Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka kuukausi sama ylä- ja alamäki

Vierailija
10.06.2026 |

Me ollaan yritetty lasta 1v 5kk. Maaliskuussa sain haamun ja menkat alko heti sen jälkeen, muuten on ollu hiljasta. 

Joka ikinen kierto ajattelen, et nyt oon rauhassa ja kierto alkaakin sellasella ei niin väliä, tulee kun on tullakseen. Sit tulee ovulaatio ja mieli on vielä neutraali, mut viikko ovulaation jälkeen flippaan aina. On tosi positiivinen nyt onnistu fiilis ja oon jo melkein varma, kunnes päivä menkkoja ennen mieli on aivan maassa ja olo, et ei se taaskaan onnistunu. Ja se fiilis on aivan jäätävän matala. Sit alkaa menkat ja rumba alkaa taas alusta. 

Miten te muut yrittäjät jaksatte? Tai tuleeko teille yhtä suuria ylös ja alas menoja? Mä myös aina ajattelen et en tee testejä ennen ku menkkojen pitäis alkaa, mut tässä mä taas oon tänään tehny 2 mitä oon varmaan tunnin tuijotellu, vaikkei niihin mitään tuu. Tuijotan taskulampulla jos näkyis ees jotain ja siis menkkojenki pitäis alkaa vasta lauantaina. 

Ja sit tää hullu vatsatuntemusten analysointi! Nippailut oviksen aikaan esim. Sillon ku sain haaleen haamun niin tunsin kyl salilla harkka supistuksen, mitä ei oo muulloin ollu. Sillon se sai mut tekee testin. Nyt taas oon poikkeuksellisesti tuntenu 2pv vihlasuja ja poltteluja n. Viikko ovulaation jälkeen ja seki ärsyttää ku saa ajattelemaan et nyt onnistu ku tälläsiä ei oo ennen ollu. Mut oon myös aiemmin ollu eri syistä sitä mieltä et nyt onnistu ku on ollu poikkeavia oireita. Tää pyörii päässä ihan liikaa heti ku ei oo muuta tekemistä. Pahottelen pitkää avautumista, mut kaipaan vertaistukea ku mulla ei oo ketään joka ymmärtäis. Kaikilla tutuilla raskautuminen on ollu helppoa. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän