Ymmärsin vasta
Että kaikki naiset eivät saa orgasmia yhdynnässä. Olen ollut parisuhteessa miltei koko elämäni yhden ja saman naisen kanssa. Hän sai yhdynnässä miltei joka kerta ja yleensä useasti. Emme ole enää yhdessä meistä riippumattomista syistä, tämä olisi jo toisen ketjun aihe.
Ongelma on se että voinkohan koskaan tottua sellaiseen seksiin missä nainen ei kouristele orgasmin kourissa yhdynnässä. Seksi on tuntunut erittäin vaisulta. Seksi on mulle tärkeää, joten olen tämän asian kanssa vähän hukassa. Olisiko tässä pikkuisen samaa kun naiset sanovat kaipaavansa isoa. Seksi ei tunnu oikein miltään?
Kommentit (31)
Me naidaan usein naiseni kanssa lusikassa, eli kyljellään ja nainen on siinä edessäni. Naiseni saa ilman lisästimulaatiota naimalla vain kerran pariin vuoteen orgasmin. Saa kyllä sormellani tai nuolemalla, mutta ei pelkällä yhdynnällä ilman mitään lisäjuttua.
Mutta naiseni ei tarvitse lisästimulaatioon kuin vyötärön yli pilluvakoon viedyn keskisormeni klittavakoa hyväilemään. Ei tarvitse edes liikuttaa itse sormea, vaan se on vain jämerästi suorana ja panoliikkeeni on sen verran rajua, että se saa naiseni vaon liikkumaan sormea vasten.
Tällaista kyytiä naiseni kestää ehkä 10-15 minuuttia, kun jo tunnen pillunsa supistuvan kaluni ympärille ja naiseni pakottaa käteni pois vakonsa päältä huohottaen, muutama hidas työntö supistelevaan pilluun laukaisee minutkin.
Suosittelen kokeilemaan, näin voi löytyä ihan uusi suosikkiasento vaikka muutoin lusikka onkin hiukan tylsä. Testatkaapa Ap nyksän kanssa toimisiko tämä ja poistaisi saamattoman naisen ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa kaikki toimisi aina kuten haluaa. Ymmärrän että miehet tykkäsi että naiset toimisi tietyllä tavalla. Koska se tuntuu hyvältä, kullissa ja varmaan myös päässä. Tuntee saaneensa aikaan jotain. Mutta näissä jutuissa on yhtä paljon eroa kuin ihmisissä muutenkin. Ne on ominaisuuksia, ei vikoja. Jos tuollainen asia muodostuu kynnyskysymykseksi niin ei ole mikään menetys naiselle jos mies lähtee.
Seksi on yhteistyötä ja toisen opettelua. Löytää ne parhaat tavat että molemmat nauttii, tavalla tai toisella.
Minä en saa oikeastaan koskaan sillä että mies vaan panee vimmatusti. Mutta se on hänelle ok ja tietää tapoja millä laukean muutenkin. Nauttii siitä että voi pitää minua hyvänä.
Jos nainen ei saa millään tavalla niin pidän sitä jo vikana. Ihan sama miten saa., kunhan saa. En vaan tajua, miksi yhdyntäorgasmi on niin punainen vaate joillekin naisille. Lieneekö sitten pelkkää kateutta, kokemattomuutta ja tietämättömuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpa kaikki toimisi aina kuten haluaa. Ymmärrän että miehet tykkäsi että naiset toimisi tietyllä tavalla. Koska se tuntuu hyvältä, kullissa ja varmaan myös päässä. Tuntee saaneensa aikaan jotain. Mutta näissä jutuissa on yhtä paljon eroa kuin ihmisissä muutenkin. Ne on ominaisuuksia, ei vikoja. Jos tuollainen asia muodostuu kynnyskysymykseksi niin ei ole mikään menetys naiselle jos mies lähtee.
Seksi on yhteistyötä ja toisen opettelua. Löytää ne parhaat tavat että molemmat nauttii, tavalla tai toisella.
Minä en saa oikeastaan koskaan sillä että mies vaan panee vimmatusti. Mutta se on hänelle ok ja tietää tapoja millä laukean muutenkin. Nauttii siitä että voi pitää minua hyvänä.
Jos nainen ei saa millään tavalla niin pidän sitä jo vikana. Ihan sama miten saa., kunhan saa. En vaan tajua, miksi yhdyntäorgasmi on niin punainen vaate joillekin naisille. Lieneekö sitten pelkkää kateutta, kokemattomuutta ja tietämättömuutta.
Ei se kateutta taida olla, vaan nämä agressiivisesti aiheeseen suhtautuvat naiset eivät voi käsittää sitä, että joku muu voi saada orkun vain sillä että penis liikkuu emättimessä. Ilmeisesti on pettyneet sellaisiin miehiin, jotka vain panee ja kuvittelee pienellä otannalla kaikkien miesten olevan samanlaisia vätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä superääliömiehiä sikiää?? Ihan saatanan säälittäviä paskoja! Jos et saa, kun minä panen niin olet ihan surkea ja epäonnistunut nainen!
No mieti itse kohdallesi mies, joka saa pelkästään leluilla, ja on kovin tympääntyneen oloinen yhdynnässä. Olisiko kiva?
Se nyt vaan on eri asia! Miehet ovat sikoja!
Paljon puhutaan siitä, että pienillä teoilla on merkitystä arjessa, että niillä saa naisen kiinnostumaan ja kiihottumaan niin, että hän voisi tulla yhdynnässä. Mun kokemus on sellainen, että nämä pienet teot pitää olla luonteeltaan seksuaalisia ja mun pitää olla avoimen seksuaalinen häntä kohtaan eli toisin sanoen näytän himokkuutta kaikin tavoin. On koko ajan sellaista kiihottavaa kiusoittelua ja pientä koskettelua päivän mittaan. Meillä käydään niin kuumana sitten illalla kun seksiin ryhdytään, että ensimmäisellä työnnöllä tulee. Tulen kyllä minäkin ja rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä superääliömiehiä sikiää?? Ihan saatanan säälittäviä paskoja! Jos et saa, kun minä panen niin olet ihan surkea ja epäonnistunut nainen!
Sun ongelma ei kyllä ole minkäänlaiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieti itse kohdallesi mies, joka saa pelkästään leluilla, ja on kovin tympääntyneen oloinen yhdynnässä. Olisiko kiva?
Ei kiinnosta miehet!
Vierailija kirjoitti:
Voithan sen orgasmin tuottaa muutoinkin!
Voi mulkkui hopppeli mitä tuo tumkki itkee säällittää moinen kusipää, .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sen orgasmin tuottaa muutoinkin!
Voi mulkkui hopppeli mitä tuo tumkki itkee säällittää moinen kusipää, .
Kirjoitustaito on hyvä opetella, jos yrittää täällä kertoa jotain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta miehet!
Kirjoitit: "Mistä näitä superääliömiehiä sikiää?? Ihan saatanan säälittäviä paskoja! Jos et saa, kun minä panen niin olet ihan surkea ja epäonnistunut nainen!"
Jos ei miehet kiinnosta, miksi niiden panemiset kiinnostaa? Taidat olla Porvoon naisia.
Itse olin nuoruudesta asti kestäneessä suhteessa, jossa sain käytännössä aina orkun vaikka ihan tavallisessa yhdynnässä, en tiedä osasiko mies vain niin hyvin liikkua vai mitä, ihan normi kokoisen vehje kyseessä. Seksi olikin varmaan ainoa juttu joka meillä toimi, ja ero tuli. Nyt olen kokenut kivoja ja jänniä uusia juttuja muutamien eri miesten kanssa, mutta vaikka olen halunnut heitä ja seksiä heidän kanssaan tosi kovasti, olen lauennut vain tosi harvoin yhdynnässä. Tämä on ollut itselle vähän järkytyskin, etten saakaan aina tuosta noin vain. Ehkä sit kuitenkin vaatii enemmän jonkinlaista yhteyttä ja syvempää tunnetta, kai se on sit pakko myöntää. No, käytännön kokeet jatkuvat... Mut ehkä sullakin ja naisellasi orkut voi vielä löytyä kun maltatte paneutua asiaan...