakaa työt ja niiden tekijät arvostettuihin-, ja paskaduuneihin, eli ei valkoisen hommiin. Marisevat maisterit käy mielummin fattalla, kuin tekee näitä duuneja ja he eivät näe mitään pahaa siinä, että ovat koko sen astisen elämänsä loisinut tukien varassa. 

Vierailija
12/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole paskaduuneja

Olen aina ihmetellyt miten joku askare voi muuttua ”paskaksi” siinä vaiheessa kun siitä alkaa saada palkkaa. Minä siivoan kotonani päivittäin, tarjoilen, kokkaan perheelle ruokaa, jne. Meille on kehittynyt maahanmuutonmyötä uusi värikoodilla varustettu paarialuokka, joka samalla jakaa työt ja niiden tekijät arvostettuihin-, ja paskaduuneihin, eli ei valkoisen hommiin. Marisevat maisterit käy mielummin fattalla, kuin tekee näitä duuneja ja he eivät näe mitään pahaa siinä, että ovat koko sen astisen elämänsä loisinut tukien varassa. 

Kiitos nykyisen hallituksen nämä ovat joutuneet hakeutumaan työmarkkinoille. 
Petteri ja Riikka, koettakaa kestää. Kaikki ei ajattele niin kuin julkisuudessa huudetaan. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan