Olisiko teille ok jos 18-v poikanne seurustelee 25-v naisen kanssa?
Täysi-ikäistä ei voi tietenkään kieltää seurustelemasta, mutta mielestäni ihan liian iso ikäero tässä vaiheessa.
Kommentit (60)
Ei olisi, mutta eipä tuohon voisi mitenkään puuttua. Täytyisi vain toivoa, että suhde hiipuisi aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo iso ikäero ole.
eikä kaksvitonen ole vielä mikään nainen. huoleton opiskelijatyttönen. vihervouhotuksiin tuo ihastus ajallaan kaatuu.
25v on nainen oikeasti parhaassa iässä, ei mikään teini enää ja keski-ikäänkin on vielä matkaa runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo iso ikäero ole.
eikä kaksvitonen ole vielä mikään nainen. huoleton opiskelijatyttönen. vihervouhotuksiin tuo ihastus ajallaan kaatuu.
Kerro miksi sinä päätä toisista mihin kaatuu.......tyhmälö olet?
En osaa viron kieltä.
Ihmettelisin miks se nainen haluaa
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi, mutta eipä tuohon voisi mitenkään puuttua. Täytyisi vain toivoa, että suhde hiipuisi aikanaan.
Niin sinä toivoisit mutta minä en. 🤭
Ap, mitäpä jos viimeistään nyt koittaisit alkaa opetella kunnioittaa AIKUISEN TÄYSI-IKÄISEN lapsesi päätöksiä.
Olisi OK, jos tyttö olisi OK.
Minulla on itsellänikin mies, joka on minua nuorempi. Hyvin menee ja rakkautta riittää.
Ap moukka, mihin näitä tietoja tarvitset ? Vastaa 😝
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin miks se nainen haluaa
Ihmettele rauhassa vain omistasi.. ei kiinosta
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö koska et voi asialle yhtikäs mitään?
Helikopterivanhempi ei kestä, kun ei enää pysty kontrolloimaan lapsensa päätöksiä. Sen sijaan, että olisi iloinen ja lapsensa tukena, miettii taas lapsensa "parasta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo iso ikäero ole.
Aijaa, tunnen kyllä useammankin vaativadsa ja vadtuullisessa toimivan alle 25-vuotiaan ihmisen, miehiä ja naisia, mm lääkärin ja eläinlääkärin. Ovat vetäneet lukiot ja tutkinnot tiukkaan tahtiin valmiiksi.
Jaa. Olen itsekin synnyttänyt ja kasvattanut mainitsemasi tyypin lapsia. Paljon ymmärtävät kyllä, mutta toivon, että saavat lupaavasti alkaneilla urillaan vielä rauhassa kehittyä.
t. vastuullinen äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi ok, koska tuollainen nainen ei ole normaali.
Sinä et ole moraali kun noin sanot.
Laita korkki kiinni, Hanna. Ja jätä pojat rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Sano pojalle että heti kotio!
Sinä sano omallesi. Minä en sano.
Ei todellakaan ole ok. Nainen on aivan liian nuori.
Pers tuntumalta sanoisin, että soon helkatin hyvä, että on kokenut nainen oapastajana, ei mene sit kovin helposti reisille.
Vierailija kirjoitti:
Ap moukka, mihin näitä tietoja tarvitset ? Vastaa 😝
Ymmärrä olen se mt paskojen kyselijä. 💩💩💩💩💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Poikani on 17 v ja näin meidän kesken todella lapsellinen. Oon tietty puolueellinen, mutta hän on minusta tosi komea.
Ihmettelisin tosi paljon jos saisi vanhemman itselleen tyttöystäväksi
Meillä taas 15 vee suoritti kaksoistutkinnon ja kävi samaan aikaan töissä, oli jo tuossa iässä nähnyt paljonkin elämää ja maailmaa, paljon ikäisiään kypsempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole ok. Nainen on aivan liian nuori.
Omistasi vaan pystyt päättämään.
Sinä et ole moraali kun noin sanot.