Siis ovatko viikset palaamassa muotiin?
Ne ovat aina olleet mielestäni ällöttävät, mutta nyt Helsingissä tulee vastaan nuoria, tummatukkaisia miehiä, joilla viikset ovat yllättäen aika söpöt!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun ei karvoja ole enää alapäässä niin niitä alkaa sitten itää yläpäässä. Määrä pysyy vakiohkona.
😆 Näin se on.
Meillä kyllä on aina ollut miehellä viikset ja alapää karvat joten en tiedä mistä monen yleistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Useimmilla viikset on mauttoman näköisiä ja mua etoo (ja raapii, tuntuu inhottavalta) ainakin viikset siinä määrin, etten pysty suutelemaan viiksekästä tyyppiä.
Miten viikset raapii? Sänki raapii mutta viikset on pehmeät. Kirjoitat vaikka et tiedä asiasta mitään.
Ei, en kirjoita. Herkkä iho ja viiksekkään kumppanin suutelu ei todellakaan tunnu hyvältä vaan tekee kipeää. Sänki on vielä hirveämpi, mutta kun kerran voi valita viiksettömän kumppanin, niin miksipä ei.
Ja jos tuo nyt haluaisi viikset kasvattaa, niin siitä vaan, mutta sitten ei vaan suudella.
NO jos minä nyt ajan viikset pois. Niin saanko sinulta yhden suukon? Yksi muiskutus vain?
Öööh.. miksi? Mulla nyt on jo (viiksetön) kumppani kainalossa, ollut reilun viisitoista vuotta. Millä logiikalla ihan pelkän viiksettömyyden takia alkaisin pussailemaan tuntemattomia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Useimmilla viikset on mauttoman näköisiä ja mua etoo (ja raapii, tuntuu inhottavalta) ainakin viikset siinä määrin, etten pysty suutelemaan viiksekästä tyyppiä.
Miten viikset raapii? Sänki raapii mutta viikset on pehmeät. Kirjoitat vaikka et tiedä asiasta mitään.
Ei, en kirjoita. Herkkä iho ja viiksekkään kumppanin suutelu ei todellakaan tunnu hyvältä vaan tekee kipeää. Sänki on vielä hirveämpi, mutta kun kerran voi valita viiksettömän kumppanin, niin miksipä ei.
Ja jos tuo nyt haluaisi viikset kasvattaa, niin siitä vaan, mutta sitten ei vaan suudella.
Ajeleeko miehesi koko kehonsa ettei sinua satu?
Miksi ajelisi? Ei nuo tuon kainalokarvat tai muu karvoitus suudellessa tunnu ikävältä. Ja ukon säärikarvat ei ole ihan yhtä kovia kuin viikset.. :D
Muodit tulee muodit menee...
70 luvulla pulisongit oli kuuminta hottia. Samoihin aikoihin kuin Kekkoslasit "Ovat taas näköjään".
Parta tuli jokunen vuosi sitten ja menee pois pian. Tuleeko Viikset vai pulisongit kukaan ei tiedä...
heti kun kasvaan alko kunnolla en oo pois leikannu. kai mun nenä on alleviivattu jo 10+v
Ainakin viisi vuotta. Sitten kun asiasta keskustellaan Vauva-palstalla ei enää ole kyse uudesta jutusta.
voi teitä "muodin" mukana eläviä ressukoita. takatukka ja viikset on ollu kuuminta hottia kohta 120v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajelisi? Ei nuo tuon kainalokarvat tai muu karvoitus suudellessa tunnu ikävältä. Ja ukon säärikarvat ei ole ihan yhtä kovia kuin viikset.. :D
Häpykarvoitus on lähes kuten naamakarvat.
Nuorilla miehillä on ollut jo vuosia muotia ainakin PK-seudulla. Muusta Suomesta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on suihin ottajan viikset meillä päin. Erittäin typerän näköistä. M40
Meillä päin ne on himonussijan viikset. Ja silloin on aivan sama, näyttääkö typerältä vai ei.