Toimiiko muilla Rizlan sätkäkone?
Kommentit (65)
Perjantai-ilta ja rizlan sätkäkone on kaatunut, aina tekniikka pettää kun sitä eniten tarvittaisiin.
Kai jokainen tietää että ihminen ei ole savupiippu ja tervatut keuhkot vievät tuomioon?
Vierailija kirjoitti:
Olen tupakoinut n. 35 vuotta eikä koskaan ole tullut tilannetta että olisi pitänyt alkaa kääriä itse sätkiä siksi ettei olisi ollut rahaa ostaa tupakka-askia.
Silloin kun vielä poltin, rahaa olisi ollut ostaa tavallisia savukkeita (niitä poltin pääsääntöisesti), mutta sätkien käärimisessä on oma viehätyksensä. Kilta ja Clan tupakasta tehtynä hinnassa valmiiksi käärittyihin ollut paljoakaan eroa.
Oli mukava polttaa niitä vielä karvaperseinä eli filttereitä en käyttänyt.
Isä kääri käsin. Filtteritöntä Aroma-sätkää veti ketjussa 7-kymppiseksi. Nyt on ollut 16 vuotta polttamatta ja alkaa höpertyä.
Lapsena istuin usein isän sylissä kun isä tupakoi. Varsinaista aromaterapiaa.
t: nimim. Assburger
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tupakoinut n. 35 vuotta eikä koskaan ole tullut tilannetta että olisi pitänyt alkaa kääriä itse sätkiä siksi ettei olisi ollut rahaa ostaa tupakka-askia.
Ammattilaiset käyttäjät käärivät käsin, amatöörit käyttävät sätkäkonetta. Miten sinä maustat valmiin savukkeen?
entäs ne kutka käyttää sähköisiä sätkäkoneita
Onko sellaisia ihan oikeasti? Omana sätkäaikana on ollut niitä perinteisiä alumiinirizloja (vanhemmat vahvempaa peltiä) Niitä oli ranskalaisia ja englantilaisia. Sitten 70-luvun lopussa oli jotain holkkikoneita vsop? tms merkki( en tutustunut). Uudemmat oli sitten muovirunkoisia. Jossain "vaarin vanhassa" oli se nauha ohutta nahkaa. Ehkä mökin vintin romulaatikossa lie vielä tallella. Nuorisolaisena löydettiin vanhoja puisia holkkeja ja ostettiin Työmiestä. Oli koppavaa sitä poltella, kun muut veti malppia, colttia tai muita tavallisia merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaiset käyttäjät käärivät käsin, amatöörit käyttävät sätkäkonetta. Miten sinä maustat valmiin savukkeen?
entäs ne kutka käyttää sähköisiä sätkäkoneita
Onko sellaisia ihan oikeasti? Omana sätkäaikana on ollut niitä perinteisiä alumiinirizloja (vanhemmat vahvempaa peltiä) Niitä oli ranskalaisia ja englantilaisia. Sitten 70-luvun lopussa oli jotain holkkikoneita vsop? tms merkki( en tutustunut). Uudemmat oli sitten muovirunkoisia. Jossain "vaarin vanhassa" oli se nauha ohutta nahkaa. Ehkä mökin vintin romulaatikossa lie vielä tallella. Nuorisolaisena löydettiin vanhoja puisia holkkeja ja ostettiin Työmiestä. Oli koppavaa sitä poltella, kun muut veti malppia, colttia tai muita tavallisia merkkejä.
AI yhteenveto
Sähköinen sätkäkone (savukkeiden täyttölaite) tekee tupakan valmistamisesta nopeaa ja vaivatonta. Laite täyttää tyhjät savukepohjat eli hylsyt automaattisesti irtotupakalla.
Laitteen toiminta perustuu seuraaviin vaiheisiin:
Valmistelu: Laite kytketään verkkovirtaan. Tupakka (purutupakka) murustellaan tarvittaessa hieman pienemmäksi, jotta se syöttyy tasaisesti.
Tupakka-annostelu: Irtonainen tupakka asetetaan laitteen päällä olevaan syöttökaukaloon tai säiliöön. Joissakin malleissa on säädettävä tiheysasetus, jolla voi valita halutun tupakan tiiviyden.
Hylsyn asetus: Tyhjä savukepohja (filterihylsy) pujotetaan laitteen suuttimen metalliputken päälle.
Täyttö: Laite käynnistetään napista, jolloin sähkömoottori tai pieni ruuvi työntää tupakan hylsyn sisään automaattisesti.
Tuossa kuva
https://savontukkumyynti.fi/tuote/sahkoinen-automaattinen-savukekone-2/
toimii verkkovirralla
Osta Rizlan osakkeita niin voit kääriä rahaa! Vaikka voihan se rahakin olla epäterveellistä, jos sen sijoittaa vääränlaiseen kulutukseen
Vierailija kirjoitti:
Perjantai-ilta ja rizlan sätkäkone on kaatunut, aina tekniikka pettää kun sitä eniten tarvittaisiin.
Hienoja nämä nykyajan laitteet. Nettiin yhdistetty Sätkäkone. Jatkuvasti saa päivittää ja ladata uusinta Äppiä.
Välillä herjaa ja ei toimi.
Osta 70 luvun manuaalinen Sätkäkone. Toimii aina ja ei tarvitse sähköä tai nettiliittymää.
En osaa auttaa, itse poltan punasta norttia.
Kuka helvetti käyttää sätkän käärimiseen konetta? Eikö sulla ole kahta kättä joista löytyy sormet?
Sätkäkone? Sätkät on köyhiä varten, minä olen aina polttanut Marlboroa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole yhtään sätkää polttanut koskaan rahan takia vaan maun ja laadun. Tehdas tupakka on aivan järkyttävän kuivaa ja laadutonta paskaa. Kieltäydyn kunniasta jos joku yrittää sellaista tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole yhtään sätkää polttanut koskaan rahan takia vaan maun ja laadun. Tehdas tupakka on aivan järkyttävän kuivaa ja laadutonta paskaa. Kieltäydyn kunniasta jos joku yrittää sellaista tarjota.
Yksi mun entinen tuttu kääri sätkät johonkin piipputupakkaan. Muuten en tietäisi mutta kysyin mitä ihmettä poltat kun tuoksuu vaniljalle. Oli kuulemma joku laadukas piipputupakka.
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti käyttää sätkän käärimiseen konetta? Eikö sulla ole kahta kättä joista löytyy sormet?
Kaksi kättä ja black ang decker
Vierailija kirjoitti:
Se väsähtää kun käyttää tarpeeksi.
Sitä käytetään tarpeeseen, ei saa väsähtää
Kuka h....ti poltaa maustetupakkia ? Sätkä pitää miehen tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt nykyaikana enää käsiään käyttää, kun voi kätevästi antaa tekniikan hoitaa hommat. Lataa vain äppi, aseta salasana, säädä asetuksista sopiva kierrosluku ja rullaustiukkuus, aseta paperi ja purut lokeroihinsa ja enteriä painamalla voit alkaa sätkien tulostamisen.
Se väsähtää kun käyttää tarpeeksi.