Norjan Marius ollut yön sairaalassa
Kommentit (21)
Draamailu alkaa kun kermaprse ei saanut, mitä haluaa.
Onko Mette-Marit jo mahdollisesti sairaalassa toipumassa leikkauksesta? Siitähän ei tulla kertomaan etukäteen mitään.
Miten nuori mies voi olla jo pienestä pitäen täysi mulkku?
Vierailija kirjoitti:
Onko Mette-Marit jo mahdollisesti sairaalassa toipumassa leikkauksesta? Siitähän ei tulla kertomaan etukäteen mitään.
Eri sairaala. Lähde: Se og hør
Vierailija kirjoitti:
Miten nuori mies voi olla jo pienestä pitäen täysi mulkku?
Liikaa aikaa, liikaa rahaa, ei mitään velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuori mies voi olla jo pienestä pitäen täysi mulkku?
No kun katsoo äitinsä touhuja niin eihän tuo ihme ole, että poikakin kasvanut ihan kieroon.
Mitä tuokin meitä suomalaisia kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuori mies voi olla jo pienestä pitäen täysi mulkku?
Sen katse on ollut kylmä toljottava pienestä pitäen.
Geeneissä raskaat kaiket mahdolliset huumeet..... ja ja ja
sekä äidin että idän puokelta.
Onko isän puokelta saattaa olla rasitteena mitä jännempää mt-psyko-taakkaa, ja miksei mutsiltaankin.
Täysin outolintu mettis.
Miten se muija on kyennyt tuohon farssiin. Huumeiden voimalla.
Kysymys:
Miten mettis ja haakkoni on koskaan tutustuneet ja tavanneet?
Aivan. Just. Huumejutuissa. Muka piiloss ns hienompien parissa. Siel on joukossa ksnsainväkistä rikollisuutta.
Haakonpuolihååkan.. kunhan hinnoista ja kamasta sovitaan. Näinkö se meni. Möttömääri ny on mikä on. Löysä lunttu. Tuntemattomana.
Nyt kaikki salaisuudet lävähtää päin lättyä.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuori mies voi olla jo pienestä pitäen täysi mulkku?
Pienestä pitäen? Eikö tuo ole jo liki kolmekymppinen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuokin meitä suomalaisia kiinnostaa.
No, sen verran oikeudentajua, että rikollisten pitää päätyä vankilaan eikä saada erityisvapauksia. Se Mariuksessa ja äidissään häiritsee.
Norjalaiset ovat kovia urheilussa, mutta kuninkaalliset ovat roskaa, olisikohan korkea aika luopua monarkiasta?
Seksuaalirikollisen ei ole helppoa olla linnassa.
Mamman sairaus ei tuonut tarpeeksi säälipisteitä et olis päässyt vapauteen. Nyt pitää yrittää feikata itse parit sairaudet.
Etuoikeutettujen metkuja. Eivät ole tottuneet että joku sanoo ei. Pian varmaan siskokin sairastuu...
Marius sairastui sopivasti sen jälkeen kun hänen vapautumisensa äidin terveydentilan vuoksi evättiin.
Taitaa panikoida huolella, kun huomaa entisen, ylellisen elämän olevan ohi lopullisesti