Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikkikoira varastettiin ja myytiin ravintolaan ruoaksi

Vierailija
09.06.2026 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000012066062.html

Kiinassa ei kannata jättää koiria vartioimatta 😢

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama mutta porsaalle

Vierailija
2/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy lisää boikotoida Kiinaa. Toivottavasti koiran omistaja saa oikeutta, ihan peestä, kuvottavaa ja raivostuttavaa että joku voi varastaa toisen koiran pihalta ja vaikka tekijät tiedetään (he eivät kadu mitään, ylimieliset p****skat) niin koiran omistaja ei voi tietää saako oikeutta jos ei pysty todistamaan että koiran rahallinen arvo ylittää minimimäärän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti varkaat saa kunnon tuomion

Vierailija
4/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa on valtiona niin paljon hämärää ja pelottavaa että mä olen alkanut etsiä vaihtoehtoja Kiina-krääsälle. Vaatteista joutuu joskus maksamaan enemmän mutta vaihtoehto löytyy melkein kaikelle: hiustenkuivaaja, sähköhammasharja, meikit, jopa takki, kaikista löytyy jopa Euroopassa tehtyjä.

Eihän se kauheasti auta, mutta Kiinan ihmisoikeustilanne ja kaikki muu eläintenkohtelu ym ym on valovuosia perässä Euroopasta ja voin tehdä ees henkilökohtaisen protestin josta tulee edes itelle parempi mieli.

Vierailija
5/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran arvo riippuu siitä saatavien ravintola-annosten määrästä, voi olla kalliskin koira.

Vierailija
6/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinassa on valtiona niin paljon hämärää ja pelottavaa että mä olen alkanut etsiä vaihtoehtoja Kiina-krääsälle. Vaatteista joutuu joskus maksamaan enemmän mutta vaihtoehto löytyy melkein kaikelle: hiustenkuivaaja, sähköhammasharja, meikit, jopa takki, kaikista löytyy jopa Euroopassa tehtyjä.

Eihän se kauheasti auta, mutta Kiinan ihmisoikeustilanne ja kaikki muu eläintenkohtelu ym ym on valovuosia perässä Euroopasta ja voin tehdä ees henkilökohtaisen protestin josta tulee edes itelle parempi mieli.

Käy Tokmannilla, K&S +Llid ketjuissa, Ikeassa ja jossain rautakaupoissa, Prismassa + Puuilossa. Saat ihan kaiken noist amitä ikinä tarttet. Eli osta suomalaista suomalaisilta.

Vierailija
7/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sambiassa oli joitakin vuosia sitten kauhea skandaali kun Kiinasta tuoduissa lihasäilykkeissä epäiltiin olevan ihmislihaa. Etelä-Korean tulli on löytänyt Kiinasta tuotuja rohtoja joihin oli jauhettu ihmissikiön osia. Elinkauppa on oma lukunsa, miljardien dollarien bisnes. Syövät eläimiä kuten rotanpoikasia elävältä.

Paljon on kaikenlaista länsimaiselle ihmiselle puistattavaa toimintaa, Venäjäkin on normaali valtio siihen verrattuna.

Vierailija
8/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti varkaat saa kunnon tuomion

Toivottavasti omistaja pystyy tekemään jotain ja saa apua. En tiedä miten ulkomailta käsin voisi tällaisessa tilanteessa auttaa jos viranomaisten näkökulmasta rikosta ei ole edes tapahtunut kun koira ei ollut ns arvokas.

Kiinassa ihmisen tai eläimen hengellä ei ole kauheasti merkitystä. Edes rahallisessa mielessä. Yliajettujen yli on ajettu vielä varmuuden vuoksi uudestaan koska hautajaisten maksaminen on halvempaa kuin vammautuneen elinikäiset korvaukset. Koiria tapettiin korona-aikana täysin turhaan ja vielä lapiolla. Ihmiset tungettiin koronakeskuksiin joissa takuulla tartuttivat kaikki tai saivat tartunnan, kun valtio suuressa viisaudessaan yritti blokata taudin ja pieleenhän sekin meni, kuinkas muuten. Mistään ongelmista ei saa puhua, kaikesta vaietaan. Ulkomaalaisia vakoillaan.

Koko systeemi vaikuttaa olevan mätä.

Vierailija
9/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy Tokmannilla, K&S +Llid ketjuissa, Ikeassa ja jossain rautakaupoissa, Prismassa + Puuilossa. Saat ihan kaiken noist amitä ikinä tarttet. Eli osta suomalaista suomalaisilta.

Kiinasta valtaosa heidänkin tuotteista tulee. Ei Suomessa enää oikein mitään valmisteta.

Vierailija
10/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän aina ostamatta, jos löytyy valmistusmaaksi Kiina. 

Vierailija
11/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikäs Tokmannin vaatteet ole kaikki Kiinasta?

Vierailija
12/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotat ja lepakot oli varmaan loppuneet niin joutui koiranlihaakin käyttämään. Sama juttuhan se on suomessakin etnisissä ravintoloissa.

Vierailija
13/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä halvempaa tavaraa niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä se tulee Kiinasta, vaikka moni kalliskin merkki on toki. Noissa kaupoissa saa ihan samalla tavalla olla tarkkana missä tavarat on tehty. Toki esim Tokmannilla on paljon asiallistakin.

Kokemusten mukaan lähinnä hiustarvikkeita on vaikea löytää ei-kiinalaisina. Melkein kaikelle muulle löytyy vaihtoehto. No, jollekin lääkkeille, kännykälle, pelikonsolille, tai sellaiselle varmaan ei koska vähintään niiden komponentit tulevat Kiinasta. 

Euroopan pitäs olla omavaraisempi ettei oltaisi kaikessa riippuvaisia joko Kiinasta tai USA:sta, kumpaankaan ei voi luottaa.

Vierailija
14/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkistappa kaikki mitä olet ostanut. Jos on elektroniikkaa niin suurin osa, ellei kaikki, osista on Kiinasta.

Vierailija
15/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs aina muistaa että suurin osa ihmiskuntaa on julmaa ja välinpitämätöntä. Kuvottaa edes ajaella mitä kaikkea maailmalla tapahtuu, eikä pelkästään eläimille. Suuri osa ihmisistä on täysin peestä.

Koiran nimi oli Chutou, ehkä sitä kauttaa löytyy googlettamalla että mitä asialle yritetään tehdä.

Vierailija
16/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkistappa kaikki mitä olet ostanut. Jos on elektroniikkaa niin suurin osa, ellei kaikki, osista on Kiinasta.

Elektroniikka, lääkkeet ja pilvipalvelut on esim kaikki sellaisia miss Eurooppa on täysin typerästi tehnyt itsensä riippuvaiseksi Kiinasta ja Usasta.

Vierailija
17/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa että Kiina myös tukee Venäjää sodassa vaikka näennäisesti on rauhan asialla. Koska se haluaa Venäjästä oman vasallivaltionsa.

Vierailija
18/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUSTICE FOR CHUTOU!!!

Vierailija
19/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että tällä palstalla suurin osa temuttaa hymyssä suin kaikkea Pa*kaa Kiinasta 🤮 eikä näe siinä mitään väärää 

Vierailija
20/33 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäs aina muistaa että suurin osa ihmiskuntaa on julmaa ja välinpitämätöntä. Kuvottaa edes ajaella mitä kaikkea maailmalla tapahtuu, eikä pelkästään eläimille. Suuri osa ihmisistä on täysin peestä.

Koiran nimi oli Chutou, ehkä sitä kauttaa löytyy googlettamalla että mitä asialle yritetään tehdä.

Ihanaa😍😍😍🥰🥰🥰😘😘😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä