Rasittava ihmisryhmä: puheluiden puhujat kaupoissa!
Kailottavat kovaan ääneen jotain jonninjoutavia asioita kaikkien tukkeena, eivät näe tai kuule mitään eivätkä myöskään älyä väistää muita ihmisiä. Miksi teette tällaista?
Kommentit (58)
Kassalla maksaessa on epäkohteliasta puhua puhelimeen ja muutoinkin kaupassa jos se on häiriöksi.
Moni vastaa vaikka häiritsee tosi paljon tilaisuutta jossa on.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Kokevat ihmispaskat oikeudekseen jämähtää mihin tahansa, kun puhelin pirahtaa. Jos minulle soitetaan, kun olen kaupassa tai bussissa tms., kerron, missä olen, ja sanon soittavani vähän myöhemmin takaisin. En todellakaan halua olla toisille häiriöksi.
Tuokin on ihan turhaa. Miksi vastaat kertoaksesi, ettet voi puhua?
Kaikesta te jaksattekin häiriintyä..
Siinäpähän kailottakoot, kunhan pysyvät pois tieltä.
Myös puhelimessa paapattavat naiset ratin takana, ja siis tien tukkeena.
sulla varmaan tosi rasittava elämä, suosittelen muuttamista autiolle saarelle, muut ei häiritse olemassa olollaan....
puhelimeen voi kuiskata. Erikoista ettei se tunnu onnistuva.
Ihmettelen niitä ihmisiä, joilla on aina luuri kädessä. Eikö ne osaa olla höpöttämättä jonninjoutavuuksiaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen niitä ihmisiä, joilla on aina luuri kädessä. Eikö ne osaa olla höpöttämättä jonninjoutavuuksiaan?
Jotkut ei osaa. Tuttuni puhuu jatkuvasti puhelimessa eikä kestä edes lyhyttä automatkaa ilman juttuseuraa.
Tai metrossa puhutaan kovaa. Kerran olen sanonut voitko puhua hiljempaa. Ei tietenkään ymmärtänyt suomea.
Vierailija kirjoitti:
Oli hienosti katettu ruokapöytä isommalle seurueelle. Aterimet lautasen viereen asetettuna. Pöytään istuutui mies puhelin kädessä ja kysyi: kummalle puolelle lautasta puhelin kuuluu laittaa 😲
Vierailija kirjoitti:
Myös puhelimessa paapattavat naiset ratin takana, ja siis tien tukkeena.
Ei mun cruiseen vaikuta yhtään kun puhelu aukeaa napin painalluksella, nopeus pysyy samana kuitenkin.
Minun eräs vieraani haluaa että Katselen hänen puhelimestaan esittelemiään kuvia ja videoita. Mieluimmin kyllä vieraani kanssa seurustelisi, en hänen puhelimen kanssa. Kutsuni jostain syystä harventuneet. Ei minuakaan kutsuta.
täytyy olla jotenkin pakkoneurootinen, jos toisten kaupassaolemistavat ärsyttää noin paljon. Jos joku puhuu puhelimessa, niin lähde toiseen suuntaan kaupassa itse, että voit karistaa sen kannoiltasi tai edestäsi.
Mitä väliä sillä on puhuuko joku kaupassa mukana oleva kumppanilleen tai lapselleen vs. puhelimeen?
Hautajaisissa tai romanttisella illallisella puhelimeen vastaaminen ei ole sopivaa. Prisman jalkineosastolla yksi ja sama.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Kokevat ihmispaskat oikeudekseen jämähtää mihin tahansa, kun puhelin pirahtaa. Jos minulle soitetaan, kun olen kaupassa tai bussissa tms., kerron, missä olen, ja sanon soittavani vähän myöhemmin takaisin. En todellakaan halua olla toisille häiriöksi.
Minä en edes vastaa, vaan soitan takaisin kauppareissun jälkeen, jos soittaja on ollut jollakin asialla. Epämääräisistä numeroista katson ensin googlesta numeron ja jos on joku kauppias, en takuulla soita takaisinpäin.
Olen ihmetellyt tätä trendiä,että puhelu kuuluu kaiuttimista ja puhelinta pidetään edessä, ilmeisesti videopuhelu kyseessä?
Järkyttävä molotus ja huutaminen kaikuu ympärille.
Erittäin yleistä neggereillä.