Ensi viikolla sitten päivä alkaa taas lyhetä ja mennään syksyä kohti
Nauttikaa nyt vielä.
Hetken kestää ilo tää...
Kommentit (33)
Ei ala lyhetä.
Elokuussa alkaa kyllä illat pimetä, mutta sekään ei haittaa mitään.
Kesäilmoja on hyvinkin syyskuulle asti
Kait sä ennen joulua hehkutat, kuinka mennään jo kesää kohti, vaikka ei ole jouluakaan ehditty vielä viettää.
Kyllä se kesä vielä jatkuu vaikka valon määrä lyhenee, etelän maissakin on illalla jo pimeää mut ei se kesä ja lämpö siitä mihinkään katoo (nykyäänhän suomessa on vielä syyskuussa usein tosi lämmintä, ainakin mun synttäreillä ollu). Ite rakastan kun ei oo enää niin valosaa koko ajan ja jostain syystä syksy on aina ollu yks lempivuodenajoista. Sillon tuntuu tavallaan uudelta alulta sekä levolta, kun kesällä pitäs touhottaa kun kerrankin on lämmin...jep no mun kämppä on kuuma ku sauna kesäisin, talvisin sit taas todella kylmä. Kunnon keväitä ei enää oo joten syksy on rakkaus
Voimme lohduttautua sillä että kesällä meillä päivät ovat todella piiiiiiiitkiä ja valoa riittää pitkälle syksyyn..
Miten niin nauttikaa nyt, miksi ei saisi nauttia syksystä? Ja mun ilo kestää läpi vuoden. Harmi että sun elämä on noin ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Joko huomenna jouluvaloja voi ruveta laittamaan
En ole edes vienyt pois.
Suomalaiset on niin hassuja tuon valonsa kanssa. Täällä on jo pimeää, muttei se kesää pois vie. Valoketjut iltaisin kaikkialla, kaunista! Kesää lokakuun alkuun saakka.
T. ulkosuomalainen
Vierailija kirjoitti:
RKP:n ja Maran mukaan lasten pitäisi olla vielä koulussa.
Keski-Euroopassa vielä viikkokausia.
Silloin vasta nautin eli se on parasta aikaa kun alkaa päivä lyhenee.
Kesäkelit alkavat vasta heinäkuussa.