Siis ovatko viikset palaamassa muotiin?
Ne ovat aina olleet mielestäni ällöttävät, mutta nyt Helsingissä tulee vastaan nuoria, tummatukkaisia miehiä, joilla viikset ovat yllättäen aika söpöt!
Kommentit (31)
kun ei karvoja ole enää alapäässä niin niitä alkaa sitten itää yläpäässä. Määrä pysyy vakiohkona.
Eipä niitä edelleenkään kauhean monella ole.
Vierailija kirjoitti:
kun ei karvoja ole enää alapäässä niin niitä alkaa sitten itää yläpäässä. Määrä pysyy vakiohkona.
😆 Näin se on.
Vierailija kirjoitti:
Ollut muodissa nuorilla miehillä jo jonkin aikaa.
https://www.instagram.com/p/DYSJsWiCBAR/?igsh=MTMzbmlkbnhvYXI2dw==
Vain kuvatun kaltaisilla vajailla yksilöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😆 Näin se on.
Niin ja sitten vasta risupartaa onkin, kun nuppi kaljuuntuu.
Toivottavasti ei. Useimmilla viikset on mauttoman näköisiä ja mua etoo (ja raapii, tuntuu inhottavalta) ainakin viikset siinä määrin, etten pysty suutelemaan viiksekästä tyyppiä.
Ei. Timo Stewart on poikkeus. Hän on äiä
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Useimmilla viikset on mauttoman näköisiä ja mua etoo (ja raapii, tuntuu inhottavalta) ainakin viikset siinä määrin, etten pysty suutelemaan viiksekästä tyyppiä.
Miehellä kuuluu olla viikset ja/tai parta. Nainen joka ei tykkää on pedo.
No nyt on pensselisedät mielissään.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Timo Stewart on poikkeus. Hän on äiä
Terojen puppet
Ne on suihin ottajan viikset meillä päin. Erittäin typerän näköistä. M40
Onhan noita vanhemmilla tädeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä kuuluu olla viikset ja/tai parta. Nainen joka ei tykkää on pedo.
Onko se suunympärys joku genitaalialue? Kainalokarvat ja alakerran karvoitus on ihan fine, mutta kulmakarvojen ja ripsien alapuoliset ylimääräiset risut naamassa vaan epäsiistin näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on suihin ottajan viikset meillä päin. Erittäin typerän näköistä. M40
Taidat olla maalta 😅
Vierailija kirjoitti:
Miten viikset raapii? Sänki raapii mutta viikset on pehmeät. Kirjoitat vaikka et tiedä asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten viikset raapii? Sänki raapii mutta viikset on pehmeät. Kirjoitat vaikka et tiedä asiasta mitään.
Ei, en kirjoita. Herkkä iho ja viiksekkään kumppanin suutelu ei todellakaan tunnu hyvältä vaan tekee kipeää. Sänki on vielä hirveämpi, mutta kun kerran voi valita viiksettömän kumppanin, niin miksipä ei.
Ja jos tuo nyt haluaisi viikset kasvattaa, niin siitä vaan, mutta sitten ei vaan suudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en kirjoita. Herkkä iho ja viiksekkään kumppanin suutelu ei todellakaan tunnu hyvältä vaan tekee kipeää. Sänki on vielä hirveämpi, mutta kun kerran voi valita viiksettömän kumppanin, niin miksipä ei.
Ja jos tuo nyt haluaisi viikset kasvattaa, niin siitä vaan, mutta sitten ei vaan suudella.
NO jos minä nyt ajan viikset pois. Niin saanko sinulta yhden suukon? Yksi muiskutus vain?
Kiitos ei! Naamakarvat ovat kauheita.
Ollut muodissa nuorilla miehillä jo jonkin aikaa.