Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos, persut: Bensiini +8%, diesel +16%!

Vierailija
11.06.2026 |

Maaliskuussa bensiinin kuluttajahinnat nousivat vuoden takaiseen verrattuna kahdeksalla prosentilla. Dieselin hinta puolestaan nousi 16 prosentilla ja kevyen polttoöljyn jopa 42 prosentilla. Uusiutuvan dieselin hinta nousi kuusi prosenttia.

Myös sähkön hinnat nousivat vuodentakaisesta ensimmäisellä neljänneksellä.

Helmikuussa sähkön kokonaishinta nousi kotitalouksissa 14–25 prosentilla verrattuna vuotta aikaisempaan. Yrityksissä ja yhteisöissä hinnat nousivat jopa 24–127 prosentin välillä.

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/3076b58d-c036-4c7a-b37b-eb4b37d8…

Europensaa! Kiitos, Mestari!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vain kun vasemmistodemarit ovat vallassa, ja velkajarru  luistaa, demarit eivät pidä kiinni sovitusta vaan ottavat velkaa ja jakavat sitä kuin suklaamunia pääsiäisenä.

Vierailija
2/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka noi yrittäjät edelleen seisovat hallituksen (EK:n) politiikan takana vaikka tästä sekoilusta ei ole ollut kuin haittaa niille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-ajakki täällä taas jankuttamassa itse keksimäänsä euron pensaa :D :D

Vierailija
4/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuhullu aloittaja itse vaatii joka ketjussa venäjälle maksimaalisia pakotteita. Tämä bensan hinnan nousu sitten on yksi niistä seurauksista, joten voit syyttää itseäsi. Meikäläiselle kelpaisi halpa bensa vaikka tulisikin venäjältä.

Vierailija
5/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, euron bensa persujen tapaan.

https://www.instagram.com/reel/CxvqNEoNi_j/

Vierailija
6/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota vain kun vasemmistodemarit ovat vallassa, ja velkajarru  luistaa, demarit eivät pidä kiinni sovitusta vaan ottavat velkaa ja jakavat sitä kuin suklaamunia pääsiäisenä.

Oliko joku lähde?

Vierailija
7/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euron bensaa ei ole kukaan luvannut. Polttoaineet yhä halvempia kuin Sannulin aikaan.

Polttoaineen hintaan on tällä hetkellä yksi syyllinen, herra Oranssi

Vierailija
8/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi sitä aikaa kun ennen edellisiä vaaleja täälläkin huudettiin kuinka persut tekee bensasta ilmaista ja sitten tulee täystyöllisyys.

Mahtais vtuttaa olla niin tyhjä pää että on AINA väärässä

Vierailija
9/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persutko sinne Iraniin hyökkäsi?

Muistatko yhtään, mitä bensa maksoi Marinin hallituksen aikana? Et näköjään. 

Vierailija
10/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuhullu aloittaja itse vaatii joka ketjussa venäjälle maksimaalisia pakotteita. Tämä bensan hinnan nousu sitten on yksi niistä seurauksista, joten voit syyttää itseäsi. Meikäläiselle kelpaisi halpa bensa vaikka tulisikin venäjältä.

Älä selitä. Riikka sanoi ettei polttoaineiden hinta nouse tämän hallituksen aikan mistään syystä ja kun toimittaja kysyi uudestaan, niin hän toisti etteivät hinnat nouse mistään syystä. Lopputuloksen fiksuimmat tiesivät jo siitä haastattelusta.

Vierailija
11/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös perskokkareiden jakeluvelvoite nousee ensi vuonna 22,5 prosenttiin. Purran mielestä se on ihan oikein, mitään muuta ei voi tehdä.

Vierailija
12/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos salmi menee täyteen säppiin niin pian on 2.5 € litra. Nyt oli 2.19 €/l.

Vierailija
13/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä selitä. Riikka sanoi ettei polttoaineiden hinta nouse tämän hallituksen aikan mistään syystä ja kun toimittaja kysyi uudestaan, niin hän toisti etteivät hinnat nouse mistään syystä. Lopputuloksen fiksuimmat tiesivät jo siitä haastattelusta.

On kiinnostavaa kuinka suosittu Purra silti yhä on perussuomalaisten äänestäjien keskuudessa.

Vierailija
14/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhia ku oppositiossa öyhötyttää. Populismiki on niin ihanaa ku itse sitä harrastaa.

Vierailija
15/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni persu sitä Teboilia vaati boikottiin ja lopetettavaksi. Sieltä taholta Teboililla tankkaajia mollattiin vassareiksi ja toivotettiin muuttamaan Venäjälle. Vaan persu ja taskulaskin eivät ole vahvin pari tässä maailmassa.

Vierailija
16/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta vain Suomessa. Muualla Euroopassa litrahinnat ovat 50-60 senttiä halvemmat.

Vierailija
17/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko noin v a j a k k i että luulet että joku puolue pystyy täysin kontrolloimaan yksityisten bensaketjujen hintoja? Itse itkit venäjälle maksimaalisia pakotteita, joten ihan turha itkeä bensan hinnasta. Suomi menettänyt varmaan jo sata miljardia kun yritetään oikein hyvesignaloida.

Vierailija
18/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertailun vuoksi täältä Norjasta : Mo i Ranan Circle K:t eilen 18,71 kr = 1,70€/l. Diesel tuotetaan, ei jalosteta täällä.

Vierailija
19/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko joku lähde?

Sinulleidiootti, Kun vasemmistodemarit ovat vallassa , tarkoittaa tulevaa ja on siis ennuste.

Elä ja näe että olen  oikeassa. Lähde`? Salli minun nauraa.

Vierailija
20/38 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotatko että suomen pitäisi hyökätä johonkin arabimaahan ja varastaa heidän öljyt, että mekin saadaan halpaa öljyä.

Katsos lapsonen, kun suomen maaperässä ei ole öljyä vaan se tulee kaukaa suomen ulkopuolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan