Onko nuo Eleplant rasvatuotteet hyviä?
Kommentit (21)
Ihan ok, ainakin toi ns. voinkorvike maultaan. Ei parempaa terveydelle tosin, kovaa rasvaa tämäkin.
Liian rasvaisen makuisia omaan makuuni. Kokeilin.
Itse olen siirtynyt käyttämään ja tuttavapiirissä myös moni muu.
Vierailija kirjoitti:
Sopii elephanteille.
Nyt kyllä repesin
Kotimainen tuote ainakin. Vois kokeilla.
Kokeillut sitä levitettä mutten osta toiste.
On se hyvää, osta pois. Monissa vegaanisissa voin korvikkeissa on jotenkin pistävä sivumaku mutta Eleplant on tosi pehmeän makuista.
Todella voin makuinen ja oloinen koostumus, eli sen korvikkeeksi - ei ehkä leivän päälle, liian voimainen. Käytin esim lettujen paistamiseen ja toimi erittäin hyvin. Kannattaa testata!
Miksi ette käytä luonnollista voita?
Hyvänmakuinen omaan suuhuni, mutta tosiaan voin kaltainen maku.
Vierailija kirjoitti:
Todella voin makuinen ja oloinen koostumus, eli sen korvikkeeksi - ei ehkä leivän päälle, liian voimainen. Käytin esim lettujen paistamiseen ja toimi erittäin hyvin. Kannattaa testata!
Jep. On myös yhtä epäterveellistä kuin voi - täydellinen korvike siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. On myös yhtä epäterveellistä kuin voi - täydellinen korvike siis.
Ei tässä ehkä terveellisyydestä ollutkaan kyse vaan siitä, onko tämä tuote ok voin tilalta. Kaikki kun eivät pysty tai halua käyttää maitopohjaisia tuotteita. Silloin Eleplant on loistava valinta. Itse olen käyttänyt sekä ruoan laittoon että leivän päälle. Hyvää on.
Tykkään. Leivällä ja ruoanlaitossa.
leivälle ja ruuanlaittoon paras, myös maistuvin vegaaninen tuote myös sekasyöjille.
Käytän vain voita, koska se on lisäaineeton.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Leivällä ja ruoanlaitossa.
Ei kukaan enää käytä rasvaa leivän päällä.
No ei käytä...Ei ku?