Kännissä on kiva siivota, samalla kuunnella hyvää musaa
Kommentit (62)
Alkoholia tai kannabista pitää olla että siivoaminen ei ota päähän. Kyllä sitä pystyy siivoamaan muutenkin mutta sellainen on ihan persiistä.
Puutarhahommat vasta mukavia onkin, pienessä kaljassa.
Mä aloitin keskiviikkona siivouksen valkkarin voimalla, mutta sitten mä tulin niin känniin, että lopetin kesken. Nyt mulla lojuu imuri poikittain olkkarin lattialla ja hommaa pitäisi jatkaa. Ei kyllä huvita enää yhtään 😖
Mä tykkään kuunnella musiikkia siivotessa mutta en olla kännissä.
Sama! En muista koska olisin viimeksi pessyt lattiat selvinpäin. Musat kaakkoon, kalja auki ja moppaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitin keskiviikkona siivouksen valkkarin voimalla, mutta sitten mä tulin niin känniin, että lopetin kesken. Nyt mulla lojuu imuri poikittain olkkarin lattialla ja hommaa pitäisi jatkaa. Ei kyllä huvita enää yhtään 😖
Tämä siinä kyllä on riskinä. :D
Itse vedin kaljapäissäni viime viikonloppuna koko vaatekaapin sisällön sängyn päälle, kun oli tarkoitus järjestellä vaatteet uudestaan ja laittaa käyttämättömät kiertoon. Siinä sitten tuijottelin sitä kasaa ja ajattelin että ei samperi, nyt tekisi mieli vaan bailata. Pari tuntia siinä sitten vierähti, ja muutama kalja lisää, mutta sain lopulta vaatteet kaappiin takaisin.
Piri toimii paremmin. 🙂
Ystävällinen vinkki.
Parin pirilinkun ja musiikin voimalla tulee tehtyä kaikki kotityöt nopeasti eikä ole päihtynyt olo.
Vierailija kirjoitti:
Parin pirilinkun ja musiikin voimalla tulee tehtyä kaikki kotityöt nopeasti eikä ole päihtynyt olo.
Huono päihde jos siitä ei tule päihtynyttä oloa. Muutenkaan ei kannata koskea koviin huumeisiin.
En uskaltaisi. Kompastuisin imurinletkuun, humauttaisin jonkun maljakon säpäleiksi ja tuottaisin enemmän sekasortoa kuin siisteyttä.
Onneksi mainitsit erikseen, että kuuntelet hyvää musaa. Muuten olisin luullut, että kuuntelet huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mainitsit erikseen, että kuuntelet hyvää musaa. Muuten olisin luullut, että kuuntelet huonoa.
No voi voi. Sulla taitaa olla huono päivä 😞 Kuuntelisit jotain hyvää musaa 😁🎶
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää ottaa uusi nousu ja jatkaa kesken jäänyttä siivousta. Käyt ostamassa lisää juotavaa niin kyllä se siitä edistyy.
Ryyppääminenkin on mukavampaa pienessä kännissä.
Minunkin piti kiivetä ullakkoa raivaamaan, joten päätin ottaa pienen nousuhumalan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää ottaa uusi nousu ja jatkaa kesken jäänyttä siivousta. Käyt ostamassa lisää juotavaa niin kyllä se siitä edistyy.
Kiitos huolenpidosta 🤗 Tää ketju itse asiassa inspiroi mut jo avaamaan valkkarihanan uudestaan ja just tässä eka lasillinen menossa 😁 Innostuin samalla tosta vaatekaapinsiivoamis-stoorista niin paljon, että ehdin jo tilata itselleni 5 uutta t-paitaa ja yhdet housut. Siitä saa lisäkimmokkeen vaatehuoneenkin siivoamiseen. Jos heittäisi taas pari jätesäkillistä vanhaa poois ja tekisi tilaa uusille.
Hyviä suomalaisia keksintöjä. Kalsarikännit ja siivouskännit.
Ai kun ootte he le ve tin tyhmiä juoppoja
Sammuu ja herää aamulla putipuhtaasta kämpästä. Ehkä menninkäiset siivosi?