Mitä ruokaa teet jos ei tee mieli/jaksa kokata mitään?
Kommentit (49)
Vaijjapa rakettispakettia ja valkoisia papuja tomaattikastikkeessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tee mieli mitään, en syö mitään. Yksinkertaista.
“Yksinkertaista” on juuri se kohta, jossa vastauksesta tulee asenteellinen. Se antaa ymmärtää, että ongelma on muka helppo ja että muut vain tekevät siitä vaikean. Mutta kysymys ei välttämättä ole “mitä teen jos ei tee mieli syödä”, vaan “mitä voin syödä, kun en jaksa kokata mutta pitäisi silti saada jotain alas”. Siihen “älä syö” ei oikeastaan vastaa.
Tomaattivoileivän tai kaksi.
Juuri on aika köyhä ruokakaappi, kai pitää mennä huomenna kauppaan.
Pikanuudeleita, valmista 8-9 minuutissa. Sillä aikaa kun vesi keittimessä kiehuu, painelen nuudeleita pienemmiksi, kaadan kulhoon, pussimausteet perään ja aina lisään makua myös omasta maustehyllystäni, lisätään vesi, sekoitetaan ja odotetaan n.5 minuuttia.
Perusteellinen selostus johtuu perusteellisuudestani selittää asiat aina vaihe vaiheelta sen varalta että jos kuulijoissa on asiasta tietämättömiä. Tässä nimenomaisessa tapauksessa siitä, kuinka pikanuudelit valmistetaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Pikanuudeleita, valmista 8-9 minuutissa. Sillä aikaa kun vesi keittimessä kiehuu, painelen nuudeleita pienemmiksi, kaadan kulhoon, pussimausteet perään ja aina lisään makua myös omasta maustehyllystäni, lisätään vesi, sekoitetaan ja odotetaan n.5 minuuttia.
Perusteellinen selostus johtuu perusteellisuudestani selittää asiat aina vaihe vaiheelta sen varalta että jos kuulijoissa on asiasta tietämättömiä. Tässä nimenomaisessa tapauksessa siitä, kuinka pikanuudelit valmistetaan ;)
8-9 minuuttia? Mitä pikaruokaa tuo on? Minä laitan valmiseineksen mikroon ja valmista on kolmessa minuutissa.
Otan pakastimesta jonkun aikaisemmin tehdyn ruuan ja lämmitän sen. Kokkaile kerralla isompi setti ja pakasta niitä kerta-annoksina. Helppoa!
Just nyt tähän aikaan vuodesta ei tarvi kuin laittaa perunat kiehumaan ja avata sillipurkki.