Olisiko teille ok jos 18-v poikanne seurustelee 25-v naisen kanssa?
Täysi-ikäistä ei voi tietenkään kieltää seurustelemasta, mutta mielestäni ihan liian iso ikäero tässä vaiheessa.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Ei keskustelematta sen naisen kanssa. 7 vuoden ikäero tuossa iässä on valtava. Sama kuin teinityttö seukkaisi 40-vuotiaan miehen kanssa. Mutta ehkä nainen on kognitiivisesti jälkeenjäänyt. Se selviää kun juttelet hänen kanssaan.
Äidin ei todellakaan pidä mennä "keskustelemaan" täysi-ikäisen poikansa naisystävän kanssa.
Ei kuulu äidille enää pätkääkään.
Fiksu äiti vaikenisi asiasta myös poikansa kanssa. Toki, fiksu äiti ei avautuisi tällaisesta asiasta vauvapastalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö koska et voi asialle yhtikäs mitään?
Helikopterivanhempi ei kestä, kun ei enää pysty kontrolloimaan lapsensa päätöksiä. Sen sijaan, että olisi iloinen ja lapsensa tukena, miettii taas lapsensa "parasta".
Entä se Jarin kasvattaja. 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Kysy pojalta mikä aikuisessa naisessa viehättää? Yleensä tuonikäiset katselee 15-18 vuotiaita.
Täysi-ikäisiä ihmisiä viehättävät täysi-ikäiset ihmiset. Noin niinkuin yleensä.
Täysi-ikäisen seksisuhde alle 16-vuotiaan kanssa olisi lähtökohtaisesti rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Kysy pojalta mikä aikuisessa naisessa viehättää? Yleensä tuonikäiset katselee 15-18 vuotiaita.
Kysy sinä vaan omiltasi. En tarvitse sinunlaisen neuvoja.😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysi-ikäisen seksisuhde alle 16-vuotiaan kanssa olisi lähtökohtaisesti rikollista.
Mistä tiedät kenenkään seksisuhteita va kyyläätkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö koska et voi asialle yhtikäs mitään?
Helikopterivanhempi ei kestä, kun ei enää pysty kontrolloimaan lapsensa päätöksiä. Sen sijaan, että olisi iloinen ja lapsensa tukena, miettii taas lapsensa "parasta".
Entä se Jarin kasvattaja. 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
... kannattaisi pitää se suuri turpa pienemmällä.
Jos poikasi pitää hänestä, niin mikä on ongelma?
25v nainen on vielä nuori.
Olin ujo maalaispoika, enkä uskaltanut edes puhua vieraille tytöille. Sitten kun pääsin 20-vuotiaana intistä, siskoni 33v kaveri iski mut ja teki musta miehen. Räväkkä nainen näki, että olen kehityskelpoinen. Muistan vieläkin ekat treffit, jotka päättyivät suutelemiseen ja toisilla treffeillä mentiin sänkyyn.
no jos heti tekevät lapsia, sillä naisen biologia tulee esteeksi jo muutamassa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin miks se nainen haluaa
Ihmettele rauhassa vain omistasi.. ei kiinosta
Ap kysyy ja minä vastasin ja sinä tuut vastaamaan ettei sua kiinnosta. Ok.
Poikain suurin toive saada kokenutta pillua, ple onnellinen.
Meillä oli niin päin, että minä olin 18 ja mies 25 kun aloimme seurustelemaan. Silloin toki seitsemän vuoden ikäeron huomasi joissain asioissa. Nyt kun ollaan 30 ja 37, ei ikäeroa huomaa nykyisin mitenkään. Vitsailin miehelle kolmekymppisistä ja nyt vitsailen lähestyvistä nelikymppisistä. Vinoilee sitten mulle aina että hoidapa asia x kun nuorempana jaksat vielä. Eipä tuo mitenkään mahdoton yhtälö ole. Tunnen pareja joilla saman verran ikäeroa ja nainen on vanhempi. Riippuu ihan ihmisistä että sopivatko toisilleen.
Ei. Itse olin viiskymppisen naisen kanssa 16-vuotiaana. Ei oo traumoja tai katkeruutta. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin miks se nainen haluaa
18-vuotias miesystävä on seksin suhteen kyltymätön ja palvoo kumppaniaan. Mukavaa. Nuorelle miehelle ihan hyvä että naisystävällä on jo kokemusta ja osaa esim. huolehtia ehkäisystä ja on jo varmaan seksin suhteen vapautuneempi kuin oman ikäinen. Kymmenen vuoden kuluttua ikäero ei ole yhtä suuri, puhumattakaan 20 vuoden kuluttua.
Jos tuo poika on kunnollinen jo armeijan käynyt mies niin en näe asialle estettä.
Aikoinaan 90-luvulla eräs mainostoimistopellemies 25v. seurusteli lukioikäisen tytön kanssa.
Onko se normaali? Omasta mielestään oli. Punttisalilla jouduttiin tekemisiin.
Oli lähdössä jenkkeihin perään, kun tyttö oli menossa vaihto-oppilaaksi.
Itse asiassa oli ainakin yksi toinenkin samanlainen tyyppi. Olivat kavereita keskenään. Pedofiilirinki?
Miten olisi nykyaikana?
Aikoinaan 70-luvulla oli vain plussaa, jos esim. rokkarilla oli lapsivaimo.
Jos olisin isä ja lukiossa oleva tyttö toisi näytille kyseisen laisen juipin, vetäisin pojua nekkuun.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne ikätoverit eivät ole kiinnostuneita nuoresta miehestä. Aikuinen, suht estoton aikuinen nainen on taivaan lahja. Veikkaan että suhteen laatu on melko seksikeskeinen, eikä siinä mitään.
MINÄ KIELLÄN SEN!
Asiasta ei neuvotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät kenenkään seksisuhteita va kyyläätkö
Tunnen Suomen lain. Sinunkin kannattaisi opetella.
Ei. Itse nain 50v kanssa jo 16-vuotiaana.