Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lähes 50v pitää pitkiä hiuksia?

Vierailija
11.06.2026 |

Miten pitää niitä? Miten te pidätte?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47 vuotta ja pitkähiuksinen. Hiljattain asiakas totesi Hienoa, että meille sattui tuollainen nuori naispappi!.


Ei ehkä liity hiuksiin, vaan ehkä vain olemukseen.

Vierailija
42/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt "lyhyet", kun kävin leikkauttamassa vasta jonkun kymmenisen senttiä pois. Yltävät jotakuinkin lapaluun puoliväliin. Eli siis pitkät hiukset kaikilla kriteereillä edelleen.

 

-N50, tänä vuonna 51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni leikkautti pitkät hiuksensa 85-vuotiaana. Oli siinä iässä kädet sen verran jäykät, että tuskin taipuivat kampaamaan, niin ei enää saanut niitä nutturalle.

Vierailija
44/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ne kasvavat, toisesta päästä päässä kiinni, nyt vyötärömitassa. Pidän erilaisia nutturoita. 47 v.

Kuin myös. 74 vuotias 

Vierailija
45/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys. Eihän pitkät hiukset vaadi mitään sen kun antaa kasvaa ja vaan hyvä shampoo ja hoitoaine. Eri asia lyhyet hiukset niitä pitää muotoilla ym. 

Ei lyhyille hiuksille tarvitse tehdä yhtään mitään, jos vain leikkaa tarpeeksi lyhyeksi. Ihan lyhyttä ei tarvitse edes kammata ja pesunkin voi tehdä samalla saippualla kuin millä muunkin ruumiin pesee.

Vierailija
46/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa pitää juuri sellaisia hiuksia kuin haluaa ja itseä miellyttää. Se tosiasia kannattaa pitää kuitenkin mielessä, että ikääntyessä naamakin alkaa vetää maata kohti ja pitkät hiukset varsinkin jos niitä pidetään auki lisäävät tätä vaikutelmaa, mutta siitä ei ole pakko välittää jos oma peilikuva kuitenkin itseä miellyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ok, jos niitä hiuksia on tarpeeksi. Hirveen näköiset jos on ohuet ja pitkät tyyliin tämän hetken love islandin Sofia. Nyrkkisääntönä että ponnarin läpimitta yli 4 cm.

Vierailija
48/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on hyvin pitkät hiukset yli 50 v niin tulee noita-akka fiilis.

Noita-akkana pidettiin ennen ja nytkin niitä naisia, jotka oli liian vahvoja istumaan muottiin eivätkä hyväksyneet ulkopuolista pompotusta. Olisipa kauheaa muistuttaa noita-akkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pitää juuri sellaisia hiuksia kuin haluaa ja itseä miellyttää. Se tosiasia kannattaa pitää kuitenkin mielessä, että ikääntyessä naamakin alkaa vetää maata kohti ja pitkät hiukset varsinkin jos niitä pidetään auki lisäävät tätä vaikutelmaa, mutta siitä ei ole pakko välittää jos oma peilikuva kuitenkin itseä miellyttää.

Kerroksilla voi todella paljon muuttaa sitä, mihin hius laskeutuu. Ei pitkien hiustenkaan välttämättä tarvitse olla yksi pötkö.

Vierailija
50/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on monesti sanonut minulle nuoruudessani, kuinka pitkä tukka ei sovi aikuiselle naiselle. En ymmärrä, mistä tuo kumpuaa. Onko ap:lla samoja kokemuksia, kun kysyt tätä? Ja kilinkellit sanon minä. Olen 49 v ja pitkät tai puolipitkät hiukset ollut aina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kateellinen ihmisille, joilla on pitkät hiukset. Omani eivät kasva pidemmiksi kuin lapaluiden kohdalle

Vierailija
52/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppukesästä annan hiusten kasvaa ja loppukeväästä pituutta on ihan mukavasti. Sitten on kesätukan vuoro eli nips naps lyhyeksi polkaksi hiukan kerrostaen. Kesällä hikoilee, ui paljon, kesäsade kastelee ja tuuli iloisesti tiuksia pörröttää. Olen havainnut että näin on hyvä ja vaihtelu myös virkistää. Lyhyempi tukka on myös ihanan helppohoitoinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikäkysymys vaan paksuuskysymys. Ohut suora hiirenhäntä ei pitkänä hyvältä näytä, paksut hiukset näyttää ja varsinkin luonnonkiharat. 

Vierailija
54/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kokonaisuudesta ja hiuslaadusta. Tuo parhaat puolesi esiin, älä huonoimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne pysyvät pitämättäkin. Lyhyet hiukset ovat tällä hetkellä vähän out.

In vai out! Enpä ole koskaan ajatellut mokomaa. Minulla on teini-iästä lähtien aina ollut lyhyet hiukset. Pitkä tukka tällaisesta liuhuletistä näyttäisi onnettomalta.

Monella näyttää olevan pääasia, että hiukset on pitkät siitä riippumatta, miltä ne näyttävät.

Suomalainen hiuslaatu näyttäisi usein paljon paremmalta ja paksummasta esimerkiksi polkkapituudessa.

Kyllä se hiukan säälittävältä monen kohdalla näyttää, kun pää on viisikymppisenä samanlainen kiharapilvi kuin 25-vuotiaana hääkuvassa. Ikään kuin nuorekkuus olisi kiinni päästä.

Vierailija
56/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65 ja minulla on nyt yli harteiden ulottuvat hiukset. Kasvatin lyhyet hiukseni korona-aikaan.

Vierailija
57/57 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko 20+ pitää lyhyitä permishiuksia? Katson peiliin. Kyllä voi. Iloisen pirteä kiharapilvi. 

Mummillani on valkoinen hyvin ohuen ohut letti joka yltää puoleen selkään. Erinomaisen kaunista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi