Sain tänään fudut. Klo 10 aamulla.
Vaikka olikin odotettavissa, on kova paikka. Tuskin työllistyn enää, täytän elokuussa 60. Olen kirjanpitäjä. Tai siis olin. Tekoäly vei duunit. Meillä 4 joutui lähtemään.
Kommentit (21)
Eikös ammattitaitoisista kirjanpitäjistä ole pula. Ja niissä töissä kokemus ja ikä on vain eduksi. Voit vielä saada uuden työn.
Jos olet hyvä kirjanpitäjä ja tietoteknisesti pätevä niin etsit vaan nopeasti uuden duunin.
Mun äippä opiskeli 60v uuden ammatin ja sai heti töitä :) Edelleen samas duunis. Nyt on vaikeaa mut jos luovutat ni on viel vaikeampaa.
Hienoa, kun tekoälyä pystytään hyödyntämään kunnolla.
Kyllä avoimia työpaikkoja on
Voit hakea myös palkanlaskijaksi
Tekoäly - asiakas maksoi laskujaan tällä älyllä
Soittelimme mikdi maksaa mitä sattuu liikaa
Menet tehtaalle ja kättelet johtajaa! Muista katsoa silmiin! Sanot että voit ryhtyä töihin heti!
Vierailija kirjoitti:
Mun äippä opiskeli 60v uuden ammatin ja sai heti töitä :) Edelleen samas duunis. Nyt on vaikeaa mut jos luovutat ni on viel vaikeampaa.
Pakko kysyä mikä ala kyseessä. Nimimerkillä kaikki vinkit olis tarpeen 😀
Ap, pätevä kirjanpitäjä työllistyy edelleen kohtuullisen hyvin. Myös viiskymppiset ja jopa kuuskymppiset.
Itse olisin ihan tyytyväinen jos tuon ikäisenä saisin potkut. Siitä vaan laskettelemaan eläkkeelle.
Minä pyysin lisää palkkaa ja sain potkut. Minusta se on laiton potkut ja aiomme haastaa työnantajan oikeuteen. mulla on liiton tuki.
Tähän on oikein ilon ja onnen päivä!
Ihan helppoa. Ala tekemään yksityisesti omaan piikkiin kirjanpitotöitä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin ihan tyytyväinen jos tuon ikäisenä saisin potkut. Siitä vaan laskettelemaan eläkkeelle.
Minä olin tyytyväinen kun työt loppui 58-vuotiaana, Siitä sitten eläkeputkeen ja nyt eläkkeellä.
Tekoäly vei kirjanpitäjältä työt? Kerro heti mikä kirjanpitotoimisto käyttää tekoälyä, niin asiakkaat häipyy välittömästi.
Liian vaikea tehtävä tekoälylle.
Kuusikymppisenä jäisin jo työelämästä pois ja tekisin kaikenlaista muuta kivaa kuin kirjanpitoa.
Otan osaa. Voimia! Toivottavasti sinulle on mielekkäitä harrastuksia ja hyviä läheisiä ihmisiä.