Ambulanssikyyteihin 70 % hinnan korotus. Asia runnotaan läpi.
Kommentit (41)
Mitä väliä, jos köyhiä harmittaa? Kuolisivat pois.
T: Petteri
Niksipirkan vinkkejä: Säästä sydänkohtauksessa, Kelataksissa omavastuu on 25e.
Ihan sama, kunhan maksetaan etukäteen.
Eihän nykyään ambulanssi ota kyytiin. Sitä ei edes lähetetä paikalle. Jos on vaikka jalka poikki ja vääntynyt 90 asteen kulmaan ja luu törröttää ulkona niin on hommattava oma kyyti. Meilläkin on 2 tuntia matkaa sairaalaan niin aika kivaa se on taksissa matkata burana lääkkeenä.
Jollakin ihan selkeästi pahoinvointi alkaa pahoin läikkyä yli
43€ kallista? Keskimääräinen todellinen kustannus veronmaksajille on 450€ per kyyti. Kuinka usein te tarvitte ambulanssia, jos 43€ on liikaa? Joka päivä?
43€ ei ole hinta eikä mikään. Tai onhan se ehkä joillekkin, itse olisin valmis maksamaan vaikka 143€ jos on hengenlähtö lähellä.
No eipähän lanssi ota nykyään edes kyytiin, ellei ole pää kainalossa. Yleensä käskee tilata taksin ja itse ajelevat sitten kuitenkin taksin perässä sairaalalle 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ambulanssi ei ota infarktipotilasta kyytiin, toteavat, että mene omalla kyydillä. Koettu on.
New Emergency Services is a popular IT Crowd joke among fans of the series and appeared in the episode Calamity Jen. The joke is that while the emergency services have been updated mostly for the better, they've also changed their phone number from the easily remembered UK 999 to the less easy-to-remember 0118, 999, 881, 999, 119, 725...3.
Hä? Ei mulle ole koskaan tullut maksua ambulanssista.
Vierailija kirjoitti:
No eipähän lanssi ota nykyään edes kyytiin, ellei ole pää kainalossa. Yleensä käskee tilata taksin ja itse ajelevat sitten kuitenkin taksin perässä sairaalalle 🙄
Nykyään? Olen kuullut samaa lapsellista valitusta ainakin 35 vuotta.
Ei ambulanssi ole mikään etuoikeus jolla on päästävä kulkemaan jotta saisi tuntea itsensä erityiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ambulanssi ei ota infarktipotilasta kyytiin, toteavat, että mene omalla kyydillä. Koettu on.
Anoppi pääsi ambulanssilla ja sieltä vielä helikopterilla isompaan sairaalaan erikoisosastolle. Tosi hienoa ja tehokasta hoitoa! Olisi voinut käydä tosi huonosti jossei olisi saanut nopeasti apua.
Kuljetetaanko sua useinkin lanssilla kun jankkaat tätä täällä?
Vierailija kirjoitti:
43€ kallista? Keskimääräinen todellinen kustannus veronmaksajille on 450€ per kyyti. Kuinka usein te tarvitte ambulanssia, jos 43€ on liikaa? Joka päivä?
Kyllä. Sitä voittekin jatkossa ambulanssin nähdessänne ajatella, että siinä kulkee joku yli 400 euron kyydillä meidän kaikkien piikkiin.
Jos on oikein paha tilanne, käytetään paljon lääkkeitä ja matka on pitkä, saattaa napsahtaa tonni rikki. Kyllä täällä kelpaa. Jenkeissä maksat minimissään 2500 kyydistä.
Onko mitään keinoja ehkäistä ylimääräistä ambulanssien käyttöä. Voisiko ehkä jopa lopettaa toiminnan kokonaan.
Ainoastaan juu talaislanssit käyttöön, vai mitä.
Eli kuinka monta sataa se sitten maksaa?