Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on kaikki ystävälliset, avuliaat ja kiltit ihmiset?

Vierailija
11.06.2026 |

Missä on kaikki ystävälliset, avuliaat ja kiltit ihmiset?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa enää auttaa muita. Voimat loppuivat narsistien juoksupoikana ollessa. Onneksi kuolivat pois.

Vierailija
22/61 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä. Ihan kivasti menee!

Vierailija
24/61 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä. Ihan kivasti menee!

Kivat sulle. Mulla menee huonosti

Vierailija
25/61 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskiltit on Skotlannissa. Naiskiltit luostarissa. Muukiltit muualla. 

Vierailija
26/61 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä. Ihan kivasti menee!

Kivat sulle. Mulla menee huonosti

Ikävä kuulla. Toivottavasti tilanne vielä joskus kirkastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/61 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona

Vierailija
28/61 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin, kiltteys, avuliaisuus ja ystävällisyys tulkitaan nykyään vähän tyhmäksi ja yksinkertaiseksi ihmiseksi, jota voi huoletta hyväksikäyttää. Tähän on tultu eli ei kannata. 

Oon itse kans liian kiltti. Aina auttamassa muita ja saan kuulla kun oon niin ystävällinen ja huomaavainen. 

Sit ei edes huomaa, kun tulee hyväksikäytetyksi. On pari kaveria, joista huomaan samaa, aina ajattelemassa muita ja auttamassa. Koitan heitä muistuttaa että pitäisivät huolta etupäässä itsestään ja ettei muut tarvitse mitään palveluksia, he on oikein ihania sellaisenaan. 

Kummallista on että itse muille niin kiltit ja empaattiset on niitä, jotka ei oikein osaa suhtautua kun heille ollaan kunnioittavia ja ystävällisiä. 

Tässä joukossa ois valtavasti voimaa ja hyvää annettavana, väärät ihmiset pääsee hyötymään heistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/61 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, terapiassa ja luonnossa

Vierailija
30/61 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minö olin sellainen. 2 vuotta asiakaspalvelussa (kassalla) töissä ja nyt vihaan ihmisiä. Juoppoja, pervoja, kusipäitä... En toivo enää kenellekkään asiakkaalle mitään hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/61 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys on tutkitusti lisääntynyt, mutta kukaan ei tunnista omaa itsekkyyttään. 

Vierailija
32/61 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisten, avuliaiden ja kilttien ihmisten seurassa.

Lika barn, leka best.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/61 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä niittää mitä kylvää. Omien traumojen jankkaamisen asemesta jokaisen meistä pitäisi miettiä, miten itse kohtelemme ja autamme muita. Kun peilin sijaan katseleekin ympärilleen, saattaa huomata myös ne avuliaat ja ystävälliset ihmiset. 

Vierailija
34/61 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minö olin sellainen. 2 vuotta asiakaspalvelussa (kassalla) töissä ja nyt vihaan ihmisiä. Juoppoja, pervoja, kusipäitä... En toivo enää kenellekkään asiakkaalle mitään hyvää.

Eilen kaupassa tuli kuulutus että ollaan inhimillisiä nuorille kesätyöntekijöille. Onhan se ihan perseestä, että aikuisia ihmisiä pitää muistuttaa peruskäytöstavoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/61 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä. Ihan kivasti menee!

Kivat sulle. Mulla menee huonosti

Minäminäminä. Kaikilla muilla menee hyvin ja vain minä raadan tätä kurjuutta.

Vierailija
36/61 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä, että kun ääliöliberaali yhteiskunta on nostanut yksilön tunteet kaiken keskiöön, niitä myös käytetään.

Vierailija
37/61 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät ystävällisen, kiltin ja avuliaan ihmisen, kun itse alat semmoiseksi. Muuten sellaista saa hakemalla hakea. Jostain syystä ystävällinen, kiltti ja avulias ihminen on Suomessa sellainen, joka joutuu sakkihivutuksen uhriksi, koska ei kai nyt kukaan voi olla oikeasti tuommoinen, ajatellaan Suomessa.

Vierailija
38/61 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyviä on ja hyvyyttä on! Hyvyys ei ole maailmasta kadonnut, vaikka pahuuskin jyllää. Valo voittaa AINA pimeyden. Mieti täydellistä mustaa pimeyttä - kun siihen sytyttää pienenkin lampun, niin valo on voittanut. Tietenkin me haluttaisiin elää mieluummin kunnon valossa, mutta koska mekanismi on tuo, niin älä sinä anna ympäröivän pimeän sammuttaa omaa lamppuasi. Pidä sinä siitä kiinni! Näin olen tämän ajatellut, ja koska valon lähteeni löytyy kristillisestä uskosta, siksi en anna sitä pois, vaikka ympäristö painostaa siihen. Kyse ei ole siitä että minä olen hyvä, vaan että se mikä on valon polttoaine, perusta, vähän kuin öljylampun öljy, on hyvä.  Se hyvyys ja ne arvot.

Vierailija
39/61 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen itseni tuollaiseksi ja suuren osan muista ihmisistä joiden kanssa olen tekemisissä.

Vierailija
40/61 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa sylissä neljän hehtaarin tontilla yksin mökissä :) Ja onnellisena (elämästä jotain oppineena)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi